مدل‌های جدید لوستر پذیرایی | چراغ دستی - سازه برتر



مدل‌های جدید لوستر پذیرایی | چراغ دستی

چکیده : لوسترهای پذیرایی یکی از مهمترین عوامل تزئینی در دکوراسیون داخلی محیط‌های پذیرایی هستند. این لوسترها با طرح‌های متنوع و جذاب، می‌توانند به شکل بسیار خاصی، دکوراسیون محیط پذیرایی را بهبود بخشند. یکی از انواع لوسترها، نورافشان‌های مخصوص سالن پذیرایی هستند.

 لوستر پذیرایی دارای انواع و مدل‌های گوناگونی است که می‌­توان بر حسب سلیقه آنها را تهیه کرد و به کار برد. جدید بودن و بروز بودن لوستر همیشه مورد توجه صاحب خانه‌ها است و دوست دارند که همواره خانه‌ای به روز، شیک و زیبا داشته باشند، به همین دلیل تهیه و خرید لوستر پذیرایی جدید همیشه در صدر نیازهای یک خانه است. لوستر پذیرایی جدید و متناسب با دکوراسیون کاملا بروز می‌تواند بهترین انتخاب برای زیباتر شدن محیط سالن پذیرایی شما باشد. با توجه به اینکه سالن پذیرایی در تمام فرهنگ‌ها و کشورها همیشه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است، در نتیجه شیک‌ترین لوستر پذیرایی لوکس را در این بخش از منزل می‌توان مشاهده کرد.

توجه به موارد گفته شده، ساده‌ترین و کلی‌ترین فاکتور برای انتخاب لوستر پذیرایی جدید است همچنین توجه به سبک دکوراسیون پذیرایی شما نیز حائز اهمیت است. امروزه اغلب جوانان از سبک‌های مختلف برای دکور داخلی منازل خود استفاده می‌کنند که معمولا دکوراسیون مدرن یکی از سبک‌های پرطرفدار است. از طرفی دیگر، برخی به دکورهای خاص و کلاسیک علاقه داشته و برخی دیگر سنتی را ترجیح می‌دهند. لوسترهای کریستال، فلزی و چوبی از انواع مختلفی هستند که با این نوع از سبک‌ها مطابقت خواند داشت. نکته مهم در این رابطه این است که با هر نوع لوستری که انتخاب می‌کنید، فضای اطراف را زیباتر و برجسته‌تر نشان خواهد داد. بنابراین بهتر است نکات گفته شده را در نظر بگیرید. با نگاهی گذرا به ویترین مغازه‌های فروش لوستر کاملا متوجه خواهید شد که طراحی‌های جدید و به روز مدرن چگونه در میان سایر نمونه‌ها جلوه گری می‌کنند.

لوستر پذیرایی

لوستر پذیرایی جدید

از جمله جدیدترین لوستر پذیرایی می‌توان به این موارد اشاره کرد: لوستر پذیرایی آویز، لوستر پذیرایی شاخه‌ای، لوستر پذیرایی سقفی و لوستر پذیرایی دیواری. هر یک از این گروه لوسترها دارای ویژگی‌های خاصی هستند و با توجه به محیط سالن پذیرایی و ارتفاع و میزان بزرگی و کوچکی فضا می‌توان آنها را انتخاب کرد. به عنوان مثال، اگر به دنبال گزینه ای مناسب و عالی برای لوستر پذیرایی جدید برای سالن‌های دوبلکس با سقف بلند هستید، یکی از بهترین انتخاب‌ها، لوستر آویز مدرن می‌باشد. برای فضاهای کوچک‌تر می‌توان از انواع سقفی و شاخه‌ای نیز استفاده کنید. با توجه به اینکه در سالن‌های پذیرایی قاب عکس و تابلوهای نقاشی زیبایی نصب می‌گردند، در نتیجه می‌توان با لوستر دیواری نورپردازی زیبایی را در بالای تابلوها ایجاد کرد. در سال‌های اخیر تنوع بسیار بالایی در میان این گروه از لوسترها به چشم می‌خورد و از نظر قیمت نیز در حد مطلوبی قرار دارند.

