نمایش آخرین تاریخ و زمان به روز رسانی در وردپرس - سازه برتر



نمایش آخرین تاریخ و زمان به روز رسانی در وردپرس

اگر سایتی دارید که پست‌هایی دارد که اغلب به‌ روز رسانی می‌شوند، باید به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که مقالاتی که می‌خوانند به روز هستند. به طور پیش فرض، وردپرس فقط تاریخ و زمان ایجاد پست را نمایش می دهد. با این حال، می‌توانید ده‌ها بروزرسانی برای یک مقاله انجام دهید، اما همچنان تاریخ و زمان اصلی را نشان می‌دهد.

برخی از سایت ها محتوایی را ارائه می دهند که خوانندگان خود مجدداً از آن بازدید می کنند و هر از گاهی احساس گرما و مبهمی در آنها ایجاد می کند که محتوای شما را به روز کنند. اگر اخیراً یک پست را به‌روزرسانی کرده‌اید و فقط تاریخ و زمان پست اصلی نمایش داده می‌شود، ممکن است بازدیدکنندگان خود را از دست بدهید زیرا فکر می‌کنند یک پست قدیمی است.

هیچ‌کس نمی‌خواهد بازدیدکنندگان را به خاطر چیزی خیلی احمقانه از دست بدهد، درست است؟ به نظر می رسد شیار. اما چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟

خوشحالم که پرسیدی! این کار به کمی کدنویسی نیاز دارد، اما چیزی خیلی ترسناک نیست. در زمان نوشتن این مقاله، هیچ پلاگینی برای انجام این کار برای شما وجود ندارد، بنابراین باید آستین های خود را بالا بزنید و مقدار بسیار کمی کدنویسی کنید.

با این حال نگران نباشید، من به راحتی راه را به شما نشان خواهم داد.

نحوه نمایش آخرین تاریخ و زمان به روز رسانی در وردپرس

اولین چیزی که اول است... قبل از ویرایش کد، همیشه ابتدا از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید! همین حالا این را عادت کنید. همچنین، مطمئن شوید که در حال ویرایش طرح پوسته فرزند (چایلد) خود هستید، نه طرح تم اصلی.

در حال حاضر، با وجود این موضوع، کاری که می خواهید انجام دهید این است که می خواهید از طریق File Manager یا FTP به سایت خود متصل شوید. هر دو خوب کار میکنه.

در مرحله بعد، می خواهید به فایل functions.php بروید. این در تم شما قرار دارد. به public_html > wp-content > themes > twentytwentytwo > functions.php بروید. حالا این فایل را باز کنید.

*توجه: من اتفاقاً از twentytwentytwo برای سایت ذهن میلیاردر استفاده کرده بودم. موضوع شما احتمالا متفاوت خواهد بود. تا آخرین خط فایل functions.php به پایین بروید و یک بازگشت سخت بزنید. حالا این کد را در خط جدید وارد کنید:

پس از آن، می توانید با رفتن به Appearance > Customize، کد جدید خود را نیز استایل دهید. سپس Additional CSS را انتخاب کنید. هنگامی که سبک سفارشی خود را وارد کردید، حتماً دکمه Publish را در بالا انتخاب کنید.

این استایل را وارد کنید و آن را به دلخواه تغییر دهید:

در اینجا نمونه ای از آنچه می تواند برای شما به نظر برسد آورده شده است:

اکنون هر بار که پستی را به روز می کنید، در جلوی سایت منعکس می شود. مجدداً، اعلان سبک را همانطور که مناسب می‌دانید تغییر دهید تا بهتر با سبک تم شما مطابقت داشته باشد.

توضیحات نهایی

همیشه ایده خوبی است که محتوای خود را تازه نگه دارید، زیرا باعث می شود بازدیدکنندگان با دانستن اینکه جدیدترین محتوا را دریافت می کنند بازگردند. البته راه های مختلفی برای ویرایش کد بالا وجود دارد. این فقط یک نمونه است. ضمنا اگر برای سایت خود محتوا لازم دارید، به سایت پدیشا مراجعه نمایید.