مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی - سازه برتر



مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی

چکیده : مزایای اقتصادی استفاده و خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی نوین و ساخت و ساز + خرید و فروش انواع بلوک سبک aac پرین بتن

بلوک های هبلکس موادی هستند که برای دیوار چینی هنگام ساخت و ساز نیاز دارید. جنس بلوک هبلکس سازه ای از بتن ساده است که طی فرآیند خاصی سخت می شود. این نوع بلوک های ساختمانی روز به روز در بین کارگران ساختمانی یا کسانی که قصد ساخت یک ساختمان خصوصی را دارند محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در این گزارش در مورد مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی صحبت خواهیم کرد.

این نوع بلوک به دلیل مقاومت بالا در برابر نور و فشار، دما و گرما، مناسب ترین گزینه برای استفاده در ساختمان های مسکونی، صنعتی و تجاری می باشد. علاوه بر این، توانایی شکستن بلوک های ساختمانی، لوله‌کشی و سیم‌کشی دیوارها را آسان تر می کند و در نتیجه تجربه کاربری دلپذیری را به همراه دارد. بافت بلوک سبک متخلخل است و سلول های هوای زیادی در آن مشاهده می شود. این ویژگی باعث استحکام و مقاومت بالای آن در برابر زلزله شده است.

مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی

مشخصات فنی و مزایای بلوک هبلکس برای ساختمان سازی

موادی به نام بلوک سبک هبلکس یا aac از پودر آلومینیوم، پودر منیزیم، آهک میکرونیزه، سیلیس و سیمان سفید تولید می شود. ابعاد بلوک های سبک هبلکس معمولا 600*250*75 می باشد. ناگفته نماند که بلوک های ساختمانی هبلکس بر اساس نیاز مشتری و ساختار و اندازه دلخواه قابل سفارشی سازی و برش هستند.

وزن بلوک aac در هر متر مربع 550 تا 600 کیلوگرم است که یک سوم وزن آجرهای فشرده در هر متر مربع است. همچنین یک بلوک هبلکس به ضخامت 10 سانتی متر به اندازه 20 آجر فشاری می باشد. وجود آهک در سیستم اجزای هبلکس باعث افزایش مقاومت در برابر صدا و حرارت می شود، که یکی از مهم ترین مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی می باشد. آلومینیوم همچنین در نفوذ و تشکیل سلول های هوا در این نوع بلوک نقش دارد.

همچنین وجود سیلیس در ترکیب بلوک ساختمانی، خاصیت غیرقابل اشتغال زایی را به مزایای خرید بلوک هبلکس اضافه کرد.

 

مزایای بلوک های سبک هبلکس در ساختمان سازی

بلوک سبک هبلکس دارای خواص بسیاری است که آن را به پرکاربردترین، پرطرفدارترین و مطلوب ترین ماده برای دیوار چینی سازه تبدیل می کند. بارزترین مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی عبارتند از:

  1. پایین بودن وزن بلوک

این ویژگی بلوک های نوع هبلکس، باعث کاهش بار وارده بر سازه و در نتیجه کاهش چشمگیر حجم سازه می شود. این درجه بندی ساختمان را در برابر زلزله مقاوم می کند. سبک بودن بلوک هبلکس باعث سهولت در راه اندازی، حمل و نقل آسان و کاهش بسیار هزینه های ساخت شده است.

  1. عایق حرارت و دما

بلوک سبک هبلکس به دلیل ترکیبات و بافت متخلخل خود در برابر دما و حرارت بسیار مقاوم است. این باعث صرفه جویی در انرژی و کمک به پایداری محیط زیست می شود.

  1. مقاوم در برابر آتش، زلزله و یخ زدگی

بلوک هبلکس عایق سرما و در برابر آتش مقاوم است. این وضعیت در بحث ایمنی از مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساخت و ساز مهم است. به علاوه وزن سبک این نوع بلوک و نحوه اجرای آن نوعی مقاومت در برابر زلزله و آسیب را در پی دارد.

  1. سرعت بالای اجرا از مزایای خرید بلوک هبلکس

با توجه به وزن بلوک های سبک هبلکس می توان دیوارها را با سرعت بالا ساخت. این ویژگی خود مزایای زیادی دارد. و از آنجایی که ساخت خانه زودتر تمام شده است، هزینه کار، ملات و موارد دیگر کمتر است.

مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساختمان

  1. حمل و نقل آسان

بلوک های هبلکس را می توان به مکان های مختلف منتقل کرد. این محصول به دلیل وزن سبک حمل و نقل آسانی دارد.

