آموزش مدلسازی پارامتریک در 3DSMax به زبان فارسی - قسمت 1 - سازه برتر



[caption id="attachment_5779" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , آموزش رایگان تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , مدلسازی , مدلسازی در تری دی مکس , آموزش مدلسازی , مدلسازی پارامتریک , مدلسازی ارگانیک , آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس , آموزش مدلسازی ارگانیک در تری دی مکس , مدلسازی پارامتریک به زبان فارسی , آموزش 3dsmax , آموزش رایگان  3dsmax , آموزش مدلسازی در 3dsmax  , آموزش مدلسازی پارارمتریک در 3dsmax , parametric modeling in 3dsmax  آموزش مدلسازی پارامتریک در 3DSMax به زبان فارسی - قسمت 1[/caption]

با یکی دیگر از آموزش های " تری دی مکس در معماری " همراه با علاقمندان هستیم. آموزش امروز ، آموزش مدلسازی پارامتریک و ارگانیک در تری دی مکس به زبان فارسی می باشد. مدرس این آموزش آقای پوریا عباسی در طول 4 قسمت و زمان حدودا 1 ساعت نحوه مدلسازی ارگانیک و پارامتریک در تری دی مکس را به ما آموزش خواهد داد.

همچنین در این آموزش از چندین پلاگین و اسکریپت نیز استفاده می شود ؛ در آموزش این بخش در طول 12 دقیقه و 31 ثانیه با استفاده از اسکریپت Fracture Voronoi  به مدلسازی ارگانیک خواهیم پرداخت و بطور کامل نحوه کار با این اسکریپت را فرا خواهیم گرفت.

( ضمنا اسکریپت Fracture Voronoi نیز در فایل دانلودی گنجانده شده است )

برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش زیبا در ادامه با ما همراه باشید.

.

.

عنوان : آموزش مدلسازی پارامتریک در 3DSMax به زبان فارسی - قسمت 1

فرمت: mp4

حجم فایل فشرده  : 39 MB

منبع: www.pooria-abasi.com

مدرس : آقای پوریا عباسی

پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir

SAZE20.IR . برای دانلود قسمت ۲ آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس کلیک کنید برای دانلود قسمت ۳ آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس کلیک کنید برای دانلود قسمت 4 آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس کلیک کنید .

برترین آموزش های تخصصی تری دی مکس و Vray در معماری

   width= sazee3 _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.


  1. عماد

    سلام علی جان مرسی از زحمات شما بابت آموزش های خوبی که ارائه می دید پلاگین نسخه جدید para 3d اگه امکان داره بتونید تو سایت قرار بدید متشکر.

    1. علی غفوری تبار

      با سلام و تشکر از شما. در این آموزش و آموزش قسمت 2 فقط از اسکریپت Fracture Voronoi استفاده خواهد شد و فقط قسمتهای 3 و 4 با پلاگین para 3d کار خواهد شد. این پلاگین فوق العاده حرفه ای ساخته یک مهندس معمار ایرانی است و نسخه رایگان و کرک شده آن موجود نمی باشد؛ و باید آنرا خریداری کرد. البته می توان نسخه 30 روزه آنرا بصورت رایگان دریافت کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر از قسمت " تماس با ما " و یا " پشتیبانی آنلاین " با ما در ارتباط باشید. با تشکر.

  2. سعید

    عالیییییییییییییییییییییییی بود مرسی

    1. علی غفوری تبار

      متشکر از لطف شما

  3. مسعود

    سلام.قیمت و نحوه خرید به چه شکلی است؟تشکر

    1. محمد غفوری تبار

      سلام قیمت در صفحه توضیحات محصول نوشته شده و بعد از خرید براتون پست میشه