چه محیط هایی نیاز به نصب پارتیشن شیشه ای دارد؟ - سازه برتر



چه محیط هایی نیاز به نصب پارتیشن شیشه ای دارد؟

 

images_1685126194_6470fc32c51e2.jpg

نصب پارتیشن شیشه ای به مهارت های مخصوص خود نیاز دارد. بنابراین افرادعادی قادر به اجرای پارتیشن شیشه ای در محیط نیستند و باید حتماً از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. کسانی که به دنبال تفکیک محیط کار و یا منزل هستند، برای ایجاد اتاقک و یا تفکیک سازی محیط می توانند از مزیت های پارتیشن شیشه ای استفاده کنند. نصب پارتیشن شیشه ای در مدت زمان کوتاه انجام می شود اما حضور فرد کاربلد امری ضروری و انکارناپذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

چه محیط هایی به نصب پارتیشن شیشه ای نیاز دارند؟

در چند سال اخیر پارتیشن شیشه ای برای بخش بندی محیط های گوناگون بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. در گذشته برای ایجاد اتاقک در محیط تنها راه وجود داشته، دیوارچینی بود که مشکلات بسیاری را در پی داشت. در واقع آنقدر دردسرهای آجرچینی در محیط زیاد بود که فرد ترجیح می داد محیط را به همان شکل رها کند.

اجرای پارتیشن شیشه ای علاوه بر بخش بندی محیط موجب زیبایی ظاهری فضا نیز می شود. بدین ترتیب می توانید با ایجاد اتاقک های شیشه ای هم محیط را بخش بندی کنید هم فضای دلنشینی در محیط کار یا منزل پدید آورید. پارتیشن ها انواع مختلفی دارند. هر یک از پارتیشن ها با ویژگی های مختلف در محیط های گوناگون کاربرد متفاوتی دارند. به عنوان پارتیشن شیشه ای دوجداره عایق بسیار قوی در برابر صدا و عبور حرارت و سرما است. بنابراین از بابت سر و صدا و خارج شدن گرما در زمستان دیگر خیالتان راحت باشد.  در این بخش می خواهیم بگوییم که چه محیط هایی به نصب پارتیشن های شیشه ای نیاز دارند؟!

images_1685126222_6470fc4ea084c.jpg

1- حمام و سرویس بهداشتی

همانطور که می دانید به دلیل پایین بودن متراژ آپارتمان ها، بیشتر خانه های کوچک دارای سرویس بهداشتی و حمام یکسره هستند. در چنین خانه های کوچکی با نصب پارتیشن های شیشه ای می توان به راحتی حمام و دستشویی را از هم جدا کرد، بدون آنکه مشکلی در فضا ایجاد کردد. اینکار علاوه بر مزیت های جداسازی موجب بزرگ جلوه دادن فضای سرویس بهداشتی نیز می شود. یکی از مزیت های نصب پارتیشن شیشه ای افزایش پخش نور در محیط است. برای جلوه قشنگ تر و جالب تر می توانید از پارتیشن شیشه ای منحنی برای جداسازی حمام و دستشویی استفاده کنید. نصب اینگونه پارتیشن ها نسبتاً پیچیدگی های بیشتری داشته و به مهارت های بالاتری نیاز دارد. بنابراین حتماً برای نصب پارتیشن شیشه ای منحنی بیشتر از سایر پارتیشن ها حساسیت بخرج دهید.

images_1685126246_6470fc66d743b.jfif

2- ادارات، شرکت ها و هر محیط کاری

پارتیشن شیشه ای بیشتر از هرجایی در محیط ادارات و شرکت ها نقش موثری داشته است. در واقع با معرفی پارتیشن شیشه ای مدیران توانستند برای هر مجموعه پرسنل بخش جداگانه در نظر بگیرند. به طوری که افراد بتوانند با تمرکز بیشتر وظایف مربوط به خود را انجام دهند. جالب اینجا است که افراد پس از نصب پارتیشن اداری می توانند از طریق شیشه یکدیگر را ببینند و از طریق تماس تلفنی پیام خود را به یکدیگر برسانند. در چنین شرایطی از یک طرف تعامل کارکنان با یکدیگر راحت بوده و از طرفی دیگر هر یک از کارکنان دارای حریم خصوصی خود خواهند بود. با معرفی پارتیشن شیشه ای هزینه بخش بندی فضا برای صاحب اداره یا صاحب شرکت بسیار کمتر شد. پارتیشن شیشه ای با درب ام دی اف یکی از پارتیشن های مورد استفاده در ادارات و سازمان های اداری است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده است.

