خرید بتن آماده بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه بتن آماده - سازه برتر



خرید بتن آماده بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه بتن آماده

در دنیای امروزی و با پیشرفت تکنولوژی، روش ها و راه حل های ساده تری برای تمام کارها طراحی شده است. بتن آماده محصولی است که در محیط کارخانه با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و زیر نظر کارشناسان کیفیت، با اندازه های دقیق تولید می شود. مزایای خرید بتن آماده به حدی است که در حال حاضر، استفاده از این محصول به شدت افزایش یافته است. اما برای سفارش بتن آماده نیاز به اطلاعات دقیقی دارید که در این مطلب به آن ها می پردازیم و در نهایت به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید بتن اماده را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت از درب کارخانه و بدون واسطه تنها با یک تلفن خریداری کنید.

بتن

نحوه فروش بتن آماده در کارخانه

فروش بتن آماده درب کارخانه به صورت حجمی انجام می شود. واحد حجم متر مکعب است و قیمت گذاری و فروش این محصول بر حسب متر مکعب  صورت می پذیرد. تولید این محصول تحت شرایط ویژه انجام می شود و در محل کارگاه و طبق طرح اختلاط کارفرما آماده می شود. زمانی که محصول آماده شد، با استفاده از کامیون های حمل بتن (میکسر) به محل پروژه منتقل می شود. برای اینکه کیفیت محصول تغییری نکند، زمان اختلاط بتن آماده از اهمیت بالایی برخوردار است. مدت زمانی که حمل محصول آغاز می شود تا تا زمان بتن ریزی را شامل می شود زمان اختلاط بتن است که در کیفیت نهایی بسیار تاثیرگذار است.

 

تعیین زمان خرید بتن آماده

در گذشته بتن ها توسط دستگاه های کوچک و در محل پروژه تولید می شدند که کیفیت آنچنانی هم نداشتند. اما در حال حاضر بتن آماده با استفاده از ماشین آلاتی پیشرفته و به صورت خودکار به نام بچینگ ساخته می شود. برای تعیین زمان سفارش و خرید بتن آماده توجه به چند نکته ضروری است که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.

بتن آماده

۱.هنگامی که درصد مواد تشکیل دهنده مهم است

شما می توانید مواد تشکیل دهنده بتن و یا افزودنی های مورد نیاز آن را تعیین و سپس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. این بتن ها که به صورت سفارشی تولید می شوند، نیاز به استفاده از مواد با اندازه های معین دارند و نظارت دقیقی بر تولید آن ها صورت می پذیرد. برای سفارش یک بتن با ساختار منحصر به فرد و متناسب با در خواست شما،  می توانید با نمایندگی های مجموعه ماشین سازی انعکاس در سراسر کشور تماس بگیرید. این مجموعه محصولات خود را با نام تجاری بتن ملی با پایین ترین قیمت به فروش می رساند.

 

۲.زمانی که مقدار سفارش بتن زیاد است

در تولید بتن های دستی که با حجم کم ساخته می شوند، هیچ کنترل و نظارت دقیقی صورت نمی گیرد. استانداردهای تولید محصول با کیفیت رعایت نمی شود و هدر رفت مواد اولیه بسیار زیاد است. از سوی دیگر این محصول را نمی توان در حجم بالایی تولید کرد. زمانی که می خواهید در ساخت سازه از مقادیر زیادی بتن استفاده کنید، بهتر است بتن آماده و با کیفیت را از کارخانه خریداری کنید. بتن با حجم بالا، به راحتی قابل حمل و بتن ریزی است. به این ترتیب با خرید بتن آماده، هم سرعت بتن ریزی را افزایش می دهید، هم در هزینه های مربوط به مواد اولیه و کارگر صرفه جویی می کنید.

بتن مگر

۳.زمان اختلاط، مهم ترین عامل در سفارش بتن آماده

زمان اختلاط بتن در تولید یک محصول با کیفیت بسیار مهم است. تولید بتن به صورت دستی، زمان زیادی از شما می گیرد. اینکه بخواهید سیمان ها را دانه دانه باز کنید و آب و سنگدانه را به آن اضافه کنید، بسیار زمان بر است. در نهایت هم مشخص نیست محصولی که به دست آمده، از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار باشد یا خیر. اما با خرید بتن آماده دیگر با این مشکلات مواجه نمی شوید. کامیون های میکسر درست سر زمان تعیین شده در محل پروژه حضور پیدا می کنند و بتن ریزی در عرض چند ساعت انجام می شود. این محصول زیر نظر کارشناسان QC و با بالاترین درجه کیفیت تولید می شود.

 

۴.اهمیت مقاومت فشاری بتن

زمانی که مقاومت فشاری بتن برای مهندسان سازه از اهمیت بالایی برخوردار است، تنها راه آن خرید بتن آماده است. به دلیل اینکه تولید بتن هایی که از مقاومت مناسب برخوردار باشند، در محل ساخت و ساز بسیار دشوار است. محصولی که با نام بتن ملی خریداری می کنید، کاملا به صورت مهندسی و زیر نظر کارشناسان با تجربه تولید شده است. رسیدن به مقاومت و استحکام لازم برای پیشگیری از خطرات احتمالی و حوادث غیر مترقبه نیز بسیار مهم است. 

