سال 2024 رو در بزرگترین پارک آبی خاورمیانه شروع کن! - سازه برتر



سال 2024 رو در بزرگترین پارک آبی خاورمیانه شروع کن!

تخفیف پارک آبی آتلانتیس دبی

می‌دونی پارک آبی آتلانتیس دبی یا همان پارک آبی آکواونچرچقدر باحاله؟ اینجا بزرگترین پارک آبی دنیاست . توی این پارک آبی، که توی یه منطقه ۴۲ هکتاری واقع شده، وسایل بازی مهیج، ترن های هوایی، سرسره های آبی، استخرهای موج و خیلی چیزای دیگه هست که یه روز پرهیجان رو برات به ارمغان میاره. این پارک در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و از آن زمان تاکنون، به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی تبدیل شده است.

توی این پارک، البته علاوه بر بزرگسالان که تفریح هیجان‌انگیز دارن، یه جا ویژه برای بچه‌ها هم هست که می‌تونن لذت ببرن. همچنین برای کسایی که دنبال استراحت و آرامش هستن، یه ساحل شخصی با مساحت ۷۰۰ متر در نظر گرفته شده. در ادامه با جزئیات کامل  پارک آبی آتلانتیس دبی آشنا می شویم.

تا کریسمس می‌تونی با ۱۰٪ تخفیف ویژه از سایت تهران دبی خرید کنی. سریع برنامه ریزی کن و این تخفیف رو از دست نده.

 

شب یلدای شگفت‌انگیز با تهران دبی، تخفیف 10% برای سفر به آتلانتیس دبی

فرا رسیدن سال نوی میلادی را به یک تجربه خاص تبدیل کنید و خاطرات فراموش‌نشدنی را در دبی با خانواده‌تان بسازید. سایت تهران دبی به مناسبت این شب فرصتی فوق‌العاده را فراهم کرده است. با استفاده از تخفیف ویژه 10%، می‌توانید به سفری هیجان‌انگیز به دبی و بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی بپردازید.

اگر به دنبال یک تجربه خارق‌العاده و خاطره‌ساز برای شروع سال نوی میلادی هستید، تهران دبی بهترین انتخاب است. این سایت با امکانات ویژه و تخفیفات منحصر به فرد، شما را به دنیایی از سرگرمی، هیجان، و لذت در پارک آبی آتلانتیس دبی دعوت می‌کند.

سریعاً از این فرصت بی‌نظیر برای یک سفر شگفت‌انگیز به دبی و تجربه فراموش‌نشدنی در پارک آبی آتلانتیس دبی اقدام کنید. با خرید از سایت تهران دبی، زمستان را با تجربه ای خاص و خاطره‌انگیز شروع کنید.

 پارک آکوانچر بزرگترین پارک آبی خاورمیانه

تفریحات جذاب پارک آبی آتلانتیس در دبی

پارک آبی آتلانتیس در دبی یک مجموعه تفریحی واقعاً جذاب و شگفت‌انگیز برای گردشگران است. این پارک بسیاری از امکانات و سرسره‌های هیجان‌انگیز را برای شما فراهم کرده است. با خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی می‌توانید از این امکانات لذت ببرید.

امکانات اصلی این پارک عبارتند از:

·       سرسره LEAP OF FAITH:

این سرسره آبی شما را از ارتفاعی همانند یک ساختمان ۹ طبقه به پایین می‌برد. سرعت سقوط شما همانند یک قطره آب است و در انتها، شما وارد یک استخر کوسه می‌شوید.

·       سرسره آکواکندا Aquaconda:

این سرسره طولانی‌ترین سرسره آبی جهان در پارک آبی آتلانتیس دبی است. شما از تونلی به عرض ۹.۲ متر و ارتفاع ۲۵ متر عبور می‌کنید و با سرعتی تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت به استخر می‌رسید.

·       سرسره زوم رنگو Zoomerango:

این سرسره عمودی شکل و بلند است و هنگام بالا رفتن از دیواره و پیچ‌وخم‌هایش، شما احساس بی‌وزنی هیجان‌انگیزی را به دست می‌آورید.

