بهترین قیمت هر مترمربع آجر و آجر نما در بزرگترین شو روم ایران - سازه برتر



قیمت آجر

بهترین قیمت هر مترمربع آجر و آجر نما در بزرگترین شو روم ایران

آجر یکی از مصالح اصلی در صنعت ساختمان است و در قسمت های مختلف ساختمان ها از دیوارچینی تا نمای ساختمان و حتی در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. قیمت آجر در سال های اخیر به دلایل متعددی نوسانات زیادی داشته است. در خرید آجر علاوه بر قیمت آن، باید عوامل دیگری نیز در نظر گرفته شود، زیرا این محصول در اکثر بخش های ساختمان کاربرد داشته و تاثیر زیادی در کیفیت نهایی پروژه دارد.

در صفحه قیمت آجر در سایت مدرن آتی، علاوه بر ارائه لیست قیمت خرید آجر عوامل متعددی که بر قیمت آجر تاثیر می گذارند را نیز بررسی می کنیم. با در نظر گرفتن این عوامل، ممکن است بتوانید در آینده نزدیک قیمت ها را بهتر پیش بینی کنید و به موقع برای پروژه خود خرید کنید. در ادامه به بررسی معیارهایی می پردازیم که هنگام خرید آجر باید در نظر بگیرید. با ما همراه باشید تا با یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی موجود در بازار آشنا شوید.

 

 

قیمت انواع آجر در سایت مدرن آتی

یکی از مزیت های سایت آتی مدرن این است که می توانید انواع آجر را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید و بدین ترتیب می توانید در هزینه های ساخت و ساز خود صرفه جویی کنید. در ادامه بعضی از انواع آجرهایی که در این سایت ارائه شده اند را بررسی می کنیم.

آجر نما

آجر نما ساختمان

آجر نما بیرون ساختمان یکی از پرکاربردترین مصالح مورد استفاده می باشد که البته عوامل متعددی برای پرمصرف شدن این محصول وجود دارد.

علاوه بر به صرفه بودن قیمت آجر نما، عوامل دیگری مانند ضریب انبساط بالای آجر، ضدشوره بودن و سازگاری آن با محیط زیست، مقاومت در برابر پرتو‌های مخرب خورشید، غیرقابل نفوذ بودن آجر و همچنین ضد اشتعال بودن آن باعث شده که آجر یکی از پرمصرفترین مصالح ساختمانی مورد استفاده در نمای ساختمان باشد.

البته در زمان خرید آجر نما باید به ظاهر آن و ویژگی های آن توجه داشته باشید تا با خاطری آسوده اقدام به خرید کنید. به عنوان مثال برای ویژگی های ظاهری آجر نما باید دقت داشته باشید که آجر مرغوب تابیدگی و خمیدگی ندارد و ابعاد تمام آجرها یکسان است. همچنین باید به این موضوع دقت داشته باشید که سطح آجر نما نباید دارای ترک، حفره و یا شکستگی باشد؛ زیرا وجود این عوامل در آجر نما، مقاومت آن را در شرایط آب و هوایی مختلف کاهش داده و در نتیجه عمر نمای ساختمان شما کم خواهد شد.

موضوع دیگر بررسی آجر از نظر توپر بودن و میزان مقاومت آن در برابر حرارت است. برای بررسی توپر بودن آجر نما می توانید یک نمونه از آن را بشکنید و داخل آن را بررسی کنید؛ آجر توپر فاقد هر گونه حفره و فضای توخالی است. همچنین برای بررسی مقاومت آجر در برابر حرارت هم می توانید یک نمونه از آن را در مقابل حرارت بالا قرار دهید و سپس تغییرات فیزیکی آن را بررسی کنید؛ طبیعتا آجر باکیفیت در چنین شرایطی تغییر شکل نداده و فرم آن تغییری نخواهد داشت.

 

آجر شاموتی

آجر شاموتی

آجر شاموتی نوع جدیدی از مصالح ساختمانی با اندازه ها و رنگ های مختلف است. این نوع آجر بیشتر برای تزیینات داخلی و خارجی ساختمان ها، از جمله فضای داخلی شومینه و نمای ساختمان استفاده می شود. و ضمنا واژه نسوز که برای آن استفاده می شود، به این معنا نیست که کاملاً در برابر آتش مقاوم است، بلکه می تواند حرارت را تا دمای خاصی تحمل کند.

