دانلود مقاله مهندسی ارزش در پل صدر - سازه برتر



دانلود مقاله مهندسی ارزش در پل صدر,مقاله مهندسی ارزش در پل صدر,مهندسی ارزش در پل صدر,

دانلود مقاله مهندسی ارزش در پل صدر

در این مطلب از سازه برتر مقاله مهندسی ارزش که یکی از ابزارهای مؤثر برای دستیابی به اجرای طرحها با کمترین هزینه، همراه با اطمینان - بخشی طرح، سودمندی، قابلیت تعمیر و نگهداری و حفظ جنبه های زیبایی کار است. در سالهای اخیر، شهرداری تهران اقدام به تعریف پروژه افزایش ظرفیت بزرگراه صدر کرده است. این پروژه بالغ بر 7 کیلومتر پل طبقاتی دو جهته است که با توجه به شرایط بزرگراه صدر دارای هزینه و حساسیت بالایی است کاربران عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب را دانلود کنید.

در این مقاله به ارائه طرح و ایده های پرداخته شده است که باعث می گردد علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه اجرائی، زمان پروژه و طول پل بمیزان 1700 متر، موجب حفظ کارائی پروژه شده و حتی دارای عملکرد بهتري نسبت به شرایط اولیه داشته باشد. این طرح در قالب مهندسی ارزش ارائه شده است منتهی لازم است تا فازهای هفتگانه مهندسی ارزش در خصوص این ایده اجرا گردد تا در نهایت به نتیجه مطلوبی نائل آید.

.

مقدمه

مهندسی ارزش 1، تلاشی است سازمان یافته که با هدف بررسی و تحلیل تمام فعالیتهای یک طرح، (از زمان شکلگیری تفکر اولیه تا مرحله طراحی و اجرا و سپس راه اندازی و بهره برداری) انجام می شود و به عنوان یکی از کارآمدترین و مهمترین روشهای اقتصادی در عرصه فعالیتهای مهندسی، شناخته شده است.

.

 /> <a href=دانلود مقاله مهندسی ارزش در پل صدر  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 614 KB</span>

<span style=. ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت اقلیم در معماری

دانلود پاورپوینت تزئینات در معماری

دانلود پاورپوینت معماری اهرام ثلاثه مصر

دانلود پاورپوینت محوطه سازی

دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری

——————————————————————————— .  width= فروشگاه فایل

.