10 نکته خرید استیل دکوراتیو که باید به یاد داشته باشید! - سازه برتر



10 نکته خرید استیل دکوراتیو که باید به یاد داشته باشید!

اگر قصد دارید برای افزودن عنصر زیبایی به پروژه تولید یا ساخت و ساز خود، سری به بازار آهن آلات بزنید یا از فروشگاه های اینترنتی دیدن کنید این مطلب را تا پایان بخوانید. صنعت دکوراتیو یا تزئینات داخلی شامل طراحی و تولید اشیاء و الگوهای تزئینی برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی مانند روشنایی، تزئینات دیوارها، آینه و مبلمان، آسانسور، وسایل آشپزخانه، پارتیشن‌ها، ستون‌ها و... است. از فلز استیل به دلیل ویژگی‌های زیبایی، مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت شکل‌دهی و عمر طولانی، برای ساخت اشیاء دکوراتیو مختلف استفاده می شود. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم خرید رضایت بخشی داشته باشید.

 

ورق استیل تزئینی

راهنمای خرید استیل دکوراتیو

ورق استیل دکوراتیو برای کاربردهای زیادی در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می‌شود. آشنایی با طرح‌ها و نقوش مختلف، به شما امکان می‌دهد تا طراحی دقیقتری را انتخاب کنید. ضمن اینکه آشنایی با ویژگی‌های مختلف ورق استیل دکوراتیو به شما این امکان را می‌دهد که تصمیمات مبتنی بر هزینه را با دقت بیشتری بگیرید و بهینه‌ترین راهکارها را انتخاب کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت ورق استیل دکوراتیو نسبت به سایر ورق‌های استیل بیشتر است لذا با دانستن نیازهای پروژه و خصوصیات مواد، می‌توانید مصرف مواد را بهینه‌تر مدیریت کرده و هدررفت‌ها را کاهش دهید.

1. مصنوعاتی که نیاز به استیل تزئینی دارند را شناسایی کنید.

ورق استیل دکوراتیو در ساخت مصنوعات تزئینی مانند پوشش دیوار، آینه، درب، پنجره، مبلمان و سایر محصولات دکوراتیو استفاده می‌شود. این نوع ورق استیل اغلب دارای طرح‌ها و تزئینات مختلفی است که برای ایجاد جلوه‌ای زیبا و منحصر به فرد در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین قبل از خرید دقیقا مشخص کنید که ورق استیل طلایی یا مدل خاص این ورق ها را برای کدام بخش از مصنوعات تزئینی در نظر دارید.

2.استیل دکوراتیو برای تولید لوله و پروفیل هم کاربرد دارد.

جالب است بدانید استفاده از ورق استیل دکوراتیو به عنوان پایه برای تولید انواع لوله و پروفیل استیل ایده‌ی جدیدی است. با توجه به اینکه استیل ماده ای محبوب در صنعت فلزات به شمار می رود، استفاده از ورق استیل دکوراتیو به عنوان متریال پایه می تواند به تولید محصولات با کیفیت و استحکام بالا از جمله لوله و پروفیل کمک کند.

3.ترکیبات موثر، استیل دکوراتیو باکیفیت می سازد!

ورق‌های فولادی دکوراتیو یکی از مهم‌ترین عناصر در ساخت و ساز و صنایع مختلف تزئینی هستند. ترکیبات و خواص این ورق‌های به طور چشمگیری بر کیفیت و عملکرد نهایی استیل تأثیرگذار است. 

  1. میزان کربن: مقدار مناسب کربن در استیل دکوراتیو، با حفظ انعطاف، مقاومت، استحکام و سختی را افزایش دهد. (ورق‌های استیل دکوراتیو به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند اغلب از جنس استیل کم کربن تهیه می‌شوند. استیل کم کربن دارای مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی و خوردگی است و همچنین از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا و درخشان است.)
  2. فسفر و گوگرد: این عناصر خواص مکانیکی و جوشکاری استیل را تحت تأثیر قرار می دهند.
  3. آلیاژها: افزودن فلزات آلیاژی مانند کروم، نیکل، مولیبدن و وانادیوم خواص استیل دکوراتیو را بهبود می بخشد و مقاومت در برابر خوردگی و حرارت را افزایش می دهد.