همین نسوز بودن آجر شاموتی باعث شده که از این آجر در فضاهایی از ساختمان استفاده شود که با حرارت مستقیم در تماس هستند. بخش هایی مانند شومینه، باربیکیو، فر، دودکش و قسمت های پشت گاز، فضاهایی هستند که آجر شاموتی در آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

آجر شاموتی نوعی آجر نسوز است و تقسیم بندی آن بر اساس شکل، رنگ، ابعاد، کاربرد و خواص آن متفاوت است. البته  تقسیم بندی آجر شاموتی بر اساس تولید و ساخت، شامل پرس خشک، پرس نیمه خشک و پرس پلاستیک است.

آجر شاموتی در رنگ های اخرایی، حنایی، قرمز، قهوه ای و نارنجی و با درجات کیفی مختلفی تولید می شود و به همین جهت لازم است که در زمان خرید آجر شاموتی به کیفیت آن دقت کنید.

 

نانو آجر

یکی از ویژگی های مهم نانو آجر مدرن آتی، ویژگی ضد رطوبت بودن آن است. با توجه به اینکه در محیط های مرطوب شرایط ایجاد شوره و سفیدک فراهم است، در نتیجه در چنین شرایطی روی آجر نما شوره می زند و زیبایی نما را از بین می برد.

اما جای نگرانی نیست! زیرا نانو آجر نما ضد شوره مدرن آتی حتی در محیط های مرطوب نیز بهترین کارایی ممکن را از خود نشان می دهد و از ایجاد شوره بر روی آجر جلوگیری می کند. در واقع آجر نانو ساختاری ضد آب دارد این امکان را فراهم می کند که ساختمان هایی که در محیط های بسیار مرطوب هستند نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

کارکرد نانو آجر نما ضد شوره مدرن آتی با محصولات مشابه تفاوت زیادی دارد. در واقع این محصول به درون ساختار آجر نما نفوذ کرده و ترکیبات درونی آن را در مقابل شوره و سفیدک مقاوم می کند در حالی که در سایر محصولات یک لایه ضدشوره را بر روی آجر نما ایجاد می کنند که به مرور زمان این لایه دوام خود را از دست داده و پس از آن شاهد شوره و سفیدک در نمای ساختمان خواهید بود.

شما می توانید این محصول بسیار کاربردی را از سایت مدرن آتی بصورت آنلاین خریداری نمایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. آدرس سایت مدرن آتی و همچنین شماره های مشاورین این مجموعه را در انتهای مقاله برای شما قرار داده ایم تا بتوانید هم از مشاوره های قبل از خرید برخوردار شوید و هم اینکه بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین آجر را از این سایت خریداری کنید.

 

آجر انگلیسی

آجر انگلیسی

آجر انگلیسی یکی از پرطرفدارترین انواع مصالح ساختمانی برای نمای ساختمان است که در بازار به آجر نسوز طرح انگلیسی هم معروف است. رنگ این آجر از قرمز شروع می شود و به قهوه ای روشن و قهوه ای تیره ختم می شود. مجریان نمای ساختمان معمولا از آجر انگلیسی به صورت رندوم و یا یک رنگ استفاده می کنند و نماکاران حرفه ای هم معمولا در اجرای نما با آجر انگلیسی، الگوی خاصی از رنگ های مختلف این آجر را به کار می برند که نمای ساختمان را زیباتر و جذابتر می کند.

یکی از مهمترین ویژگی های آجر انگلیسی مقاومت بالای آن در برابر حرارت است و آجر انگلیسی در برابر آتش حدود 35 درصد بیشتر از سایر آجرها، از خود مقاومت نشان می دهد که این موضوع باعث افزایش امنیت ساختمان ها در برابر آتش‌سوزی می شود. از ویژگی های دیگر آجر انگلیسی می توان به استحکام بالای آن و همچنین مقاومت خوب در برابر شوره زدگی اشاره کرد.

در اکثر مواقع از آجر انگلیسی برای نمای آپارتمان ها استفاده می شود، با این وجود، استفاده از این آجر در نمای ساختمان های ویلایی نیز رایج است. همچنین در نمای بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران ها نیز از آجر انگلیسی استفاده می شود و بسیاری از مراکز آموزشی هم برای نمای ساختمان خود از آجر نمای انگلیسی استفاده می کنند.

 

 

جمع بندی

سایت مدرن آتی یکی از سایت های خوش نام و معتبر در زمینه فروش انواع آجر است که می توانید بسته به نیازتان، آجر مورد نیاز خود را بهترین قیمت از این سایت تهیه کنید. همچنین می توانید برای برآورد قیمت هر مترمربع آجر مورد نیازتان با مشاورین این سایت در ارتباط باشید و حتی در انتخاب نوع آجر نیز از آنها مشاوره بگیرید.

برای ارتباط با مشاوران سایت مدرن آتی می توانید به سایت مدرن آتی به نشانی https://modernati.net مراجعه نموده و یا با شماره های 03142742163 و 09131137600 تماس بگیرید.