آموزش افزودن پرسوناژ به صحنه بصورت سه بعدی و دوبعدی_1 - سازه برتر



[caption id="attachment_7733" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش رایگان تری دی مکس , ویری , آموزش ویری , معماری آموزش افزودن پرسوناژ به صحنه بصورت سه بعدی و دوبعدی_1[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش تکنیکی بسیار حرفه ای و پرکاربرد در طراحی همراه شما هستیم.

در این آموزش که کاملا به زبان فارسی و توسط آقای سید عارف رضوی ساخته شده بصورت کامل و حرفه ای تکنیک های افزودن پرسوناژ انسان به صحنه پروژه را بصورت سه بعدی و دو بعدی در تری دی مکس و پست پروداکشن فتوشاپ فرا خواهیم گرفت.

این آموزش شامل 2 قسمت می باشد که در این بخش، قسمت اول آن ارائه می گردد. در این آموزش در مدت 19 دقیقه و 37 ثانیه، یاد می گیریم که چگونه مدل های سه بعدی انسان را در داخل نرم افزار تری دی مکس به صحنه اضافه کنیم ، همچنین با نحوه ساخت جمعیت با استفاده از ابزارهای خود تری دی مکس نیز آشنا می شویم.

پس از آموزش مدل سه بعدی در تری دی مکس، به سراغ آموزش اضافه کردن تصاویر دو بعدی پرسوناژ در پست پروداکشن فتوشاپ می رویم و با تکنیک های حرفه ای کامپوزیت و ترکیب پرسوناژ با صحنه آشنا می شویم.

تکنیک هایی نظیر : رعایت پرسپکتیو صحنه و هماهنگ کردن پرسوناژ با آن ، تنظیم سایه روشن پرسوناژ بر اساس زاویه تابش نور در صحنه و ...

همچنین در قسمت دوم این آموزش به سراغ مباحث پیشرفته تر و بسیار تخصصی تر خواهیم رفت.

برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش فوق العاده در ادامه با ما همراه باشید.

  . . عنوان : آموزش افزودن پرسوناژ به صحنه بصورت سه بعدی و دوبعدی_1 فرمت: MP4 حجم فایل فشرده  : 64 MB مدت زمان آموزش : 19 دقیقه و 37 ثانیه مدرس : آقای سید عارف رضوی منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir SAZE20.IR   . برای ورود به صفحه آموزش افزودن پرسوناژ به صحنه بصورت سه بعدی و دوبعدی_2 کلیک کنید . .

برای تهیه ورکشاپ های حرفه ای آقای عارف رضوی کلیک کنید

.

پکیج حرفه ای مدل های سه بعدی انسان با کیفیت HD

.

پکیج کامل تصاویر پرسوناژ انسان در تمامی حالات و موقعیات

.

آموزش های حرفه ای تری دی مکس ، Vray و پست پروداکشن

. تری دی مکس , معماری , آموزش تری دی مکس , آموزش فارسی تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , فیلم آموزش تری دی مکس , فیلم تری دی مکس به زبان فارسی , آموزش ویری , ویری , آموزش فارسی ویری _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.