4.اطلاعاتتان را درباره انواع استیل دکوراتیو به روز کنید.

امروزه ورق استیل در مدل و انواع متنوعی تولید می شود. پس همیشه اطلاعات خود را به روز نگه دارید تا از آخرین تکنولوژی های تولید ورق استیل دکوراتیو جا نمانید و پروژه خو د را با آخرین استانداردهای روز دنیا ارائه دهید. از جمله:

  • ورق استیل دکوراتیو میرور دارای پوشش آینه‌ای، مناسب برای دکوراسیون داخلی و طراحی فضاهای مدرن.
  • ورق استیل دکوراتیو مات دارای سطح مات ادغام شده با پایه مناسب برای کاربردهایی که نیاز به ظاهر نیمه مات و غیر صیقلی دارند.
  • ورق استیل دکوراتیو طرحدار دارای الگوها و طرح‌های مختلف بر روی سطح و کاملا شناخته شده به عنوان یک عنصر دکوراتیو در طراحی داخلی و خارجی.
  • ورق استیل دکوراتیو مشبک برای ایجاد ظروف دکوراتیو و یا افزایش تهویه در نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها و سایر کاربردها.
  • ورق استیل دکوراتیو رنگی با پوشش‌های رنگی متنوع نقره ای، طلایی، مسی و...  برای استفاده در طراحی دکوراتیو داخلی و خارجی.

 

ورق استیل دکوراتیو

 

5.قیمت های استیل دکوراتیو را مقایسه کنید.

ورق‌های استیل دکوراتیو به دلیل استفاده از عناصر موجود در ترکیبات اولیه آن مانند کروم، نیکل، مولیبدن و غیره معمولا گران است. این عناصر از اهمیت ویژه‌ای در تولید استیل برای مقاومت در برابر زنگ زدگی، خوردگی و ایجاد ظاهر زیبا برخوردار هستند. همچنین فناوری پرداخت پوشش‌های مختلف بر روی استیل دکوراتیو نیز باعث افزایش هزینه آن می‌شود.

  1. در این بین قیمت ورق استیل طلایی نسبت به سایر استیل دکوراتیو بیشتر است چرا که بسیاری از ورق‌های استیل طلایی با تزیینات و طراحی‌های خاص تولید می‌شوند که هزینه تولید را افزایش می‌دهد.

مقایسه قیمت‌ها هنگام خرید استیل دکوراتیو به شما کمک می‌کند تا قیمت بهتری برای محصول مورد نظرتان پیدا کنید. همچنین با مقایسه قیمت‌ها، شما می‌توانید از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه استفاده کنید و در نهایت هزینه خرید خود را کاهش دهید.

6.هر گرید استیل دکوراتیو یک خاصیت دارد!

گریدهای مختلف استیل دکوراتیو دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. در زیر به برخی از ویژگی‌های مهم اصلی ترین گریدهای ورق استیل دکوراتیو یعنی گرید 304، 316 و 430 اشاره می‌کنیم:

  • استیل دکوراتیو 304: مقاومت خوب در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، قابلیت شکل‌دهی بالا و استفاده گسترده در صنایع مختلف مانند ساخت و ساز، خودروسازی و ظروف آشپزخانه، استفاده در شرایط دمایی متوسط
  • استیل دکوراتیو 316:مقاومت بالاتر در برابر خوردگی ناشی از اسیدها و شوری، مناسب برای استفاده در محیط‌های با دما و رطوبت بالا مانند صنایع دریایی یا پزشکی، قابلیت حفظ لطافت و براقیت.
  • استیل دکوراتیو 430: مقاومت کمتر در برابر خوردگی نسبت به گریدهای 304 و 316، استفاده گسترده در تولید اجزای خودرو و صنایع غذایی، ارزان‌ترین نوع استیل دکوراتیو.