مدل‌های مختلف لوسترهای پذیرایی جدید اغلب دارای طراحی هنرمندانه‌ای هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند. اما برای اینکه بتوانید شیک‌ترین لوستر پذیرایی جدید را انتخاب کنید، بهترین کار ایجاد تناسب میان لوستر و سایر وسایل موجود در محیط می‌باشد. به عنوان مثال، برای فضاهای کوچک با سقف‌های کوتاه که دکوراسیون آن مدرن می‌باشد، شیک‌ترین لوستر پذیرایی جدید بدون شک مدل‌های سقفی با ارتفاع کم خواهد بود. در مقابل، برای سالن‌های پذیرایی بزرگ می‌توانید مدل‌های زنجیری آویز و آبشاری در ابعاد بزرگ را انتخاب کنید. در حالت کلی، از شیک‌ترین مدل‌های لوستر پذیرایی جدید می‌توان به مدل‌های خطی، زنجیری خطی، سقفی، کارتی، مدرن اشاره کرد. مدل‌های شاخه‌ای نیز برای سالن‌های پذیرایی کلاسیک هنوز مورد توجه قرار میگیرند. به عنوان مثال، مدل‌های لوستر شاخه ای رنگی قرمز، طلایی و سفید همگی طرفداران خاص خودشان را دارند.

لوستر پذیرایی جدید

معیارهای خرید یک لوستر  پذیرایی جدید

باید لوستری را برای پذیرایی تهیه کرد که همیشه شیک و جدید باشد زیرا قدیمی بودن لوسترهای خانه باعث می‌­شود سایر لوازم موجود در خانه نیز ناهماهنگ و قدیمی به نظر برسد. اما باید این نکته را نیز مد نظر داشت که گاهی سبک یک خانه قدیمی است و سبک خانه‌ای دیگر مدرن و جدید. به همین دلیل کسانی که در صدد تهیه و خرید لوستر پذیرایی جدید برای خانه اشان هستند، سایر لوازم خانه را نیز جدید و مدرن نگاه می‌­دارند. توجه به طرح و مدل لوستر، در انتخاب لوستر برای پذیرایی بسیار مهم است، به همین علت هنگام انتخاب لوستر برای پذیرایی، باید به تناسب آن با سبک کلی خانه، توجه شود. برای تهیه لوستر پذیرایی جدید نکاتی هستند که باید به آنها توجه داشت که البته برای تهیه سایر لوسترها نیز می‌­توان از این نکات استفاده کرد.

مدل لوستر پذیرایی

بررسی مدل‌های  لوستر پذیرایی جدید

برای تهیه لوستر پذیرایی جدید، توجه داشته باشید که باید طرح‌ها و مدل‌های جدید و ترند سال را بررسی کنید و اگر می­‌خواهید که خانه‌ای با لوستر جدید داشته باشید، باید بدانید که چه مدل‌هایی جدید و بروزی وجود دارند که بخواهید آنها را تهیه کنید. همچنین به دیزاین و طراحی لوستر پذیرایی متناسب با خانه اهمیت دهید، تناسب لوستر تهیه شده با خانه بسیار مهم است. ارتفاع سقف پذیرایی، اندازه لوستر و تناسب آن با اتاق و البته تناسب رنگ لوستر پذیرایی با وسایل موجود و غیره .

اگر سقف پذیرایی شما کوتاه است،  برای تهیه لوستر پذیرایی جدید بهتر است از خرید لوستر پذیرایی که به صورت بلند و آویز هستند، خودداری کنید. در صورت تهیه یک لوستر پذیرایی جدید با اندازه نامطلوب، سقف کوتاه‌تر به نظر خواهد آمد و محیط خانه کوچک‌تر جلوه می‌کند. پس باید تمام موارد را برای داشتن محیطی زیباتر و شکیل‌تر رعایت کنیم .

سبک چیدمان اسپرت تا حد زیادی به سبک چیدمان مدرن نزدیک است و بنا بر این المان‌های اصلی آن مانند مبلمان، لوستر، آباژور و دیگر وسایل هم در طراحی شباهت زیادی به هم دارند. لوسترهای اسپرت از محبوب‌ترین لوسترهای امروزی هستند که در کنار ظاهر شیک و ساده‌ای که دارند یا داشتن تنوع در شکل و هم چنین تنوع در رنگ، سازگاری بالایی با دکوراسیون داخلی مدرن و اسپرت دارند؛ چون در سبک چیدمان اسپرت بیشتر از رنگ‌های سیاه و سفید و برخی از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود این محصول یکی از عناصری است که برای جان بخشی به دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل لوسترهای پذیرایی اسپرت در انواع رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند. ویژگی دیگر این لوستر کم جا بودن آن است، لوسترهای پذیرایی اسپرت سقفی فضای کمی را اشغال می‌کنند و بهترین گزینه برای آپارتمان‌های کوچک به حساب می‌آیند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت لوسترهای پذیرایی در این سبک، قابل استفاده بودن برای انواع فضاها مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، دفتر کار و غیره است. 

