جدیدترین طرح های فرش ماشینی کاشان با رنگ طوسی و خصوصیات رنگی آن - سازه برتر

جدیدترین طرح های فرش ماشینی کاشان با رنگ طوسی و خصوصیات رنگی آن

  • شناسه : 23634
  • برچسب ها :


جدیدترین طرح های فرش ماشینی کاشان با رنگ طوسی و خصوصیات رنگی آن

جدیدترین طرح های فرش ماشینی کاشان با رنگ طوسی و خصوصیات رنگی آن

امروزه انتخاب فرش جدید طوسی در بین مشتریان به‌فور دیده می‌شود اما دلیل این امر چیست؟ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ طوسی خنثی بودن و ایجاد تناسب با محیط پیرامون است که این موضوع در طرح فرش می‌تواند مهم باشد.

به همین دلیل نیز خرید فرش‌های طوسی در سال‌های اخیر نسبت به دیگر رنگ‌ها در اولویت قرار گرفته‌ است. این رنگ بازتاب چرک‌گونه‌ای دارد و مانند فرش‌های کرم و روشن کثیفی و لکه را خیلی زود نشان نمی‌دهد.

این ویژگی‌ها در کنار حس آرامشی که رنگ طوسی به محیط می‌بخشد باعث شده امروزه بسیاری از افراد به خرید فرش‌هایی که در طیف رنگی طوسی از تیره تا روشن هستند علاقه‌مند شوند. ازاین‌رو قصد داریم در این مطلب به بیان ویژگی‌های اساسی این رنگ و معرفی جدیدترین مدل‌های فرش طوسی بپردازیم. برای آشنایی با این موارد تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

چرا رنگ طوسی برای فرش مناسب است؟

استفاده از فرش در هر خانه‌ با هر دکوراسیونی ضروری است. ایجاد تناسب بین لوازم منزل و فرش را می‌توان یکی از سخت‌ترین کارها برای ایجاد یک محیط شیک و جذاب دانست.

طراحان و کارخانه‌های فرش‌بافی با توجه به این موضوع سعی کرد‌ه‌اند در تولید محصولات خود از الیاف باکیفیت در رنگ‌های خنثی استفاده کنند. یکی از رنگ‌های سرد، خنثی و پرطرفدار که توانست به محبوبیت بسیاری در بین خریداران فرش برسد طوسی است.

این رنگ را می‌توان در محیط‌های مختلف و با انواع دکوراسیون ست کرد. طوسی به‌راحتی با رنگ‌های گرم و پرهیجان، سفید و صورتی هماهنگ می‌شود تا یک محیط خاص برای شما ایجاد کند.

کدام فرش جدید طوسی بهتر است؟

کدام فرش جدید طوسی بهتر است؟

با توجه به اینکه سلیقه هر فرد می‌تواند متفاوت باشد پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. اما طبق فروشی که برخی فرش‌های طوسی‌رنگ داشته‌اند می‌توانیم جدیدترین و پرفروش‌ترین طرح‌ها را به شما معرفی کنیم. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

 

فرش جدید طوسی؛ افشان طلاکوب

یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین طرح‌های بازار که توانسته در صدر پرفروش‌ترین فرش‌ها قرارگیرد افشان طوسی طلاکوب است. به‌طور کلی باید گفت دلیل محبوبیت این فرش استفاده از رنگ طوسی در پس‌زمینه آن بوده که باعث می‌شود با بیشتر دکوراسیون‌ها تناسب داشته باشد.

فرش افشان 1200 شانه است. یعنی با ظرافت و وزنی سبک بافته می‌شود. به همین دلیل شباهت بسیاری با فرش‌های دست‌بافت دارد و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سالن پذیرایی باشد.

اگر به‌دنبال خرید فرش طوسی طلایی هستید افشان طلاکوب بهترین گزینه برای شما خواهد بود. استفاده از رنگ طلایی در این مدل باعث شده تا کمی از خنثی بودن فرش کاسته شود و به‌خوبی با وسایل یا لوازم این رنگی در خانه تناسب تناسب ایجاد کند.

 

فرش طرح افشان رزین 700 شانه

فرش افشان رزین 700 شانه علاوه‌بر اینکه در دسته جدیدترین فرش سال قرار می‌گیرد از قیمت مناسب‌تری نسبت به افشان 1200 شانه برخوردار است. این محصول با الیاف باکیفیت اکریلیک بافته می‌شود و از مهم‌ترین دلایل قیمت مناسب آن می‌توان به شانه و تراکم این کالا اشاره کرد.

