آشنایی با مزایای استفاده از تایل سقف کاذب - سازه برتر



آشنایی با مزایای استفاده از تایل سقف کاذب

سقف کاذب در چند سال اخیر به یکی از تجهیزات محبوب در ساخت و سازهای مختلف تبدیل شده است. علاوه بر این محبوبیت، استفاده از تایل سقف کاذب ارزش‌های ساخت و ساز مدرن و طرح‌های معماری را افزایش می‌دهد.

اگر به دنبال خرید تایل سقف کاذب برای خود یا برخی از مشتریان خود هستید، باید عواملی را که بیشتر مورد توجه خریداران قرار می گیرد را بشناسید تا بهترین طرح ها را برای نیازهای مربوطه خود انتخاب کنید. در این مقاله یک بررسی اساسی درباره آشنایی با مزایای استفاده از تایل سقف کاذب خواهیم داشت.

همانطور که میدانید تایل سقف کاذب به بخشی جدانشدنی از معماری املاک مسکونی و تجاری تبدیل شده است. آنها عمدتاً برای اهداف زیبایی شناختی، ارائه راه حل های صوتی و پنهان کردن سیم‌ها در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شوند.

انواع تایل سقف کاذب و موارد مصرفی

تایل سقف کاذب سطوح را صاف میکنند و عیوب نیز پنهان می کنند. طراحی آن نیز سازگار و مقرون به صرفه است. تایل سقف کاذب با پوشاندن لوله‌ها، کانال‌ها و کابل‌های برق، ظاهری تمیز و شیک به سقف می‌دهد. برای اهداف صوتی و جذب صدا هم مفید است. جالب است بدانید چیدمان تایل سقف کاذب یا تعمیر آن نیز در صورت نیاز، ساده است.

اکنون بیایید با پرکاربردترین انواع تایل سقف کاذب کمی آشنا شویم:

 

تایل سقف کاذب مشکی

معماران و طراحان داخلی از تایل سقف کاذب استقبال می‌کنند. پس از نصب، این طیف از سقف کاذب مطمئناً تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. در میان انواع مختلف آن، تایل سقف کاذب مشکی در مکان‌های زیر طرفداران زیادی دارد:

  • سینماها
  • کافی‌شاپ‌ها
  • رستوران ها
  • سالن تئاتر
  • دفاتر اداری
  • و سالن‌های ورزشی

پیدا کردن تایل سقف کاذب مشکی کمی سخت است. در دسترس ترین گزینه برای تهه تایل سقف کاذب مشکی اندازه‌های 600×600 هستند. یکی از بهترین راه‌های خرید تایل سقف کاذب مشکی، سفارش آنلاین آن از باریستان است.

همانطور که انتظار می رود، تایل سقف کاذب مشکی هیچ بازتاب نوری را ارائه نمی دهند. البته مزایای دیگری نیز دارد. مثلا این یک راز در بین طراحان داخلی است که سقف‌های سیاه رنگ می‌توانند به بزرگ‌تر کردن اتاق کمک کنند. به طور خاص، توهم ارتفاع سقف بالاتر را ارائه می دهد.

در روانشناسی رنگ، مشکی به معنای ظرافت و سادگی است. این رنگ برای طرح‌های داخلی مدرن بهترین گزینه است و اغلب مورد علاقه سازمان‌های خلاق است.

 

تایل سقف کاذب pvc

تایل سقف کاذب pvc (پلی وینیل کلراید) به طور گسترده ای به عنوان پوششی برای سقف های ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. PVC یک ماده پلاستیکی سبک وزن قوی است که در کارخانه به شکل پانل های سقفی با طرح ها، رنگ ها، اندازه ها و طول های مختلف ساخته می شود. هر پانل دارای یک هسته توخالی و یک سطح صاف و براق است. از آنجایی که این پانل ها ضد آب هستند، به عنوان بهترین جایگزین برای سقف های الیاف معدنی معمولی مانند POP و گچ در مناطق پر از رطوبت مانند بالکن ها، حمام ها و زیرزمین ها عمل می کنند.

تایل سقف کاذب PVC مستحکم و بسیار بادوام است. آنها می توانند سال ها بدون تاب برداشتن یا خم شدن دوام بیاورند. بر خلاف گچ و POP، تایل سقف کاذب PVC شکننده نیستند و کمتر در هنگام جابجایی آسیب می بینند.

نصب تایل سقف کاذب PVC آسان است، زیرا پانل ها را می توان بدون مشکل برش داد. همچنین در هنگام نصب، گرد و غبار ایجاد نمی کنند. همچنین نصب تایل سقف کاذب PVC یکی از سبک ترین مصالحی هستند که برای سقف استفاده می شود. حمل و نقل، جابجایی و نصب آنها در محل بسیار آسان است.

