دکوراسیون خانه مجردی منحصر به فرد در ریو دو ژنیرو - سازه برتر



معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری

طراحان شرکت studio ro+ca در حالی که مشغول ساخت دکور این آپارتمان در شهر ریو دو ژانیرو بودند سعی داشتند تلفیقی از پویایی (دینامیک) شهری و خنکای سواحل دریا را در آن پیاده کنند. در این پروژه که برای یک جوان مجرد طراحی شده بود، طراحان با قرار دادن سیمان قوی و محکم در کنار ساختارهای آجری، به بافت های نرم و رنگی شاد، پرداخت مدرن و کنتراست رنگی بسیار جالب توجه دست یافتند.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری .

اگرچه این آپارتمان کوچک و محدود است ، اما تقسیم بندی بین فضاهای عملکردی آن نشانه استفاده هوشمندانه از رنگ های مختلف ، اشکال و تکسچرها است. فضای آشپزخانه و ناهارخوری از ترکیب سطوح مشکی رنگ با المان های مدرن و مبلمان زرد رنگ طراحی شده و فضای نشیمن نیز بوسیله چیدمان مناسب مجزا شده است.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری . معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری .

در دکوراسیون این خانه دانشجویی از تلفیق رنگ های آرامش بحش و جو خنک در کنار ترکیب دکوارسیونی پویا بهره گرفته شده است. ترکیب فضای شهری، همراه با المان های ورزش و نماد بازی ها گویای این است که ساکن خانه فردی جوان، مجرد و سرشار از شور و انرژی است. علاوه بر این ها، انتخاب و استفاده از علائم راهنمایی رانندگی، اتومبیل های مدل و اشیاء کلکسیونی در کنار مبلمان ها و نورپردازی های زیبا به سبک معاصر جلوه ای هنرمندانه به این خانه داده است. پویایی، تحرک و نشاط در این خانه کوچک شهری مدرن به وضوح درک می شود.

. معماری , آموزش معماری , سایت تخصصی معماری , مطالب معماری , مطالب تخصصی معماری   . Young-Bachelor-Apartment-8 . . منبع : interiorzine ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر