تفاوت ترمووال و دیوارپوش فومی در چه چیزی میباشد؟ - سازه برتر



ترمووال چیست؟

ترمووال یکی از محصولاتی است که به تازگی وارد بازار شده زیبایی خارق العاده و چشمگیری دارد از جنس پی ‌وی ‌سی می ‌باشد و جزو بهترین متریال ‌هایی است که از آن در دکوراسیون داخلی استفاده می‌ شود، ظاهری بسیار زیبا دارد، تنوع در طرح و رنگ آن بسیار بالا می ‌باشد و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

 

انواع ترمووال

ترمووال از جنس پی‌ وی ‌سی می ‌باشد که شما می ‌توانید آن را در ابعاد مختلفی خریداری کنید. عرض آن معمولاً تا 12 الی 20 میلی ‌متر می ‌باشد ارتفاع آن نیز 8 متر است رنگ‌ های متنوعی دارد و شما می ‌توانید با هر سلیقه ‌ای آن را خریداری نمایید در گذشته بیشتر از چوب‌ های ترموود به جای ترمووال استفاده می ‌شد اما این روزها با توجه به گران بودن چوب و ماندگاری کم آن از پی ‌وی‌ سی در ساخت ترمووال استفاده می ‌شود.

ترمووال

نصب ترمووال به چه صورت است؟

ترمووال را می ‌توانید در هر فضایی نصب کنید شما برای نصب آن باید از چسب ‌های سیلیکونی یا چسب ‌های گرم که در بازار ابزار فروش ‌ها وجود دارد استفاده نمایید البته بهتر است این کار را بر عهده یک نصاب بگذارید در برخی موارد علاوه بر چسب از میخ و دستگاه بادی نیز استفاده می‌شود.

برای آنکه بتوان آن را به بهترین نحو نصب کرد به شما توصیه می کنیم تا حتما وظیفه نصب آن را به یک نصاب محول نمایید و با این کار مانع آسیب دیدن دیوارپوش ترمووال خود شوید. اگر شما خودتان بخواهید اقدام به نصب آن نمایید این کار می تواند باعث این شود که شما متضرر شده و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر شوید.

 

مزایا ترمووال

ترمووال جز آن دسته محصولات پرفروش و کاربردی می ‌باشد و مزایایی که دارد باعث شده است این متریال مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد، این نوع دیوارپوش با توجه به حرارتی که دیده مقاومت بسیار بالایی دارد و ماندگاری آن زیاد می‌ باشد و همچنین قابل شست و شو است.

ترمووال محصولی است که بسیار ضد ضربه و مقاوم رنگ بندی متنوعی دارد و این محصول به هیچگونه روغن واکسیی نیاز ندارد قابل بازیافت می ‌باشد و قیمت آن نیز از دیگر دیوارپوش ‌ها بسیار مناسب ‌تر می ‌باشد و شما می‌ توانید از آن در استخر سرویس بهداشتی و مناطق مرطوب استفاده کنید.

 

دیوارپوش فومی

دیوارپوش فومی تشکیل شده از فوم پلی اتیلن می ‌باشد که در میان آن منافذ ریز هوا وجود دارد که در برابر رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارد حالت نرم و ارتجاعی دارد و با فشار آوردن دست به داخل فرو می ‌رود ماندگاری بسیار خوبی دارد و نصب آن نیز راحت می ‌باشد.

دیوارپوش فومی با توجه به ویژگی و مزایای بسیاری که دارد بسیار پرفروش ، این دیوارپوش عایق صوت و حرارت است، در برابر رطوبت بسیار مقاوم می ‌باشد، نصب راحتی دارد و شما برای نصب آن نیاز به نصاب و در نتیجه هزینه اضافه ندارید وزن آن کم است به راحتی می ‌توانید آن را با قیچی برش دهید آنتی باکتریال است و قابلیت شست و شو دارد شما می‌توانید با توجه به خاصیت ضربه‌ گیر بودن آن از آن در سالن، باشگاه و مهد کودک ‌ها استفاده نمایید.

دیوارپوش فومی

قیمت دیوارپوش فومی

دیوارپوش فومی جز مقرون بصرفه ترین و همچنین ارزان قیمت ترین انواع دیوارپوش ها می باشد که تنوع بالایی در طرح و رنگبندی را نیز دارا می باشد عوامل مختلف و متعددی می تواند بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشند مانند متراژ مورد نظر، ضخامت، نوع دیوارپوش، طرح و رنگ انتخابی شما، هزینه حمل و نقل، فروشگاه مورد نظر، کیفیت متریال به کار برده شده در آن که شما برای دریافت لیست قیمت محصول مورد نظر خود می توانید با شماره های فروشگاه مورد نظر در تماس باشید.

 

انواع مدل های دیوارپوش فومی

دیوارپوش فومی در طرح‌ ها رنگ ‌های مختلفی تولید می ‌شود که شما می ‌توانید آنها را در طرح‌ های گلبرگی، سنگ آنتیک، طرح سنگی، شمشی، بلوک مربعی، طرح چوب، طرح موج، طرح شمش، طرح لوزی و همچنین طرح کودک خریداری نمایید .

