سایبان دوطرفه - سازه برتر



سایبان دوطرفه

سایه بان دو طرفه دارای ویژگیهای منحصر به فردی میباشد. حداقل سایز استاندارد سایبان دوطرفه  6 متر در 5 متر است.  بزرگترین سایزاین مدل سایه بان نیز 6 متر در 6 متر است. از این رو بزرگترین سایز سایبان دوطرفه با کاور نمودن یک فضای 36 مترمربعی یکپارچه ، پوششی ایده‌آل برای محیط های بیرونی خواهد بود.

سایبان دوطرفه از پارچه های  کاملا ضد آب  تولید می شود. تا علاوه بر محافظت از نور خورشید، محیط تحت پوشش خود را نیزاز گزند باران در امان نگه دارد.

شایان ذکر است برای گرم نمودن محوطه تحت پوشش سایبان دوطرفه امکان تجهیز به سیستم های گرمایشی تابشی و مه پاش خنک کننده براحتی امکان پذیر است.

  سایبان دو طرفه  

معرفی سایه بان دو طرفه

سایه بان دو طرفه یک نمونه­ بسیار کاربردی از سایبان های کشویی یا بازشو به شمار می رود. این نوع از سایبان ها مزیت های بیشتری نسبت به سایبان های معمولی یا یک طرفه دارند، به همین خاطر استفاده بیشتری از چادر دو طرفه می شود. سایبان های دو طرفه از دو سمت قابلیت باز شوندگی دارند. بدین ترتیب فضای بیشتری را می توان با استفاده از این سایبان ها تحت پوشش قرار داد.

سازه چادری دو طرفه اگر با استفاده از مواد اولیه و یراق آلات مناسب و استاندارد ساخته شود، طول عمر بسیار زیادی خواهد داشت. بدین ترتیب در صورتی که بتوان زمان طولانی از این سایبان ها استفاده کرد، از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. معمولا استفاده از سایبان های دو طرفه به خاطر دخیل بودن تکنولوژی در ساخت آنها بسیار زیاد است. مدرن بودن سایه بان دو طرفه باعث شده تا بتوانند به سرعت جایگزین سایر سایبان ها شوند. سایبان های دو طرفه را ایران سایبان می تواند از نظر طرح، رنگ، ابعاد، میزان باز شوندگی و… با تنوع بسیار زیادی تولید نماید.

 

انواع سایه بان دو طرفه

سایبان برقی دو طرفه

یکی از کاربردی ترین نمونه از سایبان های دو طرفه، نوع برقی آنها است. سایبان دو طرفه برقی با کمک یک موتور الکتریکی با کیفیت می تواند از دو سمت سایبان را باز نماید. موتور این سایبان ها باید قدرت لازم را داشته باشد تا بتوان سایه بان دو طرفه که معمولا ابعاد نسبتا بزرگی داشته را باز و بسته نماید. سایبان برقی دو طرفه به خاطر سرعت بسیار مناسب و راحتی استفاده، توانسته میزان رضایت مصرف کننده را به بالاترین سطح ممکن برساند. بدین ترتیب بهتر است در صورت فراهم بودن شرایط، از سایبان دو طرفه برقی برای محل مورد نظر استفاده شود.

 

سایبان دستی دو طرفه

سایبان دستی دو طرفه از نظر ظاهری شباهت های بسیار زیادی به سایبان برقی دو طرفه دارد. تفاوت اصلی سایبان دستی دو طرفه با نوع برقی آن، عدم وجود موتور الکتریکی در نوع دستی است. بدین ترتیب باز و بسته کردن در این نمونه از سایبان ها به صورت دستی انجام می شود. با توجه به ابعاد بزرگ سایبان دستی دو طرفه، باز و بسته کردن آن به صورت دستی ممکن است برای اغلب افراد دشوار به نظر برسد. البته این موضوع را نیز باید مد نظر داشت که هزینه ساخت سایه بان دو طرفه دستی نسبت به نوع برقی آن کمتر است.

سایبان دو طرفه در خالت بسته

 

پارچه مناسب برای سایبان دو طرفه

پارچه یا روکش یکی از ملزومات اصلی سایبان دو طرفه به شمار می رود. مناسب بودن جنس روکش از اهمیت بسیار زیادی برای مصرف کننده برخوردار است. معمولا سایبان هایی که روکش مناسبی ندارند، موفق به جذب رضایت مصرف کننده می شوند. مناسب بودن روکش سایبان دوطرفه باعث می شود تا بتوان در هر شرایطی از این سایبان بهره مند شده و استفاده از سایبان به زمان خاصی اختصاص نداشته باشد. روکش سایبان اگر قابلیت چاپ داشته باشد، می تواند امکان چاپ تبلیغات بر روی سایبان را نیز فراهم نماید.

پارچه اکریلیک ضد آب یکی از بهترین گزینه ها برای روکش سایبان دو طرفه است. این نوع از پارچه ها نفوذ ناپذیر بوده و استفاده از سایبان در هوای برفی و بارانی را فراهم می سازد. بدین ترتیب در صورتی که پارچه اکریلیک ضد آب برای روکش سایبان دو طرفه مورد استفاده قرار بگیرد، استفاده از این سایبان ها در همه فصل ها امکان پذیر می شود. بدین ترتیب افرادی که برای کسب و کار خود از این سایبان ها استفاده می کنند، بدون داشتن دغدغه خاصی در طول سال می توانند از این سایبان ها استفاده کنند.

