استقبال خوب خانه اولی ها از حساب صندوق مسکن یکم - سازه برتر



استقبال خوب خانه اولی ها از حساب صندوق مسکن یکم,

استقبال خوب خانه اولی ها از حساب صندوق مسکن یکم

استان همدان دارای ۳۵ شعبه می باشد که ۲۰ شعبه آن در مرکز استان و ۱۵ شعبه دیگر در ۹ شهرستان تابعه مستقر می باشد که از ۹ شهرستان ۵ شهرستان تک شعبه ای بوده و به شدت با چالش سند مالکیت مواجه هستند. به گزارش سازه نیوز، مالمیر مدیریت شعب استان همدان در خصوص حساب صندوق یکم در این استان، ضمن بیان این مطلب گفت: علی رغم محدودیت ها تا به امروز مدیریت همدان موفق شده با افتتاح 7698 فقره حساب صندوق یکم با مانده ای قریب به1.400 میلیارد ریال ، بیش از 208 درصد هدف خود را محقق نماید و این مهم در سایه تلاش مضاعف و همت جمعی همکاران میسر شده است،که شایسته تقدیر و تشکر است.

.

وی اظهار داشت: نتایج مثبت بدست آمده حاصل یک برنامه ریزی بلندمدت، استراتژی های مختلف و طرح های متنوع ابلاغی به شعب می باشد به گونه ای که تلاش نمودیم در گام نخست با تشکیل جلسات متعدد ضمن بیان مزیت های رقابتی و بی نظیر این خدمت؛ ابتدا همکاران خود را با ارتقاء خودباوری و ایجاد درک مشترک بیش از پیش با برنامه های ابلاغی مدیریت هم سو و همراه نماییم. بدیهی است ، همکار زمانی می تواند مشتری را به پذیرش یک خدمت ترغیب نماید که خود آن را باور داشته باشد و البته مدیریت همدان سرمایه گذاری مناسبی بر روی این مقوله انجام داده است.ضمنا تغییرات مثبت اعمال شده در این محصول همچون کاهش نرخ و ....در استقبال مشتریان از صندوق مسکن یکم، نقش موثری داشته است. از کارهای دیگری که در این حوزه صورت پذیرفته، می توان به رایزنی با مدیران کل دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی جهت حضور کارشناسان بانک در همایش کارکنانشان به منظور تشریح مزایای این حساب، تبلیغاتی محیطی گسترده و مکاتبات ماهیانه و اطلاع رسانی تغییرات مثبت از جمله کاهش نرخ سود با شرکت ها و سازمان ها اشاره کرد.

.

مدیریت استان همدان در ادامه افزود: با توجه به محدودیت بودجه ای که بانک در حوزه تبلیغات با آن مواجه است سعی کردیم خلاء اطلاع رسانی ناشی از این کمبود را با مراجعه به دستگاه های اجرایی جبران نماییم . به گونه ای که ابتدا به ساکن با مدیران کل دستگاه های دارای پتانسیل، مذاکرات فشرده ای انجام دادیم و در خصوص مزایای فراوان این حساب از جمله ایجاد اشتغال در استان که کاهش بیکاری و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی را در پی خواهد داشت ،ایشان را متقاعد کردیم تا درگردهمایی پرسنل آن سازمان، زمانی را جهت تشریح این حساب به کارشناسان بانک اختصاص دهندکه به لطف خدا دوستان به خوبی با بانک مساعدت و همراهی داشتند .بنابراین تیمی متشکل از معاونان اجرایی ،مالی و فناوری و کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی در گردهمائی های سازمان ها حضور یافتند و خدمات بانک را با محوریت صندوق یکم تبین نمودند.

.

وی درباره ی شیوه های تبلیغاتی این حساب در استان، گفت: همان گونه که مطلعید بواسطه محدودیت هایی که وجود دارد، اعتباری که برای انجام تبلیغات اختصاص داده می شود به هیچ عنوان تکافوی نیازهای تبلیغاتی را نمی نماید . لیکن نمی توان به بهانه کمبود اعتبار کار تبلیغی انجام نداد.لذا مدیریت شعب استان همدان سال گذشته نظر سنجی قابل اتکائی را از شهروندان و مراجعین انجام داد که یکی از سوالات آن در خصوص اثر گذاری ابزارها و روشهای تبلیغاتی بود که پس از مشخص شدن نتیجه نظرسنجی بر روی شیوه هایی تمرکز کردیم که مخاطبان نظر سنجی بیشترین اشاره را به آن داشتند.