3- منزل مسکونی

نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای در منزل برای ایجاد اتاق بازی کودک یکی از رایج ترین موارد مسکونی است. علاوه بر این بسیاری از افراد با استفاده از پارتیشن شیشه ای تک جداره، گلخانه های زیبا می سازند. طراحی و ساخت پارتیشن شیشه ای با شیشه سکوریت موجب تفکیک سازی خانه های بزرگ شده و دیگر نیازی به دیوارچینی در منزل نمی باشد. 

images_1685126603_6470fdcbd1b11.jpg

4- سالن های زیبایی، ورزشی، جشن  و ...

امروزه جذابیت ورودی سالن ها را با طراحی پارتیشن شیشه ای وینتیج افزایش داده اند. کسانی که صاحب آرایشگاه زیبایی، سالن پذیرایی و باشگاه ورزشی هستند با بهره گیری از مزیت های پارتیشن شیشه ای منحنی می توانید ساختار محیط را جذاب و متفاوت سازند. البته در برخی مکان ها تنها از درب شیشه ای استفاده کرده اند. استفاده از شیشه در محیط علاوه بر جداسازی فضا و نورپردازی بهتر موجب زیبایی ظاهری محیط نیز می شود. شیشه فضای سالن آرایشگاه را شیک و منحصر به فرد کرده و توجه مشتریان را به خود جلب می کند.  

images_1685126418_6470fd12802a1.jfif

بهترین مرکز برای خرید پارتیشن شیشه ای کجاست؟

پارتیشن ساز مجموعه ای معتبر در عرصه تولید و نصب پارتیشن شیشه ای است. شما هر نوع پارتیشن شیشه ای که بخواهید از تک جداره و دوجداره گرفته تا پارتیشن شیشه ای وینتیج قابل پیاده سازی توسط پارتیشن ساز است. این مجموعه با سال ها تجربه کاری و سابقه درخشان یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای پارتیشن اداری است. تنوع پارتیشن های موجود در پارتیشن ساز بسیار زیاد بوده و قیمت سازه ها مقرون به صرفه می باشد. خرید از مجموعه پارتیشن ساز به شما کمک کرده تا متناسب با بودجه خود بهترین و جذاب ترین جداسازی محیط را انجام دهید.

نتیجه گیری

پارتیشن شیشه ای دارای انواع مختلفی اعم از تک جداره، دوجداره، درب شیشه ای، درب ام دی اف، شیشه رنگی، شیشه مات، شیشه شفاف و ... است. بنابراین گستره کاربرد پارتیشن شیشه ای نیز به همین نسبت بسیار زیاد می باشد. شما متناسب با فضای مد نظر خود باید یکی از انواع پارتیشن های موجود را انتخاب کنید. علاوه بر انتخاب مناسب ترین نوع پارتیشن شیشه ای، نحوه نصب آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. چنانچه اتصالات بکار رفته در پارتیشن از مرغوبیت کافی برخوردار نباشد یا نحوه اجرای سازه استاندارد نباشد، ممکن است مشکلات جدی ایجاد شود. در واقع نصب پارتیشن شیشه ای مستلزم توجه به یک سری نکات است که در صورت عدم رعایت ممکن است عواقب جبران نشدنی داشته باشد. در این مطلب سعی کردیم شما را با کاربردهای پارتیشن اداری آشنا سازیم. امیدواریم که اطلاعات بالا برایتان مفید واقع شود. 

سوالات متداول

1- آیا پارتیشن شیشه ای ضد آب طراحی شده است؟
بله پارتیشن شیشه ای را با خیال راحت در مکان مد نظر خود نصب کنید، بدون آنکه نگران پاشیدن آب به روی سازه باشید. به طوری که امکان استفاده در سرویس بهداشتی نیز می باشد.

2- آیا پارتیشن شیشه ای در برابر ضربات مقاوم است؟
پارتیشن شیشه ای را از شیشه سکوریت های مقاوم می سازند. بنابراین در برابر ضربات و فشارهای احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد.

3- کاربرد پارتیشن شیشه ای برای اتاق کودکان؟
معمولاً افراد برای ساخت اتاق بازی، پارتیشن شیشه ای رنگی در محیط نصب می کنند.