چادر دو طرفه

 

کاربرد سایبان دو طرفه

سایه بان دو طرفه رستوران

از جمله کاربردهای اصلی سایبان بازویی دو طرفه، کافه و رستوران ها هستند. با توجه به اینکه نشستن در فضای باز برای همه افراد جذاب و لذت بخش بوده، لذا صاحبان کسب و کارهایی مانند کافه و رستوران به این فکر افتاده اند که با نصب یک سایبان بازویی دو طرفه، زمینه را برای پذیرایی از مشتریان خود در فضای باز فراهم کنند.

سایه بان بازویی دو طرفه می تواند مشتریان کسب و کارهایی مانند کافه، رستوران و… را در فصل های مختلف از تابش مستقیم آفتاب و همچنین از برف و باران حفظ کند. بدین ترتیب چادر بازویی دو طرفه برای چهار فصل سال قابل استفاده است.

 

سایبان 2 طرفه کافی شاپ

یکی دیگر از کاربردهای سایبان های دو طرفه، فضای باز رستوران و کافی شاپ است. رستوران ها و کافی شاپ ها برای جذب مشتری بیشتر، می توانند امکان استقبال از مشتریان در فضای باز را نیز ایجاد نمایند.

 

چادر دو طرفه روف گاردن

روف گاردن یکی دیگر از استفاده های سایبان بازویی دو طرفه به شمار می رود. روف گاردن یک باغچه نه چندان بزرگ از گلهای مختلف بوده که بر روی پشت بام احداث می شود.

 

سایه بان دو طرفه استخر

استخر رو باز از دیگر مکان هایی به شمار می رود که می توان از سایبان برقی دو طرفه استفاده کرد. استخر رو باز در فصل های مختلف سال قابل استفاده بوده و سایبان می تواند از تابش مستقیم نور آفتاب یا بارش برف و باران جلوگیری نماید.

سایه بان دو طرفه

 

تفاوت سایبان دو طرفه با سایبان یکطرفه

سطح پوشش سایه بان

یکی از تفاوتهای سایبان دو طرفه با سایبان یکطرفه در سطح پوشش  است. سایبان دو طرفه تا 36 متر مربع را پوشش میدهد. در حالیکه سایبان یکطرفه تا 18 متر مربع را تحت پوشش قرار میدهد.

 

متحرک بودن 

سایبان یکطرفه و دو طرفه هر دو بصورت برقی و دستی ساخته میشوند. و هر دو نیز متحرک هستند. ولی یکی از تفاوتهای این دو سایبان در متحرک بودن کل سازه میباشند. ما در ایران سایبان میتوانیم برای سایبان دو طرفه چرخهای ژلاتینی طراحی کنیم که در صورتی که نیاز به استفاده از سایبان را نداشته باشید آن را به جای دیگری منتقل نمایید.

 

ساختار چادر دو طرفه

آشنایی با ساختار سایه بان دو طرفه برای بسیاری از خریداران این محصول می تواند جالب باشد. سایبان های دو طرفه طراحی و ساختار بسیار جالب و کاربردی دارند. این ساختار باعث شده تا جذابیت سایه بان دو طرفه بیشتر شده و اشتیاق برای استفاده از آنها نیز افزایش پیدا کند. به همین خاطر با توضیحات مفید و مختصر در ادامه با ساختار و چگونگی ساخت سایبان های دو طرفه آشنا خواهیم شد.

معمولا می توان سایبان های دو طرفه را مشکل از دو سایبان بازویی دانست. معمولا دو سایبان بازویی به طور حرفه ای ساخته می شوند و افراد ماهر آنها را بر روی یک سازه فلزی که از قبل ساخته شده نصب می کنند. مستقل بودن سایبان های بازویی باعث شده تا بتوان به صورت تکی نیز هر کدام از سایبان ها را باز و بسته کرد. بدین ترتیب در صورتی که به فضای بسیار بزرگی در یک روز  نیاز نباشد، می توان یکی از سایبان ها را باز کرده و دیگری بسته بماند. این کار کمک می کند تا استهلاک سایبان کمتر شده و برای مدت زمان بیشتری بتوان از آن استفاده کرد.

 

قیمت سایبان دو طرفه 

قیمت سایه بان دو طرفه بر حسب ابعاد، برقی و دستی بودن و همینطور محل نصب متغیر میباشد. سایه بان دو طرفه تا 36 متر مربع را پوشش میدهد.جهت استعلام قیمت سایبان دوطرفه و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش شرکت ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.

قیمت سایه بان دو طرفه

 

سفارش سایه بان دو طرفه 

برای سفارش چادر دو طرفه با کارشناسان شرکت ایران سایبان  تماس حاصل فرمایید. پس از ارائه مشاوره رایگان، سایه بان دو طرفه مطابق درخواستتان، برایتان ثبت سفارش  میگردد.

تلفن فروش:        3002 90 44 -021

کارشناس فروش:19 95 819 0920

مدیریت:          29 48 169 0912   مردی