خرید لوستر پذیرایی

انواع لوستر پذیرایی جدید

انواع لوستر پذیرایی در مدل‌ها، طرح‌ها و با متریال مختلف در دسترس هستند. شما برای انتخاب بهترین لوستر پذیرایی باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید تا یک لوستر مناسب با فضای پذیرایی خود انتخاب کنید؛ چون لوسترها معمولا از دسته وسایلی به حساب می‌آیند که اکثرا چند سال در میان فرصت تعویضشان پیش می‌آید. لوسترهای پذیرایی انواع مختلفی دارند، از انواع  لوستر پذیرایی عبارتند از :

لوسترهای پذیرایی کریستال
 این نوع از لوسترها در انواع مختلفی و طرح های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند. در واقع لوسترهای کریستال نیز دارای دو نوع مدرن و سنتی هستند. بنابراین برای هر سلیقه و دکوراسیونی می‌توان از این نوع لوستر استفاده کرد. در ایران لوسترهای کریستال از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

لوسترهای پذیرایی فلزی
در سبک‌های مدرن و دکوراسیون‌های بوهمیان علاقه خاصی به استفاده از فلزات در فضای داخلی دارند. لوسترهای فلزی نیز یکی از انتخاب‌ها بدون شک این افراد می‌باشد. امروزه طرح‌های بینظیر و خلاقانه‌ای از این نوع لوسترها به بازار عرضه شده و اکثر افراد را به خود علاقه مند کرده است.

لوسترهای پذیرایی شاخه ای و کلاسیک
برخلاف نام آن مدل‌های جدیدی از لوسترهای شاخه‌ای وجود دارند که نمای خاص و ویژه ای به محیط اطراف خود می‌دهند. علاوه بر آن شما می‌توانید به تعداد شاخه‌های این لوسترها اضافه یا کم کنید.

لوسترهای پذیرایی چوبی
اکثر افرادی که به طبیعت علاقه دارند، ترجیح می‌دهند تا از المان های طبیعی در دکوراسیون  داخلی خود به خصوص در فضای پذیرایی، استفاده کنند. اغلب این افراد که طرفدار سبک روستیک هستند به دنبال لوسترهای چوبی هستند. البته مدل‌های جدید و زیبایی از این نوع لوسترها به بازار عرضه شده که برای اغلب افراد جذاب به نظر می‌رسند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که بعضی از لوسترها ممکن است تلفیقی از دو سبک یا مدل مختلف باشند یا هر کدام از متریال ذکر شده در لیست انواع لوستر برای ساخت مدل‌های دیگر لوسترها هم استفاده شوند.

شرکت چراغ دستی مقصدی معتبر برای خرید لوستر پذیرایی در بین برترین شرکت‌های پخش انواع لوستر و آباژور در ایران است، شرکت‌های مختلف معتبری در ایران فعالیت دارند مانند: ایران لوستر، چراغ دستی، لاکچری لایت، لوستر سنتر و غیره، اما تخصصی‌ترین شرکت تولید کننده و وارد کننده انواع لوستر در ایران چراغ دستی است، شما عزیزان با مراجعه به وبسایت این شرکت می‌توانید به صورت آنلاین با فاکتور معتبر خریدی امن را تجربه کنید.

همچنین می‌توانید به صورت حضوری به شوروم تخصصی لوستر چراغ دستی رفته و از جدیدترین مدل‌های لوسترهای پذیرایی را در ایران دیدن کنید. توجه داشته باشید تمامی محصولات این شرکت با گارانتی و ضمانت ارائه می‌شوند و همچنین ارسال مرسوله در شرکت چراغ دستی به سراسر کشور عزیزمان ایران کاملا رایگان است.