انواع درب شیشه‌ ای را از تتراگلس اقساطی بخر - سازه برتر



انواع درب شیشه‌ ای را از تتراگلس اقساطی بخر

انواع درب شیشه‌ ای از تتراگلس

امروزه با گذر زمان و پیشرفت در زمینه ساخت و ساز انواع درب و پنجره، دیگر درب‌های قدیمی، چوبی و فلزی مناسب نیستند و برای داشتن ظاهری زیباتر و کارایی بیش‌تر معمولاً افراد در محل کار و در مجتمع‌های تجاری و مسکونی، از درب‌های شیشه ای استفاده می‌‌کنند. این نوع درب‌ها ظاهر لوکس‌تر و زیباتری داشته و بسیار کاربردی هستند. بنابراین اغلب انتخاب طراحان ساختمان، درب شیشه ای بوده که انواع مختلفی نیز دارد و برای نیازها و محیط‌های مختلف طراحی شده‌اند. قیمت این نوع درب‌ها ممکن است کمی زیاد باشد. شرکت تتراگلس امکان خرید اقساطی انواع درب شیشه ‌ای را برای شما فراهم‌ کرده است.

 

انواع درب‌های شیشه ای

درب‌های شیشه ای به طور معمول از شیشه سکوریت ساخته می‌شوند. این نوع شیشه فوق العاده مقاوم بوده و به راحتی شکسته نخواهد شد. این درب‌ها علاوه بر این که از اشکال مختلفی برخوردار هستند، ممکن است به طور کلی اتوماتیک، هوشمند یا دستی باشند. انواع درب شیشه ای شامل ریلی، لولایی، توکار، کشویی، اتوماتیک و اسپایدری می‌شوند.

این درب‌ها ممکن است فریم لس یا با فریم باشند که انتخاب این ویژگی به سلیقه و شرایط افراد بستگی دارد. هر کدام از این درب‌ها، کاربرد متفاوتی داشته و برای محیط خاصی مناسب هستند. قیمت این درب‌ها نیز براساس متریال مورد استفاده و شکل و اندازه آن‌‌ها متفاوت بوده و مقدار ثابتی ندارد.

  • درب شیشه ای ریلی: این نوع درب شیشه ‌ای در مراکز خرید و هتل‌ها بسیار پرکاربرد است‌. درب‌های ریلی اتوماتیک بوده و دارای سنسور هستند. با قرار گرفتن فرد در مقابل آن‌ها، در به صورت خودکار باز می‌‌شود. این درب‌ها ممکن است یک لنگه، دو لنگه، بدون فریم یا با فریم باشند.
  • درب شیشه ای لولایی: درب‌های لولایی بسیار پرکاربرد بوده و روی یک لولا حرکت می‌کنند. اگر فضای شما کوچک است و امکان استفاده از درب‌های بزرگ شیشه ای را ندارید، درب لولایی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. لولای این نوع درب‌ها، از چرخش ۱۸۰ برخوردار بوده و به راحتی باز و بسته می‌شود‌. درب‌های لولایی نسبت به دیگر درب‌ها راحت‌تر و سریع‌تر نصب می‌گردند و از قیمت پایین‌تری نیز برخوردار هستند.

درب شیشه ای لولایی

  • درب شیشه ای توکار: درب شیشه ای توکار، نوعی درب کشویی است که در فضاهای کوچک کاربرد بیشتری دارد. این نوع درب هنگام باز شدن به شکافی که در دیوار ایجاد شده، وارد می‌شود. نصب این نوع درب کمی سخت بوده و نیاز به یک شکاف در دیوار دارد که هنگام باز شدن لنگه‌های در، درون آن شکاف پنهان می‌شوند.
  • درب شیشه ای کشویی: این نوع درب‌ها جزء درب‌های پرطرفدار در مکان‌های عمومی هستند و در دو مدل توکار و روکار به تولید می‌رسند. نصب درب‌های روکار، بسیار ارزان‌تر و ساده‌تر از درب‌های توکار است. درب‌های کشویی هم می‌توانند اتوماتیک باشند و هم می‌توانند به صورت دستی باز و بسته شوند. برای مکان‌های عمومی معمولا اتوماتیک و برای منزل مثل درب کمد دیواری معمولا دستی نصب می‌شوند.
  • درب شیشه ای اسپایدری: درب اسپایدری نوعی درب مدرن و شیک است که بدون فریم ساخته می‌شود. در این نوع درب‌ها کم‌ترین سوراخ و پیچ و مهره به کار می‌رود و از دور به شکل یک شیشه یک دست به نظر می‌رسند. بیشترین استفاده این درب‌ها در مکان‌های لاکچری بوده که تنها به یک نمای شیشه ای ساده و یکپارچه برای درب ورود و خروج نیاز دارند‌.
  • درب شیشه ای اتوماتیک: درب‌های اتوماتیک استفاده گسترده‌ای در مکان‌های عمومی دارند. این درب‌ها دارای سنسور بوده و به صورت خودکار باز و بسته می‌شوند. از این درب‌های اتوماتیک در مکان‌های پرتردد استفاده می‌شود. ناگفته نماند که قیمت این نوع درب‌ها نیز بیش‌تر از درب‌های دستی است.

درب شیشه ای اتوماتیک

خرید درب‌های شیشه ای از تتراگلس

شرایط اقساط در تتراگلس بسیار ایده آل بوده و مورد پسند اکثر افراد است. قسط‌بندی درب‌های شیشه ای در تتراگلس بدون سود و بدون نیاز به ضامن است و تنها می‌بایست در ابتدا نیمی از مبلغ را بپردازید و برای پرداخت ۵۰ درصد باقی مانده، چک صیادی به مجموعه تحویل دهید. مجموعه تتراگلس آماده خدمت‌رسانی و پاسخگویی به شما به صورت تلفنی و حضوری است. با مراجعه به وبسایت تتراگلس | https://tetraglass.net/  می‌توانید نمونه کارهای اجرایی تتراگلس را مشاهده و بصورت اقساطی درب شیشه ای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید درب‌های شیشه ای از تتراگلس

سخن پایانی

تتراگلس مجموعه ای با سابقه درخشان است که در زمینه تولید انواع درب، نرده‌ها، پارتیشن‌های شیشه‌ای و... فعالیت دارد. این مجموعه انواع درب‌های شیشه‌ ای را با بهترین کیفیت تولید و در اختیار مشتری قرار می‌دهد. برای خرید درب‌‌های شیشه ای برای محل کار، منزل، مجتمع‌ها و... دیگر جای نگرانی برای هزینه‌ بالا باشید. تتراگلس با شرایط اقساط عالی درب‌های شیشه ای باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.