بهترین روش خرید اپارتمان در اندیشه تهران - سازه برتر



بهترین روش خرید اپارتمان در اندیشه تهران

این روزها وضعیت بازار املاک تهران بیش از پیش دچار تغییرات شده است و اکثر مردم ساکن در تهران و البته کرج به شهرهای اطراف مخصوصاً شهر جدید اندیشه به جهت سکونت سرریز شده‌اند. در واقع اگر سری به بنگاه‌های مختلف بزنید، مشاهده خواهید کرد که تقاضا برای خرید اپارتمان در اندیشه و دیگر شهرهای اطراف افزایش یافته است.

image_042bbe46bc6a4e50600ddeb4099d8fdb0d2ff02e.png

البته مردم معمولاً به دنبال سکونت در شهرهایی هستند که امکانات رفاهی و اجتماعی سطح بالا دارند که شهر اندیشه تهران از جمله شهرهایی است که می‌توان روی آن حساب باز کرد. گفتنی است که با توجه به تورم ایجاد شده در قیمت‌های خرید مسکن، ثابت ماندن قیمت خرید اپارتمان در اندیشه به یک دلیل مناسب برای توجه ویژه به آن شده است.

 

​موقعیت بسیار جذاب شهر اندیشه تهران

شهر اندیشه واقع شده در دشت‌های جنوبی رشته‌ کوه البرز است و در نزدیکی‌های دو شهر تهران و البرز واقع شده است. این منطقه جزو شهر شهریار محسوب می‌شود و به طور کلی به شکل هندسی در نظر گرفته شده است. گفتنی است که فاصله‌ی این شهر تا میدان آزادی حداکثر 30 دقیقه است، این در حالی است که در آینده با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است، این زمان به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.

ضمناً ناگفته نماند که یک بازار بسیار فوق‌العاده به سبک میدان نقش جهان در شهر نوساز اندیشه در نظر گرفته شده که آن را به یکی از بهترین مکان‌های تجاری در این شهر تبدیل کرده است و صدالبته از آن بعنوان یک دلایل مناسب برای خرید اپارتمان در اندیشه نام برده می‌شود.

گفتنی است که شهر اندیشه در 6 فاز ساخته شده است که فاز یک آن طبق استانداردهای شهرسازی سنتی در نظر گرفته شده است. در فاز دو بخش‌های ویلایی و آپارتمانی هستند که این فاز با دیگر فازهای این شهر فاصله نسبتاً زیادی دارد. فاز سه شهر اندیشه نیز بر اساس اصول شهرسازی جدید بنا شده است و در فاز چهار نیز مجتمع‌های تجاری و اداری واقع شده است. فاز پنج از این شهر جدید نیز مانند فاز چهار دارای بخشی از منازل مسکونی و مجتمع‌های اداری است. همچنین ناگفته نماند که در فاز شش در این شهر هنوز ساخت و سازی انجام نشده چرا که مجوزی به این منظور صادر نشده است.

 

​چرا باید در شهر اندیشه تهران اپارتمان خرید

معمولاً شهرهای به تازگی ساخته شده پتانسیل رشد بالایی دارند و برای آغاز یک زندگی کم دغدغه مناسب هستند که شهر اندیشه یکی از همین شهرهاست. این شهر امکانات فوق‌العاده‌ای را برای ساکنین خود در نظر گرفته است تا از این‌رو توانسته باشد، افراد زیادی را مخصوصاً از پایتخت به جهت سکونت به این منطقه سراریز کند. از مشخصه‌های اصلی شهر اندیشه وجود خیابان‌های کم رفت و آمد، ساکت و دلباز است که در کمتر شهری دیده می‌شود.

image_3417bf7a2ec79d97a01cb38cb4b24f4e20ff502d.png

ضمن اینکه معماری بسیاری از آپارتمان‌ها یا حتی خانه‌های ویلایی در این منطقه بسیار شکیل در نظر گرفته شده است که چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد. به طور کلی از امکانات شهر اندیشه تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود راه‌های ارتباطی بسیار راحت به تهران و البته کرج.

  • وجود مراکز اداری و البته تجاری در کل شهر.

  • وجود مراکز فرهنگی متعدد در هر منطقه.

  • در نظر گرفته شدن سیستم حمل و نقل.

  • در نظر گرفته شدن چندین پارک یا فضاهای سبز سرپوشیده.

  • وجود مراکز تفریحی در هر محله.

  • وجود چندین کتابخانه.

  • وجود تعداد زیادی درمانگاه و مراکز بهداشتی.

  • وجود مسجد در محله‌های مختلف.

  • وجود مراکز پستی به تعداد مناسب.

  • وجود بسیاری از مراکز آتش‌نشانی در هر محله.

  • وجود مراکز تفریحی به تعداد مناسب.

پر واضح است که هر کدام از این امکانات، افراد مختلف را برای خرید اپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر متقاعد می‌کند و ضمن اینکه با توجه به دنج و ساکت بودن این شهر، مسلماً رهایی از شهرهای شلوغی مثل تهران و کرج از اهمیت زیادی برای کوچ کنندگان برخوردار خواهد بود.

 

​سرمایه‌گذاری در اندیشه تهران

نه تنها سکونت در این شهر نوساز می‌تواند امکانات زیادی را در اختیارتان قرار دهد، بلکه به جهت سرمایه‌گذاری نیز بهترین انتخاب خواهد بود. به طور کلی قبل از آنکه خانه‌ای خریداری شود باید به این سوال پاسخ دهید که به چه منظور خرید خانه را در نظر گرفته‌اید. در واقع اگر برای سکونت قصد خرید خانه دارید، باید با توجه به بودجه‌تان نوع ویلایی یا آپارتمانی بوده آن را در نظر بگیرید که البته به راحتی نیز می‌توانید بهترین خانه دلخواه را با استفاده از املاکی مطمئن پیدا کنید.

از طرف دیگر اگر خرید اپارتمان در اندیشه را به منظور سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌اید، حتماً به سراغ انواع اپارتمان بروید چرا که امکان خرید این نوع خانه‌ها با قیمت پایین‌تر برایتان مقدور بوده و در نتیجه امکان افزایش قیمت در سال‌های آینده بیشتر خواهد بود.

image_f578dc559991e7d4067b41148433be34b74ed009.png

​خرید اپارتمان در اندیشه با مسکن کیان

حال برای اینکه بتوانید در شهر اندیشه، یک خانه یا آپارتمان خریداری کنید، به یک مشاور املاک شهر اندیشه تهران که تجربه مناسبی داشته باشد، نیاز خواهید داشت. در واقع پیشنهاد ما استفاده از املاک مسکن کیان است که با دارا بودن مشاوران مجرب و البته باتجربه به خوبی می‌تواند آپارتمان مورد نظرتان را برای بررسی به شما عزیزان معرفی کند.

خرید آپارتمان اقساطی در اندیشه یکی دیگر از مزایایی است که می‌توانید از تیم تخصصی مسکن کیان انتظار داشته باشید. از جمله ویژگی‌های مشاوران این تیم تخصصی می‌توان به آشنا بودن کامل به کل منطقه‌ی اندیشه اشاره کرد. بنابراین برای هرگونه مشاوره یا درخواست خرید اپارتمان در اندیشه می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران همیشه فعال مسکن کیان در ارتباط باشید.