آموزش کامل VRay Sun در تری دی مکس به زبان فارسی - سازه برتر



[caption id="attachment_11467" align="alignnone" width="500"]معماری , تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max دوره آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش بی نظیر به زبان فارسی همراه شما هستیم.

این آموزش که قسمتی از " دوره آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی " می باشد اختصاص دارد به مبحث VRay Sun و نورپردازی خارجی در تری دی مکس.

بهترین روش نورپردازی در تری دی مکس استفاده بتنهایی یا ترکیبی از خورشید ویری یا همان VRay Sun می باشد که دارای پارامترهای گوناگونی برای شبیه سازی شرایط مختلف است و در صورت تسلط به این گزینه ها، نورپردازی کاملا رئال و خیره کننده ای را در پروژه خواهیم داشت.

روش نورپردازی با VRay Sun و عملکرد تمامی پارامترهای آن در این آموزش ویدئویی به زبان فارسی و بصورت کاملا آکادمیک تدریس می شود.

برای دانلود آموزش در ادامه همراه ما باشید.

. آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی . . عنوان : آموزش کامل VRay Sun در تری دی مکس به زبان فارسی زبان : فارسی مدرس : آقای سید عارف رضوی نرم افزارها : ۳dsmax 2016 _ VRay 3.2 کیفیت : ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ (فول اچ دی) مدت زمان : ۱۶ دقیقه و 56 ثانیه سطح آموزش : مقدماتی تا پیشرفته حجم فایل در حالت فشرده : 60 MB پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)   Download    

****

دوره آموزش کامل و حرفه ای پلاگین VRay به زبان فارسی

****

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

****

_______________________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.