  1. قیمت مناسب از مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی

سرعت اجرای بالا، متریال ساده و مقرون به صرفه و همچنین حمل و نقل آسان، قیمت بلوک سبک هبلکس را نسبت به کاربرد گسترده آن در ساخت و ویژگی های منحصر به فرد، مقرون به صرفه کرده است.

  1. قابلیت برش کاری

مزایای خرید بلوک سبک هبلکس برای ساختمان سازی باعث می شود که بتوانید به راحتی بلوک ها را سوراخ کرده و برش دهید. این ویژگی باعث شده است که این محصول در هر نوع سازه ای به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

  1. قابلیت بازیافت قطعات آسیب دیده

قطعات شکسته بلوک هبلکس قابلیت بازیافت دارند و می توان از آن به عنوان پوکه در ساخت سقف استفاده کرد.

  1. عایق صدا از مزایای خرید بلوک هبلکس

یکی از موثرترین مزایای بلوک سبک هبلکس این است که هیچ صدایی از آن عبور نمی کند. این ویژگی در دنیای امروز به ویژه با گسترش فضای زندگی بسیار ارزشمند است. این محصول در ساخت شرکت ها و واحدهای صنعتی که می توانند صدای زیادی داشته باشند، کاربرد فراوانی دارد.

 

مزایای اقتصادی خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی

استفاده از بلوک های هبلکس در ساخت و ساز بسیار ارزان است. یکی از دلایل این مسئله سرعت بالای کارکرد این نوع مواد است.
در واقع زمانی که یک پروژه ساختمانی با سرعت بالا به پایان می رسد، باعث کاهش نیروی انسانی، زمان نیروی کار و مواد مورد نیاز و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها می شود. به علاوه استفاده از بلوک هبلکس به عنوان عایق حرارت و دما باعث کاهش هزینه های نصب سیستم های سرمایشی و گرمایشی می شود.

هزینه کم حمل و نقل به دلیل سبک بودن و حمل و نقل آسان از دیگر دلایل و مزایای اقتصادی خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی می باشد.

مزایای خرید بلوک سبک هبلکس برای ساختمان سازی

مقایسه بلوک هبلکس با انواع بلوک های ساختمانی:

آجر و بلوک سیمانی ابتدایی ترین نوع مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز هستند و دارای مزایای فراوانی می باشند. اما جدای از مزایای بلوک آجری و سیمانی، بلوک هبلکس توانسته ایرادات بلوک سیمانی را برطرف کند. در زیر به بررسی تفاوت های بین آجر و بلوک های بتنی هبلکس می پردازیم:

وزن: آجرها و بلوک های سیمانی سنگین هستند. این مشکل باعث افزایش زمان ساخت و افزایش هزینه خرید مصالح و نیروی کار می شود.

مقاوم در برابر آتش: بلوک های آجری در برابر حرارت مقاوم نبودند و این نقطه یکی از بزرگ ترین عیوب بلوک های سیمانی است.

مقاومت در برابر زلزله: بلوک های آجری و سیمانی استحکام کافی برای مقاومت در برابر زلزله را ندارند، بنابراین نباید در مناطق زلزله خیز از آن ها استفاده کرد.

قیمت و زمان کار: بلوک های سیمانی و آجری به دلیل ابعاد و وزن کم باعث افزایش زمان و هزینه کار می شوند، در حالی که بلوک های هبلکس از نظر زمان و هزینه ارزان تر هستند.

تراشکاری در اجر آسان نیست: وزن زیاد بلوک های آجری و نوع مواد اولیه استفاده شده در آن، مانع از استفاده آسان این محصولات می شود. اما این مشکل منجر به افزایش میزان ضایعات در این نوع بلوک ها نیز هست.

با توجه به مزایای خرید بلوک هبلکس برای ساختمان سازی، سازندگان از استفاده از بلوک های آجری و سیمانی دور شده و از بلوک هایی استفاده می کنند که پتانسیل بیشتری دارند.

 

نتیجه گیری نهایی

شرکت پرین بتن parinaac.com بهترین گزینه برای خرید بلوک هبلکس و چسب بلوک هبلکس می باشد. این شرکت چندین سال است به تولید و توزیع مصالح ساختمانی جدید و پرکاربرد با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های روز اروپا مشغول است.
خرید مصالح و به خصوص بلوک های سبک ساختمانی هبلکس گامی درست در جهت ساخت استاندارد و ایمن می باشد.

 

برچسب ها : مصالح ساختمانی,بلوک,بلوک هبلکس,هبلکس