سپس با طرح موضوع در جلسات کارشناسی، با مذاکرات فشرده و تلاشهای فراوانی که انجام شد. تبلیغات گسترده ای را در چند مرحله بصورت زنجیره ای و هماهنگ طی یکسال اخیر در راستای اطلاع رسانی گسترده به عموم شهروندان صورت گرفت.

.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود شبکه دولت و لزوم استفاده از این ظرفیت، ترتیبی اتخاذ شد که بیش از یک سال همه ماهه نامه ای به بیش از 130 دستگاه اجرایی هم از طریق شبکه دولت و هم بصورت فیزیکی ارسال می شود که شرایط و مزایای حساب صندوق مسکن یکم پیوست آن می باشد و در نامه از مدیر کل دستگاه نیز درخواست شده با توجه به نرخ سود تک رقمی،کاهش نرخ سود این حساب و مدت بازپرداخت طولانی آن مراتب را جهت بهره برداری پرسنل زیر مجموعه به ایشان ابلاغ نمایند.

.

با توجه به اینکه در این طرح سهمیه ی خاصی برای استانها مشخص نشده ، بنابراین این فرصت مهیا است تا هر مدیریتی بسته به توان و تلاش خود از مزایای این طرح استفاده نماید.بنابراین بانک مسکن استان همدان نیز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با بهره گیری از پتانسیل موجود در استان شهروندان بیشتری را از این فرصت استثنائی و محصول بی نظیر آگاه نموده و ایشان را به افتتاح حساب و استفاده از تسهیلات آن تشویق و ترغیب نمایند تا استان از برکات این طرح که همانا ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می باشد بیش از پیش بهره مند گردد.بنابراین لازم می دانم از تمامی مدیران کل دستگاه های اجرایی که در این زمینه همکاری مطلوبی را با بانک مسکن داشته اند، تقدیر و تشکر کنم.

.

مدیریت استان همدان گفت: یکی از فاکتورهای که می تواند مشمولین این حساب را به سپرده گذاری و برخورداری از مزایای آن ترغیب نماید، استفاده کنندگان از این تسهیلات می باشند و چون بطور ملموس ویژگی های این حساب همچون مبلغ اقساط، نرخ سود تک رقمی و .... را درک نموده اند، می توانند به عنوان مبلغی اثرگذار در جامعه ایفای نقش کنند و کاری که همکاران ما انجام می دهند این است که با تسریع در پرداخت تسهیلات به مشتریان، خاطره خوشی در ذهن ایشان نقش ببندد. از این رو با تلاش همکاران از ابتدای طرح تا کنون برای خرید و ساخت 1.114 واحد مسکونی 762.487 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است که 785 فقره از این تسهیلات با مبلغ 534.750 میلیون ریال تا پایان سال 1396 و 329 فقره با رقمی بالغ بر 227.737 میلیون ریال آن طی 4 ماهه نخست سال پرداخت شده است و امیدواریم این روند روبه رشد با سرعت بیشتری در آینده نیز ادامه داشته باشد.

.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه بخش مسکن بعنوان پیشران اقتصاد کشور می باشد ضرورت دارد همه سازمان های مرتبط با بخش مسکن از جمله شهرداری ها، راه و شهرسازی ، نظام مهندسی ، انجمن انبوه سازان ، مشاورین املاک، اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی و .... پای کار بیایند و صرفا به صندوق مسکن یکم نگاه تجاری نداشته، بلکه رویکرد فراسازمانی به این موضوع داشته باشند. چرا که افزایش استقبال از این محصول ایجاد رونق در بخش مسکن ، ایجاد اشتغال ،افزایش سطح درآمد عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه خواهد داشت و به جرات می توان گفت، برون رفت از وضعیت کنونی حاکم بر بازار نیازمند وفاق جمعی، همدلی و کل نگری همه دستگاه ها و سازمان های ذی ربط می باشد.

.

استقبال خوب خانه اولی ها از حساب صندوق مسکن یکم

منبع : سازه نیوز

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی