انواع جک بازویی پارکینگ: معرفی 3 مدل برتر - سازه برتر



انواع جک بازویی پارکینگ: معرفی 3 مدل برتر

در دنیای فناوری و امنیت، خرید جک بازویی به عنوان یکی از تجهیزات اساسی و اصلی در مدیریت و کنترل تردد ورودی و خروجی از پارکینگ‌ها حائز اهمیت فراوان می‌باشد. انواع جک پارکینگ بازویی، با طراحی‌های منحصر به فرد و امکانات گوناگون، در فرآیند ساده‌تر شدن عبور و مرور وسایل نقلیه از پارکنیگ‌ها و ایجاد امنیت نقشی حیاتی دارند. انواع مختلفی از جک‌های بازویی در بازار موجود هستند که هرکدام با ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فردی به ترتیب دارای امکانات، کارکرد و کاربری خاص خود می‌باشند.
از جمله انواع جک بازویی‌ پارکینگ می‌توان به جک‌های الکتریکی اشاره کرد که با استفاده از موتورهای الکتریکی کار می‌کنند و دارای عملکردی بی‌صدا و قدرتمندی هستند. همچنین، جک‌های هیدرولیکی نیز وجود دارند که از نیروی هیدرولیکی برای حرکت دادن بازوی جک استفاده می‌کنند و برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله عملکرد پایدار و مقاومت در برابر شرایط جوی را دارا هستند. همچنین قیمت جک بازویی پارکینگ متناسب با ویژگی‌های تعبیه شده در هر مدل جک بازویی کاملاً متفاوت است. در ادامه این نوشتار، به تفصیل به بررسی انواع مختلف جک بازویی پارکینگ خواهیم پرداخت تا کمک کنیم که بهترین انتخاب را برای نیازهای خاص خود داشته باشید.

 انواع جک بازویی

جک بازویی پارکینگ چگونه کار می‌کند؟

جک بازویی پارکینگ که معمولاً بر روی درب ورود و خروج از پارکینگ‌ها و محل‌های عمومی قرار می‌گیرد، به طور رایج، بر روی درب‌هایی که به‌شکل لولایی هستند نصب می‌شود. عملکرد این جک‌ها به این صورت است که هنگامی که بازوها باز هستند، درب در وضعیت بسته باقی می‌ماند و با جمع شدن یا بسته شدن بازوها، درب بسته می‌شود. قدرت مورد نیاز برای حرکت کردن این بازوها توسط موتور تأمین می‌شود و به گیربکس انتقال می‌یابد. این عملکرد منجر می‌شود تا حرکت افقی به حرکت عمودی تبدیل شود. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که نصب جک بازویی پارکینگ نیاز به دقت و تخصص دارد تا عملکرد صحیح و ایمنی آن تضمین شود. درصورتی که نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، تکنسین‌ها و متخصصین مجرب سایت بونومر در این زمینه آماده کمک‌رسانی هستند.

 

جک بازویی پارکینگ از لحاظ سیستم کارکرد به چند دسته تقسیم می‌شود؟

 مدل های جک بازویی پارکینگ

جک بازویی پارکینگ از لحاظ سیستم کارکرد به سه دسته اصلی تقسیم می‌شود:

  1. جک بازویی الکتریکی (Electromechanical):

    در این نوع جک بازویی، عملکرد از طریق موتورهای الکتریکی صورت می‌گیرد. این موتورها با استفاده از برق، بازوهای جک را حرکت می‌دهند تا درب را باز و بسته کنند. جک بازویی الکتریکی به عنوان گزینه‌ای کم‌صدا و کارآمد مورد توجه قرار دارد و معمولاً در محیط‌هایی که نیاز به عملکرد دقیق دارند و همچنین در مکان‌هایی با تردد متوسط رو به کم که درب‌هایی با وزن سبک تر دارند جک بازویی الکتریکی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2.  جک بازویی هیدرولیکی (Hydraulic):

    در این نوع جک بازویی، عملکرد از طریق نیروی هیدرولیکی تأمین می‌شود. یک پمپ هیدرولیکی مایع را به بازوهای جک منتقل می‌کند و با اعمال فشار، بازوها را جلوه می‌دهد. جک بازویی هیدرولیکی معمولاً دارای قدرت و کارایی بالا است و می‌تواند در محیط‌هایی با عبور و مرور سنگین که نیاز به زمان عملکرد طولانی مدت دارند مفیدتر باشد. به عنوان مثال، در پارکینگ‌های عمومی، ورودی و خروجی فرودگاه‌ها، ورودی مراکز خرید و محیط‌های صنعتی.
  3. جک بازویی پنوماتیک یا بادی (Pneumatic):

    یک نوع جک بازویی است که از نیروی هوا یا گاز فشرده برای حرکت بازوهای آن کمک می‌گیرد. در این سیستم، بازوها با تزریق هوا یا گاز فشرده به داخل آن به حرکت درآمده و درب را باز و بسته می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مهم جک بازویی پنوماتیک، سرعت عملکرد بالا و پاسخ سریع آن است. این ویژگی بسیار مهم در مکان‌هایی با تردد بالا مانند پارکینگ‌ها، مراکز خرید، ورودی‌های فرودگاه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، جک بازویی پنوماتیک به عنوان یک گزینه کم‌صدا و کارآمد نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

هر یک از این 3 دسته‌ جک بازویی ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند که پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید جک درب پارکینگ حتما نیازهایتان را بررسی کنید و با مشاورین فروش مشورت کنید تا انتخابی مناسب داشته باشید.

 

خرید جک بازویی پارکینگ با بهترین قیمت در سایت بونومر

خرید جک بازویی با قیمت مناسب از سایت بونومر

در نهایت، با مدل‌های جک بازویی پارکینگ از لحاظ کارکرد و ویژگی‌ها آشنا شدیم. هر یک از این مدل‌های جک بازویی بک ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند و انتخاب مناسب برای یک مکان خاص به عواملی مانند نیاز به کارایی، میزان تردد، محیط و هزینه‌ها بستگی دارد.  در سایت بونومر به نشانی https://bonomer.com/ انواع مدل جک درب پارکینگ با مشخصات و ویژگی‌ها معرفی شده تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی بازرگانی سایت بونومر با شماره 06152320475 در ارتباط باشید.

 

برچسب ها : جک بازویی درب پارکینگ,قیمت خرید جک بازویی