 

 

عوامل موثر بر هزینه خرید بتن آماده

عوامل متعددی بر هزینه خرید بتن آماده موثرند که عبارت اند از:

۱.مکان پروژه: یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بتن آماده، فاصله کارخانه تا پروژه است. هر چقدر فاصله بیشتر باشد، هزینه خرید بتن افزایش می یابد.

۲.حجم بتن: هرچقدر متراژ کار بیشتر باشد، حجم بتن خریداری شده نیز افزایش می یابد و هزینه بالاتری باید پرداخت کنید.

۳.تخلیه بتن: انتخاب نحوه تخلیه بتن در قیمت پایانی تاثیرگذار است. انتخاب پمپ اعم از ثابت و یا دکل، بر هزینه ها تاثیر می گذارند. ارتفاع و موقعیت قرارگیری پروژه از جمله عواملی هستند که نحوه تخلیه بتن را تعیین می کنند.

قیمت بتن آماده

عوامل موثر بر قیمت بتن آماده

عوامل زیر در قیمت بتن آماده تاثیرگذارند:

  • قیمت مواد اولیه
  • هزینه های حمل و نقل و تخلیه بتن
  • روش تخلیه بتن
  • سود فروش
  • مالیات
  • هزینه های سربار اعم از آب و برق و...
  • هزینه اختلاط مواد اولیه

شما می توانید بتن ملی را با پایین ترین قیمت تمام شده خریداری کنید.

 

 

نکات مهمی که باید به هنگام سفارش بتن اماده به ان ها توجه داشته باشید

به هنگام خرید و سفارش بتن آماده توجه به نکات زیر بسیار با اهمیت است:

۱.متراژ پروژه بتن ریزی چقدر است.

۲.برای تامین انتظاراتی که از بتن آماده دارید، به چه نوع بتنی نیاز دارید.

۳.به چه مواد افزودنی نیاز دارید.

۴.زمان دقیق بتن ریزی را تعیین کنید.

زمانی که این موارد را به دقت تعیین کردید، می توانید برای ثبت سفارش با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید. برای دریافت راهنمایی در خصوص خرید و سفارش انواع بتن آماده نیز می توانید از مشاوران مجموعه کمک بگیرید.

بتن عیار 350

مزایای خرید بتن آماده

بتن آماده در حال حاضر و در سراسر جهان  به یکی از محصولات پر مصرف ساختمانی تبدیل شده است و مزایای فراوانی دارد. از جمله:

  • کیفیت بالایی دارد: این محصول طبق استانداردهای جهانی و در بهترین شرایط در کارخانه تولید می شود. به این ترتیب انتظارات شما را از یک محصول با کیفیت برآورده می کند.
  • دسترسی به آن ساده است: تولید بتن باید در نزدیک ترین محل به پروژه انجام شود تا کیفیت بالایی داشته باشد. اما بتن آماده در کارخانه تولید می شود و به راحتی با استفاده از کامیون های میکسر به محل پروژه منتقل می شود. بدون اینکه از کیفیت آن کم شود.
  • صرفه اقتصادی دارد: خرید بتن آماده از کارخانه بسیار مقرون به صرفه است. به خصوص اگر محصول را بی واسطه و به صورت مستقیم خریداری کرده باشید، از جوانب بسیاری صرفه اقتصادی دارد. شما می توانید با خرید مستقیم از بتن ملی، با پایین ترین قیمت و با تخفیف این محصول را خریداری کنید. با خرید بتن آماده در هزینه های مواد اولیه، کارگر، زمان تولید و هزینه حمل و نقل صرفه جویی می شود و محصولی مرغوب، مقاوم و با استاندارد جهانی خریداری می کنید.
  • استقامت بالایی دارد: شما می توانید خصوصیات بتن مورد نظرتان را به کارخانه اطلاع دهید و محصولی مطابق با آن تحویل بگیرید. یکی از مهم ترین ویژگی های بتن آماده کیفیت آن است. دیگر نیاز نیست نگران تغییر کیفیت محصول باشید. با سفارش انواع بتن آماده از کارخانه، می توانید سازه ای بسیار مستحکم و مقاوم بسازید.

 

 

کلام پایانی

در حال حاضر خرید بتن آماده بسیار ساده و آسان شده است و پروژه های ساختمانی می توانند با خرید این محصول از مزایای آن بهره مند شوند. شما می توانید انواع بتن آماده با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت را بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه خریداری کنید. بتن آماده انعکاس با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه تولید انواع مصالح و صنایع ساختمانی فعالیت دارد.

شما می توانید محصولاتی با کیفیت، استاندارد و تضمینی، با رعایت نوبت دهی عالی، به قیمت کارخانه و در نزدیک ترین کارخانه به محل سکونت خود دریافت کنید. فرقی نمی کند که کجای این کشور پهناور باشید. بتن ملی در سراسر ایران، نمایندگان متعددی دارد و شرایطی فراهم نموده است تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بتن مورد نظر خود را سر پروژه ساخت و ساز تحویل بگیرید. هدف مجموعه انعکاس جلب رضایت مشتری است و با تولید محصولاتی با رده کیفی A، تا حد زیادی به اهداف خود نزدیک شده است.