فروش جدیدترین مدل های درب ضد سرقت لوکس و درب عایق صدا - سازه برتر



فروش جدیدترین مدل های درب ضد سرقت لوکس و درب عایق صدا

درب‌ ساختمانی یکی از مهم ترین قسمت های یک ساختمان می باشد که تاثیر بسیار زیادی در جلوه و زیبایی آن ساختمان و همچنین امنیت ساکنین دارند. امروزه با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی و فناوری در صنعت ساختمان سازی درب‌ ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و دچار تحولات و تغییرات زیادی شده اند. از جمله مهم ترین درب های ساختمانی می توان به درب ورودی ضد سرقت و درب اتاقی اشاره داشت. این درب ها در مدل های مختلف و برای نیازها و سلایق مختلف طراحی و در بازار موجود می باشمد. راسان درب تولید کننده درب ضد سرقت در ایران می باشد و انواع دیگر درب ساختمانی را نیز می توانید در این فروشگاه تهیه و خریداری نمایید. علاوه بر درب های خارجی در بازار انواع درب داخلی نیز موجود می باشد که این درب ها شامل درب اتاق، سرویس بهداشتی و حمام و درب آکوستیک می باشد.

.

درب ضد سرقت راسان درب

انواع درب ضد سرقت

چند سالی است که درب‌ هایی به نام درب ضد سرقت وارد بازار شده اند. این درب ها به علت تفاوت در استراکچر، جنس و مقاومت آن و همچنین استفاده از پشم سنگ در لایه‌های داخلی و ساختار کلی در برابر ضربه و اهرم نمودن بسیار مقاوم می باشند. درب‌ ضدسرقت دارای انواع مختلفی می باشد. از درب ضد سرقت ترک گرفته تا ایرانی و چینی. در یک دسته بندی کلی سعی داریم شما را با انواع درب ضد سرقت موجود در بازار ایران آشنا نماییم:

  • درب ضد سرقت ترک، چینی، ایرانی و ایتالیایی
  • درب ضد سرقت لوکس، چوبی، لابی، فلزی
  • درب ضد سرقت تک لنگه، یک و نیم، دو لنگه و سه لنگه
  • درب ضد سرقت سفید، گردویی، مشکی و..

این دسته بندی یک شمای کلی از انواع درب موجود در بازار می باشد. شما می توانید برای خرید درب ضد سرقت و اطلاع از قیمت این محصولات با فروشگاه ها و تولید کنندگان درب ضد سرقت تماس بگیرید. قدیمی ترین فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت راسان درب می باشد که می توانید انواع محصولات درب داخلی و درب ورودی را از این مرکز پخش تهیه نمایید.

.

درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ارزان که به عنوان درب چینی هم شناخته می شود درخواست زیادی در بازار دارد. این درب ها دارای قیمت مناسب می باشند ولی از لحاظ کیفیتی در موقع خرید باید داقت داشته باشید تا درب باکیفیت را خریداری نمایید، زیرا بعضی از مدل های درب ضد سرقت ارزان دارای کیفیت مناسبی نمی باشند. درب های ارزان معمولا دارای روکش های فلزی می باشند و از یراق آلات معمولی در ساخت آن ها استفاده شده است.

قیمت درب ضد سرقت

نکات مهم در هنگام خرید درب های ضد سرقت

در هنگام خرید انواع درب ضد سرقت باید به مواردی توجه داشته باشید تا دربی مقاوم تهیه نمایید. مهم ترین نکته که می توانید به راحتی کیفیت درب را با آن بسنجید، قفل درب است. قفل های ضد سرقت با کیفیت معمولا از برند کاله و داف ترکیه می باشند. اگر قفل درب دارای کیفیت نباشد نمی توان به آن درب اطمینان نمود. مورد بعدی نوع رویه درب، رویه چوبی بسیار مقاوم و با کیفیت است و انتخاب یک رویه مقاوم موجب افزایش طول عمر درب می شود.

.

درب آکوستیک و عایق صدا

درب های آکوستیک که با نام درب ضد صدا و درب عایق صدا نیز شناخته می شوند از محبوب ترین مدل های درب است که بیشتر به عنوان درب اتاق های کنفرانس، درب اتاق مدیریت شرکت ها و استودیوهای موسیقی مورد استفاده قرار می گیرند. البته دربهای ضد سرقت هم دارای عایق صوتی می باشند. درب آکوستیک چرمی، از پر فروش ترین درب های عایق‌ ضد صدا می باشند که دارای ظاهری بسیار شیک هستند. این درب های چرمی ضد صدا بر حسب نوع چرم استفاده شده در درب، نوع یراق آلات، لمسه کاری و…دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. ضد صدا کردن درب ها درجه‌های مختلفی دارد. به طور مثال یک درب آکوستیک تا 10 درصد می‌ تواند جلوی ورود صداها را بگیرد و دربی دیگر تا 90 درصد از ورود صدا جلوگیری می کند. کیفیت و تعداد فوم‌های استفاده شده در درب آکوستیک در کیفیت آن تاثیر گذار است. هر چه قدر تعداد این فوم ها و کیفیت آن ها بیشتر باشد، کیفیت نهایی درب ضد صدا بیشتر خواهد بود. فوم‌های کار شده در درب عایق صدا تاثیر بسیار زیادی در قیمت درب آکوستیک دارد.

.