دیوارپوش فومی علاوه بر آنکه در طرح خود دارای انواع مختلفی می ‌باشد در رنگ ‌ها نیز همین گونه است و شما می‌ توانید آن را در رنگ‌ های متنوع سفید، طوسی، مشکی، قرمز، زرد، شیری، شکلاتی و دیگر رنگ ‌ها خریداری و نصب نمایید.

 

نصب دیوارپوش فومی

یکی از مهم ‌ترین دلایل که باعث می‌ شود دیوارپوش فوم مشتریان بسیار زیادی داشته باشد این است که تایل‌ های آن دارای چسب سرخود هستند و به راحتی قابلیت نصب دارند و نصب آنها نهایتاً در چند ساعت انجام می‌ شود.

برای نصب آن می ‌توانید در ابتدا سطح دیوارتان که صاف و یکدست نیز می ‌باشد را با مقدار کمی آب مرطوب کنید سپس یک گوشه چسب را بلند کنید و با دقت شروع به چسباندن دیوارپوش فومی کنید.

لطفاً حتماً این موضوع را در هنگام نصب دیوارپوش فومی در نظر بگیرید که قبل از نصب اگر روی دیوار شما موانعی وجود دارد حتماً باید آن را از بین ببرید و سپس اقدام به جداسازی چسب و چسباندن آن روی دیوار نمایید شما می ‌توانید دیوارپوش فومی را روی هر دیواری به جز دیوار خیس و نم دار بچسبانید.

 

بین کابینتی و اهمیت وجود آن در آشپزخانه

بین کابینتی جزو مهم‌ ترین تجهیزات آشپزخانه می ‌باشد که انتخاب درست آن می‌ تواند باعث ایجاد یک فضای جذاب و چشمگیر در آشپزخانه شما شود و جلوه‌ ای مناسب به آشپزخانه بدهد همانطور که از نام آن پیداست دیوارپوش بین کابینتی برای پوشش دادن فاصله بین کابینت‌ ها و کانتر آشپزخانه استفاده می‌ شود.

 

بین کابینتی در چه زمانی باید نصب شود؟

بعد از آنکه میز و کابینت‌ های شما روی زمین و دیوار نصب شدن و ثابت شدند حالا نوبت به آن می ‌رسد که شما اقدام به نصب بین کابینتی کنید بین کابینتی باعث سالم ماندن در دیوار آشپزخانه می ‌شود، قابلیت شستشو دارد و به این راحتی‌ ها نیز از بین نمی‌ رود و شما می ‌توانید آنها را در هر نوعی که بخواهید طبق سلیقه خود انتخاب کنید.

 

خرید تایل بین کابینتی

بین کابینتی دارای تنوع بسیار زیادی می ‌باشد و همین انواع مختلف باعث می‌ شود که شما با توجه به سلیقه ‌ای که دارید بتوانید برای منزل و یا محیط خود اقدام به خرید آن نمایید با توجه به پیشرفتی که این روزها در صنعت دکوراسیون شاهد آن هستیم می ‌توانیم به راحتی هر سلیقه‌ ای را پوشش دهیم یکی دیگر از موضوعاتی که در زمانی که می ‌خواهید تایل بین کابینتی خریداری نمایید این است که حتماً دقت کنید تا موردی را انتخاب کنید که بیشتر به سلیقه شما بیاید.

بین کابینتی

مزایا نصب بین کابینتی چیست؟

آشپزخانه جایی است که در آن بخار آب و روغن به شدت موجود می ‌باشد و برخورد و جذب آنها توسط دیوارها می ‌تواند باعث خرابی از بین رفتن آنها شود برای جلوگیری از از بین رفتن دیوار ها و یا حتی رنگ دیوار شما می ‌توانید اقدام به نصب بین کابینتی نمایید. معمولاً بین کابینتی از هر جنسی که باشد قابل شست و شو است و شما می ‌توانید با مواد شوینده غیر اسیدی اقدام به شست و شوی آن نمایید همچنین بین کابینتی ‌ها دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند و بهترین گزینه برای نصب در آشپزخانه به شمار می‌ رود.

 

بهترین مکان در آشپزخانه برای نصب بین کابینتی کجاست؟

همانگونه که از نام آن مشخص است از آن بعنوان بین کابینتی در آشپزخانه استفاده می شود و برای پوشش اطزاف اجاق گاز، بالای سینک و بین کابینت و پشت آن ها بسیار مناسب است و از دیوار در برابر ضربه و برخورد شیئ جلوگیری می کند شما می توانید طرح های مختلف و متنوع آن را در قسمت های گفته شده نصب نمایید.

 

بین کابینتی الومدرن

فروشگاه الومدرن یکی از فروشگاه های بزرگ و مجهز در ارائه انواع دیوارپوش، بین کابینتی، ترمووال و دیگر متریال می باشد که شما می توانید تجهیزات و لوازم مورد نظر خود را مانند بین کابینتی و یا ترمووال از آن جا خریداری نمایید. کیفیت محصولات در این فروشگاه بسیار عالی می باشد و برای ارتباط با این تیم کافیست با شماره های 09009192820 و 090099192830 در تماس باشید.