اجاره داربست از داربست چی با بهترین قیمت - سازه برتر



اجاره داربست از داربست چی با بهترین قیمت

 

اجاره داربست

داربست یکی از ابزارهای ایمنی است که در ساخت، تعمیرات و رنگ آمیزی ساختمان کاربرد دارد. اجاره داربست از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. داربست چی در این زمینه آماده خدمت‌ رسانی به شما عزیزان است.

شرکت داربست چی مدل های مختلفی از داربست متحرک، کفراژ و… را برای شما با بهترین قیمت در تهران و اطراف آن آماده و اجرا می کند.  در ادامه شرایط قیمت اجاره و خرید داربست را با هم بررسی می کنیم.

 

 

قیمت اجاره داربست در تهران

اجاره داربست در تهران از نظر اقتصادی برای کارفرما بسیار به صرفه است. قیمت اجاره به پروژه و متراژ آن بستگی دارد. اگر قصد دارید داربست اجاره کنید بهتر است با مشاوران و کارشناسان داربست چی تماس بگیرید و از تمام قیمت ها مطلع شوید.

 

 

نکات تعیین کننده قیمت اجاره داربست

نکات زیادی در میزان قیمت اجاره تاثیرگذار است.

۱. هر چقدر متراژ ساختمان و ارتفاع آن بیشتر باشد هزینه نصب و اجاره داربست بیشتر خواهد بود.

۲. محل ساختمان و نوع داربست نیز در تعیین قیمت اثر گذارند.

۳. هرچقدر میزان کار انجام شده و تعداد  لوله های استفاده شده در داربست بیشتر باشد هزینه ها بیشتر خواهد شد.

۴. هرچقدر محل ساختمان و نصب سازه دورتر از شهر باشد و رفت و آمد برای کارکنان سخت تر باشد، هزینه ها بیشتر می شود.

۵. جنس لوله های مورد استفاده در داربست می تواند از چوب، فولاد و آهن باشد که هرکدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارد.

 

 

لوله داربست چیست؟

لوله داربست یک سازه موقتی است و بعد از اتمام پروژه برداشته می شود. لوله های داربست مدل ها و جنس های متنوعی دارد. از لوله های داربست بیشتر برای نمای ساختمان هایی که ارتفاع زیادی دارند، تعمیرات ساختمان، سیمانکاری یا رنگ آمیزی بیرونی ساختمان و یا نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی استفاده می شود. برای انجام هر کدام از این مواردی که ذکر شد میتوانید به مجموعه داربست چی مراجعه کنید و داربست مورد نظر را اجاره و یا خریداری کنید.

 

اجاره لوله داربست

مزایا و معایب اجاره لوله داربست

خرید یا اجاره لوله داربست دارای مزایا و معایبی است. یکی از مزایای اجاره کردن لوله داربست علاوه بر هزینه کمتر آن نسبت به خرید داربست، این است که مجموعه ای که از آن داربست را اجاره می‌کنید وظیفه دارد تمامی خدمات حمل و نقل و برش و نصب داربست را به عهده بگیرد.

از معایب اجاره داربست این است که اگر کار پروژه زودتر از زمان مشخص شده به اتمام برسد شما باید هزینه مدت زمان باقی مانده را نیز بپردازید. به طور کلی برای پروژه های طولانی مدت و یا افرادی که شغل اصلی آنها ساخت و ساز و گرفتن پروژه های پی در پی است، بهترین گزینه خرید داربست است، اما همانطور که گفتیم خرید داربست نیز مزایا و معایبی دارد. از مزایای خرید داربست این است که دیگر نیاز نیست برای انجام هر پروژه ای به دنبال مجموعه ای برای اجاره و نصب باشید و نگران  به موقع تحویل دادن داربست و پرداخت هزینه بیشتر باشید. معایب خرید داربست نیز این است که، مالک داربست  باید محلی برای نگهداری از آن داشته باشد و از خرابی و آسیب به آن جلوگیری کند و برای هر پروژه نصب و جداسازی و هزینه حمل و نقل داربست را به عهده بگیرد.

بنابراین نتیجه میگیریم که اگر پروژه ای کوتاه مدت و مشخص دارید اجاره داربست و لوله های آن بهتر است، اما اگر پروژه های ساختمانی شغل همیشگی شماست یا پروژه طولانی در دست دارید خرید داربست از نظر اقتصادی بهینه تر خواهد بود.

 

 

خرید لوله داربست

لوله های داربست از نظر جنس و مدل متنوع هستند و هر مدل و جنسی بستگی به پروژه و کار مورد نظر دارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید لوله داربست به مجموعه داربست چی جهت مشاوره و راهنمایی مراجعه کنید تا در خرید لوله داربست دچار اشتباه نشوید. اگر قصد خرید یا اجاره هر نوع لوله داربستی دارید، مجموعه داربست چی به صورت آنلاین تمامی خدمات را در اختیار شما قرار می دهد.

 

خرید لوله داربست

اجاره داربست در تهران

یکی از ضروری ترین ابزار برای ساخت ساختمان های بلند نصب داربست است. همیشه شاهد نصب داربست برای ساختمان های بلند در نقاط شهر بوده ایم. این داربست ها معمولا از جنس چوبی، فولادی و یا آلومینیومی هستند که بخاطر مقاومت بیشتر فولاد و آهن اکثرا از داربست های فلزی و فولادی استفاده می کنند. در شهرهای بزرگ مانند تهران که ساختمانهای مرتفع بسیار زیاد است استفاده از داربست فلزی برای ساخت این ساختمان ها بیشتر است، به همین دلیل شهر تهران یکی از بزرگترین تولیدکننده های داربست، اجاره و نصب آن به شمار می رود.

اجاره و خرید داربست در تهران تنها به دلیل ساخت ساختمان های مرتفع نبوده و نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، برپایی غرفه ها و ایستگاه های صلواتی از کاربردهای داربست است. به دلیل استفاده زیاد از داربست در کلان شهرها اجاره داربست نسبت به خرید آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

 

سخن پایانی

مجموعه داربست چی تمامی عملیات ساختمانی اعم از خرید و اجاره داربست، نصب و اجرای آن را به طور کامل و اصولی با بهترین قیمت ها پشتیبانی می کند. قبل از انجام هر کاری از این قبیل از مجموعه داربست چی مشاوره و راهنمایی بگیرید.