بزرگترین شوروم لوازم ساختمانی لاکچری - سازه برتر



بزرگترین شوروم لوازم ساختمانی لاکچری

بزرگترین شوروم لوازم ساختمانی لاکچری

شوروم رادیس یک مجموعه مجهز در زمینه کاشی، سرامیک، کابینت و شیرآلات جهت انتخاب و خریدی رضایت بخش مطمئن و خاص می‌باشد و در حال حاضر، به عنوان بزرگترین شوروم لوازم ساختمانی لاکچری شناخته می‌شود.



ویژگی‌های یک شوروم بزرگ

1. موقعیت مکانی مناسب

یکی از ویژگی‌های اساسی یک شوروم بزرگ و موفق، موقعیت مکانی آن است. این مکان باید در محل‌هایی با تردد بالا و دسترسی آسان قرار گیرد. موقعیت استراتژیک شوروم تاثیر بسزایی بر تعداد مشتریان و در نتیجه موفقیت تجاری دارد.

2. تنوع محصولات و خدمات

بزرگترین شوروم لوازم ساختمانی لاکچری باید انواع گسترده‌ای از محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه دهد. این تنوع می‌تواند انواع لوازم ساختمانی مانند کاشی و سرامیک، کابینت و ... را شامل شود. ارائه محصولات مختلف به مشتریان، مشتری را به خرید بیشتر ترغیب می‌کند.

3. طراحی داخلی مناسب

یک شوروم بزرگ باید دارای یک طراحی داخلی جذاب و منحصر به فرد باشد. استفاده از الگوهای رنگی مناسب، نورپردازی مناسب و دکوراسیون زیبا می‌تواند تجربه خرید مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین، نمایشگاه‌های جذاب و مختصر از محصولات باعث جلب توجه مشتریان می‌شود.

4. تکنولوژی و نوآوری

شوروم‌های موفق باید از تکنولوژی‌های نوین و نوآوری‌های جدید در تجربه خرید استفاده کنند. به طور مثال آن‌ها می‌توانند از اپلیکیشن‌های موبایل برای اسکن محصولات استفاده کنند.



شوروم لوازم ساختمانی رادیس

شوروم رادیس بزرگترین شوروم لوازم ساختمانی می‌باشد که انواع کابینت‌های لاکچری، شیرآلات لوکس، کاشی و سرامیک و ... را به فروش گذاشته است:

1. کابینت

کابینت لاکچری به کابینتی گفته می‌شود که اکثراً از جنس چوب می‌باشند؛ کابینت‌های تمام چوب، روکش چوب و ممبران از جمله کابینت‌های لاکچری می‌باشند؛ البته کابینت‌ها با مواد دیگری مانند هایگلاس یا MDF نیز ساخته می‌شوند ولی این مواد زیاد چشم نواز نمی‌باشند، در اکثر موارد کابینت‌های لاکچری از جنس چوب هستند.

ما شما را به مجموعه رادیس دعوت می‌کنیم شما می‌توانید کلیه اطلاعات مورد نیاز را در مجموعه شوروم رادیس مشاهده و لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین کابینت‌های موجود در بازار را خریداری نمایید. همچنین شما می‌توانید با خیالی آسوده، نصب کابینت مد نظر خود را به مهندسان مجرب این مجموعه واگذار نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، توسط شماره‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09198131242

02191301462



2. شیرآلات

شیرآلات لوکس

شیرآلات علاوه بر ایفای نقش عملکردی، به عنوان یک اثر هنری نیز در فضاها شناخته می‌شوند. طرح‌های مدرن، کلاسیک، صنعتی و حتی هنری، در بازار موجود هستند که به سلیقه و سبک شما می‌توانید انتخاب کنید.

شیرآلات لاکچری، اساسی‌ترین عنصر در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل، اکنون به یک سطح جدید از شکوه و زیبایی دست یافته است. این شیرآلات نه تنها به عنوان ابزارهای عملی در حمام و آشپزخانه عمل می‌کنند، بلکه علاوه بر آن، ارزش هنری و جلب توجهی را به فضا اضافه می‌کنند.

شیرآلات لوکس با طراحی‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه‌ای عرضه می‌شوند. از طرح های منحنی‌ و زوایای جذاب گرفته تا استفاده از مواد با کیفیت، این شیرآلات به طراحی داخلی فضا جلوه و جذابیت خاصی می‌بخشند.

