آشنایی با سرامیک اسلب فاوانیا - سازه برتر



آشنایی با سرامیک اسلب فاوانیا

سرامیک اسلب فاوانیا

سرامیک اسلب با مدل‌های متفاوتی از جمله مرمر و تراورتن و غیره در سایز بزرگ تولید می‌شود. در ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد. این محصول دارای ابعاد بزرگ است و سایز ان‌ها با توجه به هر محیط متفاوت می‌باشد. سرامیک های سایز بزرگ را می توانید برای نمای داخلی ساختمان و همچنین سرامیک اسلب کف استفاده کنید. این سرامیک ها دارای ساختار ساختار منحصر به فردی هستند که باعث شده بسیاری از افراد توجهشان به آن جلب شود. طرح و رنگ زیاد این سرامیک‌ها باعث شده تا هر فردی با هر سلیقه ای آن ها را انتخاب کند. برای محیط های بزرگ رستوران ها، سالن ها، تالارها، سینما و خانه ها بسیار مناسب است. اصولا به صورت ورقه ای و تخت ساخته می شوند. مزایا و معایب گوناگونی دارند که ما در ادامه بیشتر در مورد ان‌ها صحبت خواهیم کرد.

امروزه این سرامیک‌ها مورد نیاز معماران و طراحان است. در خصوص خرید این سرامیک میتوانید به سایت فاوانیا مراجعه فرمایید تا برای نمای کف و دیوار ساختمان آنها را تهیه کنید. دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. همچنین در ساخت آنها از مواد طبیعی ساخته استفاده شده است. طرح ها، رنگ ها و اندازه های گوناگونی دارند که مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود آنها را خریداری کنند. این سرامیک ها شکل طبیعی دارند؛ در نتیجه یک گزینه مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می روند.

 

مزایای سرامیک اسلب

اگر بخواهیم در مورد مزایای سرامیک اسلب صحبت کنیم باید بگوییم این سرامیک ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. در برابر نفوذ مایعات و مواد شیمیایی مقاومت کافی را دارند. به همین خاطر برای محیط های مرطوب نیز می توان از آن‌ها استفاده کرد. این به دلیل وجود یک لایه لعاب نفوذ ناپذیر است که بر روی آن کشیده شده، علاوه بر این این لایه باعث شده تا طرح سرامیک های اسلب زیبا تر شوند. مصرف کننده به راحتی بتواند لکه ها و آلودگی های روی آن را پاک کند. علاوه بر این مزیت می توان به تنوع رنگ زیاد، هزینه نگهداری پایین، مقاومت بالا، کیفیت بالا، سختی، مقاوم بودن در برابر ضربه و اندازه بزرگ آنها اشاره کرد. علاوه بر این امکان چاپ طرح روی آنها وجود دارد. می توان آن‌ها را در طرح های مختلف استفاده کرد. در تمامی قسمت های ساختمان قابل نصب است و در هر شرایط آب و هوایی می توان از آن استفاده کرد.

سرامیک اسلب دارای یک جلوه خاص است. به دلیل اندازه‌ی بزرگ، درز بین سرامیک ها کاهش می‌یابد؛ بنابراین آلودگی به ندرت در آنها نفوذ می کند. همچنین میتوان در هنگام وجود آلودگی و لک به راحتی آنها را پاک کرد.

مزایای سرامیک اسلب

 

معایب سرامیک‌های اسلب

سرامیک‌های اسلب علاوه بر مزایایی که گفتیم دارای معایب متعددی هم هستند که می خواهیم با آنها آشنا شویم. یکی از مهمترین معایبی که می توان در این سرامیک‌ها اشاره کرد این است که در فصل سرد سال بسیار سرد می‌شوند. ممکن است باعث ایجاد مشکل شوند. به دلیل سختی زیاد اگر روی آن زمین بخورید ممکن است آسیب جدی ببینید؛ بنابراین بهتر است در فصول سرد سال روی سرامیک‌ها با یک پوشش مناسب بپوشانید تا بتوان از این مشکل جلوگیری کرد. سرامیک اسلب سایز بزرگی دارد و نصب آنها ممکن است کمی سخت باشد. برای همین در هنگام حمل و نصب حتماً باید از افراد کاربلد و حرفه ای در این حوزه کمک بگیرید. برای خرید انواع سرامیک اسلب می توانید به سایت فاوانیا مراجعه کنید و با توجه به سلیقه، طرح و رنگ آن را انتخاب و خریداری نمایید.

 

سرامیک اسلب پرسلانی

در هنگام خرید با نام سرامیک پرسلانی روبرو می‌شوید که اندازه های متنوع دارند. این محصولات به طور خاص با اندازه های جدید برای دیوارها، کف و فضای بزرگ تولید می‌شوند. شما می توانید در بخش‌های خصوصی و عمومی از آن استفاده کنید. سرامیک پرسلان دارای شهرت فراوانی است. در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها هم از این سرامیک استفاده می کنند. در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و در سایت فاوانیا در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند. در ساخت این سرامیک‌ها از خاک سفید استفاده می‌شود و مزایای متعددی دارند. یکی از مزایای سرامیک پرسلان نسبت به سنگ های طبیعی این است که در ساخت سرامیک پرسلان از تکنولوژی پیشرفته و کنترل های دقیق استفاده شده است. بدنه این سرامیک با یک فشار یکسان تولید می شود. در سرامیک پرسلانی مقاومت مکانیکی بدنه در تمامی سطح یکسان است؛ اما در سنگ طبیعی ترک‌ها و کویته هایی وجود دارد که به اعماق بدنه نفوذ کرده‌اند.

برای همین است سرامیک پرسلانی جزء محصولات مهندسی محسوب می‌شود و در پروژه های سنگی که نیاز به سفارش حجم بالا دارند مورد استفاده قرار می گیرد. اسلب سنگ طبیعی در طبیعت به وجود می آید و گاهی برای استفاده و تهیه آن با محدودیت مواجه می شویم. اگر در یک پروژه به تکرار یک طرح سنگ نیاز باشد ممکن است با کمبود مواجه شویم. در سرامیک‌های پرسلانی امکان چاپ دیجیتال وجود دارد و هیچ گاه محدودیتی نخواهید داشت. می توان آنها را در سفارش های تعداد بالا هم استفاده کرد.

 

مزایای سرامیک اسلب پرسلان

سرامیک پرسلان دارای مزایایی هم است. از جمله این مزایا می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد که دارای بافت یکنواخت و فشرده است. نسبت به سایر سرامیک‌ها جنسی سخت تر دارد. نگهداری از آن نیز آسان است. به هر حال گاهی ممکن است لک و آلودگی بر روی آن به وجود بیاید یا نیاز به تعمیرات داشته باشد اما نیازی نیست نگران این موضوع باشید؛ زیرا این سنگ ها به راحتی پاک می شوند و به راحتی هم قابل تعمیر هستند. زیبایی منحصر به فرد این سرامیک نیز از شهرت فراوانی برخوردار است. این سرامیک‌ها دارای مواد اولیه بسیار با کیفیت هستند.

منبع : فاوانیا