به‌طور کلی قیمت یک فرش به چند عامل بستگی دارد که از آنها می‌توان به شانه، تراکم، متراژ و الیاف اشاره کرد. این چند مشخصه در کنار یک‌دیگر قیمت نهایی فرش را تعیین می‌کنند. هر چه شانه، تراکم و متراژ بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می‌یابد.

با توجه به 700 شانه بودن فرش افشان رزین متوجه می‌شویم که در دسته فرش‌های با قیمت مناسب‌تر قرار می‌گیرد. استفاده از این فرش به‌دلیل ضخامت مناسبی که دارد برای سالن‌های پر رفت‌وآمد بهترین گزینه است.

 

فرش 1500 شانه یلدا

‌فرش 1500 شانه یلدا را به‌عنوان فرش جدید طوسی که دارای طرحی جذاب و خیره‌کننده است می‌شناسند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید استفاده از الیاف اکریلیک هیت‌ست‌شده در بافت این محصول است.

اکریلیک بهترین الیافی بوده که در بافت فرش از آن استفاده می‌شود. با در نظر گرفتن نخ مورد استفاده، شانه و تراکم این فرش متوجه می‌شویم که از قیمت تقریبا بالایی برخوردار است. اما توجه به کیفیت و زیبایی آن باعث می‌شود خیلی به مشخصه قیمت اهمیت ندهید.

این فرش بدون ترنج است و ظاهر ساده‌ای دارد. همچنین به‌دلیل استفاده از رنگ طوسی خنثی برای زمینه آن به‌خوبی باخانه‌های مدرن امروزی ست می‌شود. تراکم 4500 طرح یلدا باعث ظرافت بسیار زیاد آن شده و بهتر است از این فرش تنها برای بخش‌های کم‌تردد خانه استفاده کنید.

 

فرش 700 شانه طرح رویا فیلی

اگر به‌دنبال خرید فرش ماشینی ارزان‌قیمت با رنگ طوسی طلایی هستید طرح رویا می‌تواند نیازهای شما را از هر نظر برطرف سازد. در تولید این فرش جدید طوسی از الیاف ورجین استفاده شده که کیفیت مناسبی دارد و از طول عمر خوبی نیز برخوردار است.

 

فرش فیلی 700 شانه طرح گیلدا

از دیگر فرش‌های ارزان‌قیمت ماشینی در رنگ طوسی که طرفداران بسیاری نیز دارد می‌توان به طرح گیلدا اشاره کرد. این فرش در تراکم 2100 و از نخ ورژن بافته شده که نشان از کیفیت و طول عمر مناسب آن دارد.

با توجه به اینکه قیمت فرش ماشینی 9 متری کمتر از 12 متری است، اگر مهم‌ترین مشخصه شما برای خرید این کالای اساسی به قیمت آن برمی‌گردد، پیشنهاد ما خرید فرش‌هایی با متراژ کمتر است. البته در این خصوص باید به شانه، تراکم و الیاف آن نیز دقت کنید.

فرش وینتیج 1200 شانه طرح صدف

فرش وینتیج 1200 شانه طرح صدف

اگر به‌دنبال فرش جدید طوسی هستید که ظاهری شبیه فرش‌های دست‌بافت پاخورده و ارزشمند داشته باشد پیشنهاد ما انتخاب طرح وینتیج یا کهنه‌نمای صدف است.

طراحان با در نظر گرفتن محبوبیت فرش‌های پاخورده دست‌بافت، تصمیم گرفتند طرح‌های مشابه آنها را به بازار عرضه کنند تا افراد با کمترین هزینه بتوانند فرش ماشینی شبیه دست‌بافت داشته باشند.

فرش وینتیج صدف به‌دلیل ویژگی‌هایی مانند تراکم 3600، استفاده از نخ اکریلیک در تولید آن، بدون پرزدهی، ضدحساسیت بودن و قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون به یکی از محبوب‌ترین‌های بازار تبدیل شده است.

 

جمع‌بندی

امروزه استفاده از فرش جدید طوسی و فرش مدرن به‌دلیل ایجاد تناسب در دکوراسیون‌های مختلف به‌خصوص مدرن، به‌شدت در بین افراد محبوب شده است. ازاین‌رو افرادی که قصد خرید فرش با این زمینه رنگی را دارند باید جدیدترین مدل‌های آن که به بازار عرضه شده را بشناسند.

از جدیدترین مدل فرش پذیرایی بافته شده در رنگ طوسی می‌توان به افشان طلاکوب، افشان رزین، 1500 شانه یلدا، طرح گیلدا و طرح وینتیج صدف اشاره کرد. برای خرید این فرش‌های زیبا می‌توانید به فروشگاه آنلاین فرش کوروش مراجعه کنید.