دیگر ویژگی مهم شیرآلات لاکچری، کیفیت ساخت برتر آن‌هاست. از جنس‌های مقاوم و با دوام ساخته می‌شوند تا در برابر فشار و رطوبت مقاومت کنند و عمر مفید طولانی‌تری داشته باشند.

 

3. کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک لاکچری

کاشی و سرامیک دو نوع مصالح ساختمانی هستند که در طراحی و ساختمان‌سازی به کار می‌روند؛ کاشی و سرامیک لاکچری به عنوان روکش‌های دیواری و کف‌سازی در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، کاربرد بسیاری دارند. از جمله اصلی‌ترین مزایای کاشی و سرامیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آب و ضد لکه

  • طول عمر طولانی و  دوام

  • قابل شستشو و  نظافت آسان

  • مقاومت در برابر حرارت و شعله آتش

  • مقاومت در برابر خوردگی و تاثیرات شیمیایی

  • مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، توسط شماره‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09198131242

02191301462

 

4. کابین دوش

کابین دوش لاکچری

کابین دوش در حمام نصب می‌شود و برای دوش گرفتن و تجربه آرامش استفاده می‌شود. این کابین‌ها اغلب از مواد مقاومی مانند شیشه، پلاستیک و استیل ساخته می‌شوند و دارای ویژگی‌هایی همچون درب‌های شیشه‌ای، سیستم‌های آب‌ریزی و سیستم کنترل دما و فشار آب هستند.

کابین‌های دوش از امکانات متنوعی برخوردار هستند و دارای طراحی و اندازه منحصر به فردی هستند و به خوبی به نیاز و سلیقه کاربران پاسخ می‌دهند.

کابین‌ دوش لاکچری و لوکس، به دلیل داشتن امکاناتی مانند کنترل دما و فشار آب، نورپردازی هوشمند، دستگاه‌های موسیقی و بخاری، تجربه‌ای لوکس و خاص را برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

5. کلوزت روم

کلوزت روم

امروزه بسیاری از افراد در طراحی منازل خود، از طراحی اروپایی استفاده می کنند. یکی از انواع طراحی هایی که به شدت محبوب شده، استفاده از کلوزت روم می‌باشد؛ کلوزت روم مانند کمد، محل نگهداری لباس ها است، اما با فضایی بزرگتر.

کلوزت روم مزایای ریز و درشتی دارد، ولی اصلی‌ترین مزیت آن این است که تمامی لباس‌ها، کفش‌ها و دیگر وسایلی که برای آراستن خود نیاز دارید به صورت کامل در آن جمع شده است و شما می‌توانید به راحتی هر یک از آن‌ها را انتخاب و لباس و کفش مد نظر خود را با آن ست کند.

شما می‌توانید با سفارش لوکس ترین و لاکچری ترین کلوزت روم از مجموعه شوروم رادیس، به خودتان یک فضا برای نگهداری و مرتب کردن تمامی کفش و لباس‌هایتان هدیه دهید و به راحتی به مجموعه بزرگی از لباس‌ها، دسترسی داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، توسط شماره‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09198131242

02191301462



ارائه خدمات تخصصی ساخت ویلا

گروه رادیس جدا از بزرگترین شوروم لوازم ساختمانی لاکچری، یک شرکت ساخت ویلا نیز می‌باشد. شرکت مهندسی رادیس بر اساس سال ها تجربه، گامی هوشمندانه به سمت خدمات حرفه ای به مشتریان خود برداشته است و خانه شما را آنگونه که شما می خواهید می سازد. در رادیس، پروژه شما از ابتدا تا انتها توسط تیمی حرفه‌ای طراحی و اجرا می‌شود. ما می‌خواهیم در خانه رویایی شما شریک باشیم و شما را در مسیری از تصویر رویایی تا آجری همراهی کنیم.

گروه مهندسی رادیس با بهره گیری از افراد متخصص و مجرب که زیر نظر مهندس مصطفی رمضانی هستند، تمامی مراحل طراحی، نظارت، اجرا و خدمات مشاوره در صنعت ساختمان به صورت کاملا حرفه‌ای اجرا می‌کند و آماده خدمات رسانی به شما است.