کاربردهای درب آکوستیک

  • استفاده به عنوان درب عایق صوتی آپارتمان ها
  •  سالن کنفرانس ادارات
  • اتاق مدیریتی
  • مورد استفاده در درب ورودی و خروجی سالن های سینما
  •  اتاق کارگاه ها
  •  درب داخلی شرکت ها ودفترهای کار
  •  استودیو ها و اتاق های ضبط صدا

قیمت درب آکوستیک

قیمت درب آکوستیک

همان طور که اشاره شد هزینه ساخت درب آکوستیک بسته به نوع فوم به کار رفته در درب و تعداد لنگه و یراق آلات مورد استفاده متغیر است. برای مثال می توان به دستگیره درب ضد صدا اشاره داشت. دستگیره دربهای آکوستیک یکی از مواردی است که در قیمت تمام شده درب آکوستیک تاثیر گذار است، با نصب دستگیره های خاص و مدرن هزینه شما می تواند تا چندین میلیون تومان افزایش یابد.

.

لمسه کوبی درب عایق صدا

لمسه کوبی و لمسه دوزی دو مفهوم جداگانه می باشد. در لمسه دوزی دیگر از دوخت زدن چرم و پارچه استفاده نمی شود و با استفاده از دکمه و گل میخ به چرم ها شکل می دهند. لمسه کوبی دارای ظاهری بسیار شیک تر از لمسه دوزی می باشد. لمسه کوبی کاری بسیار سخت و زمان بر است و به همین دلیل باعث افزایش قیمت درب می شود. یکی از مزایای لمسه کوبی این است  که می توان طرح ها و اشکال بیشتر و متنوع تری برای درب ایجاد نمود. معمولا برای لمسه کوبی و لمسه دوزی به این موارد احتیاج خواهیم داشت:

  •  عایق اسفنجی  با چگالی بین 20 تا 25 کیلوگرم بر متر مربع، دارای ضخامت 2 تا 3 سانت.
  • استفاده از پارچه های مخمل و یا چرم برای استفاده در روکش درب عایق صدا.
  • گل میخ ساده، کار شده و یا دکمه های همرنگ
.

درب چوبی اتاقی

چوب یکی از قدیمی‌ ترین و باکیفیت ترین عنصر برای ساخت درب می باشد. از گذشته تا کنون انواع چوب به دلیل دسترسی راحت یکی از مهم ترین متریال برای ساخت قسمت های مختلف خانه از جمله دربها به شمار می رود. استفاده از درب‌ های چوبی در منازل بسیار مرسوم است و از دلایل آن هم می توان به زیبایی، عایق در برابر صدا، نصب آسان درب، طول عمر بالا و از همه مهم ‌تر حس آرامش بخشی که رنگ و بافت چوب طبیعی دارد، اشاره نمود. تنها نقطه منفی در درب اتاقی چوبی، قیمت بالاتر این درب ها نسبت به سایر درب ها ساختمانی می باشد. همچنین درب ضد سرقت لوکس که از باکیفیت ترین مدل درب ورودی می باشد نیز از چوب طبیعی ساخته شده و دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل های درب می باشد.

.

درب لابی

درب لابی یکی از درب های استفاده شده به عنوان درب ورودی ساختمان می باشد. این درب ها در مدل ها و طرح های مختلف در بازار موجود می باشند. درب ضد سرقت لابی دارای ابعادی بزرگتر از درب آپارتمانی می باشد. درب دو لنگه و سه لنگه چوبی و شیشه خور متداول ترین مدل های درب ورودی لابی ساختمانی می باشند. درب چوبی لابی از درب های لاکچری و فوق لوکس ساختمانی به شمار می رود. این درب ها در مقابل نور خورشید و رطوبت بسیار مقاوم بودن و از درب های گران قیمت در بازار می باشند. همچنین از دیگر درب های محبوب می توان به درب لابی چوبی شیشه خور اشاره داشت. درب چوبی لابی با قطرهای مختلف تولید می شود و امکان نصب انواع قفل دیجیتال و هوشمند بر روی این دربها امکان پذیر می باشد.

جدیدترین مدل های درب لابی

درب سرویس بهداشتی

درب سرویس و حمام از دیگر مدل های درب داخلی ساختمان می باشد که دارای رویه هایی مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند. این درب ها معمولا از جنس ABS و یا دارای روکش پی وی سی می باشند. درب های abs عایق صدا و حرارت نمی باشد. یک روشی که می توان برای افزایش مقاومت درب های ضد آب در برابر رطوبت استفاده نمود، استفاده از رزین در روکش درب است.

.

درب پلی وود

می توان از درب پلی وود به عنوان جایگزینی برای دیگر درب های داخلی استفاده نمایید. درب پلی وود مدل جدید از درب داخلی ساختمان می باشد که در ساخت و تولید آن از مواد پلی پروپیلن و پی وی سی استفاده می شود. از مهم ترین مشخصات درب پلی وود یا wpc می توان به  عایق صدا و حرارت بودن آن اشاره داشت، همچنین این درب ها در مقابل ضربه نیز بسیار مقاوم می باشند.

.

درب ام دی اف

از ارزان ترین مدل های درب داخلی ساختمان می توان به درب ام دی اف اشاره داشت. درب ام دی اف با روکش پی وی سی از محصولات پر فروش می باشد. از ام دی اف در ساخت رویه درب های ضد سرقت نیز استفاده می شود. روکش استفاده شده در درب اتاقی از جنس ام دی اف دارای تنوع بسیار زیادی می باشد: روکش چوب طبیعی، روکش چوب گردو، روکش پی وی سی و ملامینه از این موارد می باشند.