خرید تور نجات با بهترین قیمت از ایران سیفتی - سازه برتر



خرید تور نجات با بهترین قیمت از ایران سیفتی

خرید تور نجات با بهترین قیمت از ایران سیفتی

از تور نجات برای جلوگیری از سقوط کارکنان و ابزار آن‌‌ها استفاده می‌‌شود. تورهای حفاظتی گسترده برای جلوگیری از سقوط کارکنان و ابزارآلات آن‌‌ها، به ‌صورت افقی در فضای باز داخل سازه‌‌ها مانند ساختمان کاربرد دارند؛ در حالی‌ که تورهای ایمنی عمودی به ساختار پشتیبان متصل می‌‌گردند. حفظ ایمنی افرادی که در ارتفاعات مشغول به کار هستند، از اصلی‌‌ترین نگرانی‌های کارفرمایان محسوب می‌‌شود.

با استفاده از تور نجات که از ارزان‌ترین روش‌‌ها برای کاهش تلفات است، می‌‌توان از سقوط کارکنان جلوگیری کرد. استفاده از تورهای نجات معمولاً نیاز به آموزش و آگاهی دارد. با نصب اصولی تور نجات می‌توان به ‌طور قابل توجهی از حوادث احتمالی کاست. ایران سیفتی بهترین قیمت را برای تورهای نجات ارائه می دهد. در این فروشگاه می‌‌توانید تور نجات با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

انواع تور نجات

تور ایمنی نسبت به سایر سیستم‌‌های حفاظتی از مزایای بسیاری برخوردار است. این تورها به عنوان روشی کارآمدتر در جلوگیری از سقوط کارکنان شناخته شده و دارای مدل‌های مختلفی هستند. به عنوان مثال تور حفاظتی گسترده TSS دارای دو نوعS  و U بوده که می‌توان آن را در دو جهت مختلف نصب کرد. تور ایمنی نوع S را در فضاهای باز داخل ساختمان مانند آسانسور کاربرد داشته و در اندازه‌‌های متنوعی تولید و عرضه می‌گردد. تور ایمنی نوع U نیز برخلاف نوع S که به صورت افقی نصب می‌‌شود، به شکل عمودی به ساختاری پشتیبان متصل خواهد شد.

از مزایای تور حفاظتی گسترده می‌‌توان به ‌امکان استفاده از آن در جهت‌های افقی و عمودی در انبارها، پل‌ها، کارگاه‌‌های ساختمانی و سایر موقعیت‌ها اشاره کرد. این تور با اندازه 35 متر مربع و بیشتر، به تولید رسیده و عرضه می‌گردد. همچنین این نوع تور حفاظتی طبق استاندارد EN تولید می‌شود و در برابر اشعه UV خورشید مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. دوام بالا در برابر وزن سنگین نیز ناشی از استفاده از فولاد و پروفیل‌‌های آلومینیومی است. تور نجات کنسولی نیز نوعی تور نجات بوده که در درون چهارچوبی فلزی قرار می‌‌گیرد. محکم ترین تور نجات توری است که فاصله آن از سطح زمین استاندارد باشد و عملکرد آن به صورت دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

 

ویژگی های تور نجات

یک تور نجات اصولی باید حداقل 2.4 متر و حداکثر 4.6 متر پایین‌تر از ناحیه کار نصب گردد. همچنین باید 2.4 متر بیشتر از اطراف محل کار ادامه داشته باشد. اگر از اتصال چندین تور برای ایجاد تور نجات استفاده می‌‌کنید، لازم است تا از اتصال آن‌‌ها به صورت ایمن و دقیق اطمینان یابید که می‌تواند نیروی وارده را تحمل کند. همچنین تور نجات را باید در محلی نصب نمایید که در میان فضایی که کارکنان مشغول به کار هستند و هیچ مانعی وجود نداشته باشد.

ویژگی های تور نجات

برای اطمینان از کارکرد صحیح تور نجات، باید به صورت هفتگی عملکرد و اتصالات آن را تست کنید. این تورها به صورت یک لایه، دو لایه و سه لایه تولید و عرضه می‌‌شوند که می‌‌توانید آن را به صورت ترکیبی نیز سفارش دهید. اندازه عرض و طول تور نیز می‌تواند براساس خواسته افراد تغییر نماید. طناب های تور نجات از جنس پلی ‌آمید، پلی ‌پروپن و پلی ‌استر هستند.

 

مزایای استفاده از تور نجات

تورهای نجات را در نزدیکی سطح زمین قرار می‌‌دهند تا در صورت سقوط کارکنان با حداقل فشار و ضربه به زمین برسند. این تورها متشکل از شبکه‌های گسترده‌ انعطاف‌پذیری هستند که از آسیب دیدن کارکنان جلوگیری می‌‌کنند. این ویژگی به کارکنان این امکان را می‌‌دهد که به سرعت و به سهولت در مناطق مرتفع به کار بپردازند و از امنیت خود اطمینان داشته باشند. تورهای نجات قابلیت حمل و نقل آسانی دارند و آن‌‌ها را می‌توانید به راحتی از پروژه‌ای به پروژه دیگر منتقل نمایید. نصب و جداسازی سریع و آسان، هزینه کمتر و قابلیت انتقال آن از یک طبقه به طبقه دیگر همزمان با پیشرفت پروژه از دیگر مزایای تور نجات به شمار می‌روند.

همچنین تور نجات از ریزش مصالح و نخاله از ارتفاعات نیز جلوگیری می‌‌کند. پس از استفاده از این تور، می‌‌توانید از آن مجدداً در موقعیت‌های دیگر استفاده کنید. تورهای نجات در برابر تغییرات دمایی در فصول مختلف مقاوم هستند و خاصیت ارتجاعی بالایی دارند. در نهایت لازم است که قبل از استفاده از تور نجات، در دوره‌‌ها و آموزش‌‌های مناسب شرکت کرده و حداقل یک بار به صورت تمرینی روی آن فرود بیایید تا با عملکرد آن آشنا شوید.

 

ایران سیفتی فروشگاهی معتبر برای خرید تور نجات با بهترین قیمت

ایران سیفتی یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین فروشگاه در زمینه ارائه تجهیزات ایمنی است. این فروشگاه با سابقه طولانی که در این زمینه دارد، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند و به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان تجهیزات ایمنی شناخته شود. انواع تور نجات در فروشگاه ایران سیفتی با بهترین قیمت ارائه می‌شود. این تورها از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

برای خرید تور نجات از ایران سیفتی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

شماره تماس: 09126432677

وبسایت: https://iransafetyeqp.ir/

آدرس: تهران، میدان حسن آباد، نبش کوچه شهید شجاعی، بازارچه پایتخت، طبقه اول، پلاک 16

ایران سیفتی فروشگاهی معتبر برای خرید تور نجات با بهترین قیمت

 

سخن پایانی

تور نجات سیستمی ایمن برای جلوگیری از صدمه دیدن کارکنان هنگام سقوط از ارتفاعات بالا است. استفاده از تور نجات در سازه های ساختمانی برای حفظ امنیت و آسودگی خاطر کارکنان امری ضروری به حساب می‌آید. این تورها یک ‌لایه، دو لایه و سه لایه هستند و مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. از انواع تور نجات می‌‌توان به تور حفاظتی گسترده TSS اشاره کرد. این تورها سبک بوده و نصب آسانی دارند.