7. چه نوع استیلی می خواهید بخرید ؟

ورق‌های استیل دکوراتیو به دو شکل اصلی به بازار عرضه می‌شوند:

  1. استیل شیت‌ها که به صورت ورق‌های صاف دارای ضخامت‌های مختلف و با پوشش‌های رنگی و طرح‌های متنوع در بازار موجود هستند. این نوع ورق‌ها بیشتر برای کاربردهای مختلف دکوراتیو و طراحی داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 
  2. استیل رولی به صورت رول‌های بلند با ضخامت کمتر عرضه می‌شوند و معمولاً برای پوشش سطوح و استفاده در ساختمان‌ها، مبلمان و دیگر کاربردهای دکوراتیو کاربرد دارد.

دقت کنید که هر دو نوع استیل دکوراتیو با روش‌های مختلفی مانند سنباده‌کاری، اسکریپت و چاپ تزئین شده و برای المان زیبایی در ساختمان‌ها و محیط‌های داخلی استفاده می شود.

ورق استیل دکوراتیو

8.انتخاب استیل دکوراتیو باید متناسب با نیاز پروژه باشد!

انتخاب درست و متناسب ورق استیل با توجه به نیازهای پروژه، به شما کمک می‌کند تا به طراحی و دکوراسیون دقیق و زیبایی برسید. همچنین استفاده از ورق استیل مناسب، به تأثیرگذاری بیشتر در زیبایی و کیفیت نهایی پروژه کمک می‌کند و می‌تواند در بهبود و دوام محصول نهایی تأثیرگذار باشد. پیشنهاد می کنیم حتما از فروشنده بخواهید در این زمینه شما را راهنمایی کند تا از هزینه های اضافی در پروژه خود جلوگیری کنید.

9.تفاوت ورق استیل دکوراتیو با ورق های استیل صنعتی را در نظر بگیرید.

ورق استیل دکوراتیو برای استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها، طراحی داخلی و مصارف دکوراتیو استفاده می‌شود. این نوع ورق‌ها علاوه بر ویژگی‌های برتر فنی مانند مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و سایش، دارای ظاهری زیبا و ظریف هستند در حالی که ورق های صنعتی تنوع چندانی به جز متریال و ترکیبات اولیه ندارند.

طراحی‌های مختلفی از جمله مات، آینه ای، طرحدار و حکاکی شده در ورق‌های استیل دکوراتیو موجود است. بر عکس ورق های صنعتی که کاربردهای کاملا صنعتی دارند از ورق استیل دکوراتیو برای کاور کردن سطوح، زینت دادن دیوارها، نماها و... استفاده می‌شود.

10.سراغ بهترین فروشگاه بروید!

فروشگاه‌های برتر در ارائه ورق‌های استیل با کیفیت بالا و استانداردهای صنعتی پیشگام هستند و از گفتن مزایا و معایب محصولات خود ابایی ندارند. ارائه مجموعه‌ای گسترده از ورق‌های استیل با انواع مختلف و ابعاد متنوع دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

به سراغ فروشگاه هایی بروید که قیمت‌های رقابتی و منصفانه با توجه به کیفیت محصول ارائه می دهند و از خدمات ارسال به مقصد مورد نظر با توجه به نیازهای مشتری برخوردار هستند. همچنین مطمئن شوید که فروشگاه انتخابی شما مجوزها و استانداردهای لازم برای فعالیت در این حوزه را دارد. فروشگاه شهر استیل (shahrsteel.com ) عرضه کننده انواع ورق های استیل دکوراتیو با بالاترین کیفیت، بهترین قیمت بازار و ضمانت اصالت آلیاژ استیل شما را در خرید آسان و مطمئن یاری می‌کند.

پایان

شما در این مطلب با 10 نکته مهم برای خرید استیل دکوراتیو همراه ما بودید. فراموش نکنید ترکیبات مهندسی شده، باعث می شود از بیشترین بازدهی ورق‌های دکوراتیو در پروژه خود بهره مند شوید و برای این منظور راهی ندارید جز انتخاب بهترین و معتبرترین فروشگاه هایی که خدمات خود را با ضمانت و پشتیبانی به مشتریان ارائه می دهند.