آموزش اتوکد 2015 سه بعدی به زبان فارسی - سازه برتر



[caption id="attachment_11805" align="alignnone" width="500"]معماری , تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش اتوکد 2015 سه بعدی به زبان فارسی[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش از اتوکد سه بعدی به زبان فارسی همراه شما هستیم.

تقریبا می توان گفت نرم افزار اتوکد پرکاربردترین نرم افزار رشته های معماری و عمران است و تمامی نقشه ها با اتوکد ترسیم می گردند، حال در چندین نسخه اخیر ، اتوکد در زمینه سه بعدی نیز بسیار قدرتمند عمل کرده و معمولا مدلسازی سه بعدی (اولیه) پروژه های معماری نیز در خود اتوکد و بر روی نقشه های دو بعدی انجام می شود و سپس برای تکمیل پروژه ، پروژه را وارد نرم افزارهایی مانند تری دی مکس می کنند.

با توجه به توضیحات ذکر شده ، یادگیری و تسلط بر نرم افزار اتوکد هم در زمینه دو بعدی ، هم در زمینه سه بعدی برای طراحان الزامی می باشد.

در این آموزش که یک قسمت از دوره " آموزش کامل و حرفه ای اتوکد ۲۰۱5 و 2016 سه بعدی به زبان فارسی " می باشد با ابزار و منوهای مخصوص مدلسازی سه بعدی بصورت کامل آشنا خواهیم شد، و علاوه بر کاربرد این ابزار فرا خواهیم گرفت که چگونه یک Workspace مخصوص برای مدلسازی سه بعدی در اتوکد داشته باشیم.

برای دانلود آموزش در ادامه همراه ما باشید.

. . عنوان : آموزش اتوکد 2015 سه بعدی به زبان فارسی زبان : فارسی مدرس : آقای سید عارف رضوی نرم افزارها : Autocad 2015 کیفیت : ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ مدت زمان : ۲۱ دقیقه و 34 ثانیه سطح آموزش : متوسط حجم فایل در حالت فشرده : 76 MB پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)   Download

****

آموزش کامل و حرفه ای اتوکد 2015 و 2016 سه بعدی به زبان فارسی

****

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

****

_______________________________________________________________________________ مشاهده آنلاین : توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.