آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ _ ویلا - سازه برتر



[caption id="attachment_5010" align="alignnone" width="500"]پست پروداکشن , پست پروداکشن فتوشاپ , پست پروداکشن معماری , پست پروداکشن رندر معماری , اصلاح رنگ و نور رندر معماری , آموزش رایگان پست پروداکشن فتوشاپ , آموزش ویدئویی پست پروداکشن , آموزش پست پروداکشن , دانلود آموزش پست پروداکشن , دانلود رایگان پست پروداکشن , پست پروداکشن با رندر المنت ها , پست پروداکشن فتوشاپ , پست پروداکشن معماری , free post production tutorial , post production tutorial , post production آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ _ ویلا[/caption]

با یک آموزش فوق العاده کاربردی از مبحث پست پروداکشن معماری در فتوشاپ همراه شما هستیم. این آموزش بطور مفصل به معرفی و کاربرد رندر المنت های ویری (Vray Render Elements ) می پردازد و به ما یاد می دهد که چگونه از رندر المنت ها در پست پروداکشن رندر معماری در فتوشاپ استفاده کنیم، همچنین نحوه اعمال تغییرات در رندر و اصلاح و کنترل نور و رنگ را نیز به ما یاد می دهد.

مبحث پست پروداکشن، پروسه ای زمانبر و طولانی است و باید دستورات زیادی اعمال کرد تا رندر خام که مشکلات زیادی نیز دارد را به یک رندر حرفه ای تبدیل کرد. این آموزش در طول 9 دقیقه و 13 ثانیه پروسه کامل پست پروداکشن را توضیح خواهیم داد، اینکه معایب هر قسمت از رندر را چگونه و با چه ابزارهایی رفع کنیم، بهم ریختگی رنگ و نور ها را چگونه برطرف سازیم، چگونه تصویر آسمان را تغییر دهیم و در نهایت به یک رندر حرفه ای برسیم.

همچنین از رندر المنت هایی همچون : alpha channel _ Vray Wire Color _ Vray Global Illumination _ Vray ExtraTex _ Vray Raw Reflection _ Vray Refraction _ Vray Specular , ... استفاده خواهیم کرد و خواهیم دید چگونه با استفاده از حالتهای ترکیبی (Blendeng Modes ) آنها را بخوبی کنترل کنیم.

برای دانلود و مشاهده آنلاین آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ _ ویلا ادامه مطلب را دنبال کنید.

.

.

عنوان: آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ _ ویلا فرمت: Mp4 حجم فایل  : 18 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR برای دسترسی به تمامی آموزش های رایگان پست پروداکشن معماری در فتوشاپ کلیک کنید   .    width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.