·       سرسره انتقام خدای دریا Poseidon's Revenge:

 در این سرسره شما درون یک کپسول شیشه‌ای قرار می‌گیرید و با شمارش معکوس، از ارتفاع بالا به سرعت سقوط می‌کنید و با بازشدن کف کپسول، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را پشت سر می‌گذارید.

·       سرسره Slitherine:

این سرسره دو نفره راهی رقابت است. شما و دوستتان همزمان از یک سرسره شروع می‌کنید و کسی که زودتر به انتهای سرسره برسد، برنده می‌شود.یکی از سرسره های پارک آبی آتلانتیس دبی می باشد.

سرسره حمله کوسه‌ها Shark Attack:

این سرسره ویژه شامل یک تونل تاریک و یک آکواریوم بزرگ است. در طول سفرتان روی توپهای یک یا دو نفره، شما احاطه شده‌اید از ماهیان و کوسه‌های بزرگ.

سرسره ترن آبی Water Coasters:

این سرسره شبیه به قطاری است که روی آب حرکت می‌کند. با نشستن روی تیوپ، با سرعت و در ارتفاعات مختلف از سرسره لذت ببرید.

 پارک آبی آتلانتیس دبی

امکانات دیگر پارک آبی آتلانتیس دبی

در پارک آبی آتلانتیس دبی، رودخانه‌ها و استخرها فرصتی برای تفریح در یک محیط طبیعی و زیبا در اختیارتون قرار میدن. در ادامه این قسمت، رودخانه‌ها و استخرهای پارک آبی آتلانتیس معرفی میشن:

  1. رودخانه The Rapids: در هر لحظه از زمانی که در این رودخانه با طول ۱.۶ کیلومتر هستید، اوج هیجان رو تجربه می‌کنید و لذت میبرید.
  2. سیل رود The Torrent: سرگرمی جذاب سیل رود هست که موج‌هایی به طول بیشتر از یک متر تولید می‌کنه و شما رو هیجان‌زده میکنه.
  3. استخرهای Zero Entry: ورود به این استخرها با عمق کم شروع میشه و تدریجاً عمق بیشتری پیدا میکنه. مکانی عالی برای استراحت و آرامش شماست.
  4. ساحل Make Your Escape: این ساحل جای بهتری برای استراحت و آرامش نمیتونست باشه. روی شن‌های این ساحل قدم بزنید و از منظره زیبای اطراف لذت ببرید.
  5. ساحل Rest And Relaxation: بعد از تفریحات هیجان‌انگیز، این ساحل به خوبی به نیاز شما برای استراحت و آرامش پاسخ میده.
  6. ساحل نپتون Neptune: ساحل نپتون یک فضای آرامش‌بخش با مناظر سبز و امکانات رفاهی متنوع رو در اختیارتون قرار میده.
  7. پارک آبی کودکان اسپلشرز Splashers: کودکانتون میتونن بازی‌ها و تفریحاتی رو که متناسب با سن و علاقه‌شون هست رو توی این پارک آبی انجام بدن. این پارک شامل اسلایدهای باز و بسته‌ای هست که طراحی شدن تا هیجان‌انگیز و در عین حال ایمن باشن.

نکته: در صورت خرید بلیطتون تا شب یلدا از سایت تهران دبی، میتونین از تخفیف ویژه 10% برای آکواونچر Aquaventure بهره‌مند شوید.

 پارک آبی آکوانچر

جاذبه‌های گردشگری اطراف پارک آبی آتلانتیس دبی

در اطراف پارک آبی آتلانتیس دبی، جاذبه‌های گردشگری دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز بازدید کنید. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل آتلانتیس دبی: هتل آتلانتیس دبی، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جهان است که دارای آکواریوم بزرگی نیز است.
  • جزیره نخل جمیرا: جزیره نخل جمیرا، یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف دبی است که دارای تفریحات و امکانات مختلف است.
  • برج خلیفه: برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان است که می‌توانید از آن، منظره‌ای پانوراما از شهر دبی را مشاهده کنید.

منبع : www.tehrandubai.com