بهترین نکته در مورد تایل سقف کاذب PVC این است که نگهداری از آنها آسان است و برای نگهداری معمول نیازی به رنگ، لاک یا پوشش خاصی ندارند. تایل سقف کاذب PVC فقط نیاز به یک پاک کردن سریع با یک پارچه مرطوب یا پاک کننده های خانگی دارند تا ظاهری نو داشته باشند.

تایل سقف کاذب PVC آب را جذب نمی کنند، از این رو از رطوبت و رشد کپک جلوگیری می کنند. توجه داشته باشید که POP و گچ تمایل به جذب رطوبت دارند و به همین دلیل زرد می شوند یا لکه های زرد زشتی ایجاد می کنند. آنها برای مناطق مرطوب توصیه نمی شوند.

 

تایل سقف کاذب آشپزخانه

آشپزخانه مهم ترین مکان در هر خانه و همچنین نادیده گرفته ترین منطقه است. در بسیاری از خانه‌ها، خالی و زشت ماندن سقف آشپزخانه امری رایج است. برای داشتن خانه‌ای شیک، باید روی یک طراحی تایل سقف کاذب آشپزخانه خوب سرمایه گذاری کنید تا ظاهر آن را تغییر دهید!

برخلاف بقیه فضاهای داخلی خود که می توانید از هر نوع متریالی استفاده کنید، سقف کاذب آشپزخانه باید با دقت انتخاب شود. شما فقط باید سقفی را انتخاب کنید که از مواد مقاوم در برابر رطوبت و دما ساخته شده باشد تا ظاهر خود را برای سالها حفظ کند.

استفاده از تایل سقف کاذب واقعا برای آشپزخانه خوب است. چرا که هوا بین سقف کاذب و سقف محبوس می شود که به خنک نگه داشتن آشپزخانه کمک می کند. و همچنین با روشنایی LED، روشنایی توکار، و وسایل برقی اضافی، سقف کاذب در آشپزخانه باعث می شود که این منطقه به خوبی روشن شود.

 

تایل سقف کاذب حمام

چه به دنبال طراحی جدید خانه باشید و چه به دنبال بازسازی هستید، باید بدانید طراحی مدرن حمام چیزی فراتر از یک طراحی است. سقف کاذب حمام نه تنها به ارزش زیبایی شناختی این فضا می افزاید، بلکه ماهیت مفیدی نیز دارد، مانند مخفی کردن کانال های AC، لوله ها، سیم ها و دادن پوششی صاف به سقف شما.

چرا طراحی سقف حمام را ساده بگذارید در حالی که می توانید آن را با بقیه خانه خود مطابقت دهید؟ همیشه بهتر است از قبل برای خرید تایل سقف کاذب حمام برنامه ریزی کنید زیرا تکمیل بقیه پروژه به زمان، هزینه و تلاش نیاز دارد. استفاده و نصب تایل سقف کاذب حمام همچنین می تواند باعث صرفه جویی در انجام دوباره کاری در بخش لوله کشی شود.

 

قیمت تایل سقف کاذب

اگر می‌خواهید با بودجه محدود کار کنید، چند قدم وجود دارد که می‌توانید به کاهش هزینه بازسازی سقف کمک کنید. ابتدا می توانید تایل سقف کاذب را به صورت عمده از آرتین بنا باریستان خریداری کنید. خرید عمده تایل سقف کاذب به شما کمک می کند تا مقدار زیادی پول را در مقایسه با خرید تکه های جداگانه صرفه جویی کنید.

دوم، شما می توانید از قبل با تعیین دقیق تعداد کاشی های مورد نیاز خود قیمت تایل سقف کاذب را حساب کنید. این کار شما را از خرید کاشی های بیشتر از سقف مورد نیاز خود باز می دارد و در هزینه شما صرفه جویی می کند.

سقف های کاذب به یکی از لوازم جانبی محبوب خانه های مدرن تبدیل شده اند و می توان آنها را در موادی مانند POP یا تخته های گچی کارخانه ای نصب کرد. با در نظر گرفتن این موارد میتوانید قیمت تایل سقف کاذب را بیابید.

محاسبه مساحت اتاق یا هر منطقه دیگری از خانه که نیاز به نصب سقف کاذب دارد، ضروری است. چگونه؟ به عنوان مثال، اگر اتاق خواب4 متر طول و 3 متر عرض داشته باشد، مساحت سقف کاذب اتاق خواب شما 4 متر ضربدر 3 متر و مجموعا 12 متر مربع می باشد.

سقف های کاذب گچی ساده و مستقیم از برندهای معتبر قیمت خیلی گرانی ندارند. با این حال، هزینه سقف کاذب می تواند گران شود و در صورت نیاز به طراحی تایل سقف کاذب اختصاصی باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید.