بهترین کفپوش چوبی برای پشت بام - سازه برتر



بهترین کفپوش چوبی برای پشت بام

پشت بام یکی از بخش های هر ساختمانی است که تاثیر زیادی در زیبایی و مدرن بودن آن دارد. برای استحکام بخشیدن و زیبایی بیشتر به پشت بام، بسیاری از افراد از کفپوش چوبی استفاده می کنند. در این جا با هم به بررسی کفپوش چوبی و نکات مهم در انتخاب بهترین کفپوش برای پشت بام می پردازیم.

کفپوش چوبی  یا ترموود همانطور که از نامش پیدا است، نوعی کفپوش است که از چوب ها مختلف تولید می شود. کفپوش چوبی در کنار زیبایی و گرمایی که بخاطر جنس آن به محیط می دهد، دارای استحکام خوبی نیز است به همین دلیل برای روف گاردن و کفپوش پشت بام از آن استفاده می شود.

بهترین کفپوش چوبی برای پشت بام

بهترین کفپوش چوبی یا ترموود

برای پشت بام بهتر است از مصالح سبک استفاده شود به همین دلیل کفپوشی که برای پشت بام استفاده می شود باید سبک باشد تا بام ساختمان تحمل وزن کفپوش را داشته باشد و همینطور در کنار سبک بودن، استحکام خوبی نیز داشته باشد تا مانع نفوذ آب در پشت بام شود. در زیر ویژگی های یک کفپوش مناسب برای پشت بام را بررسی می کنیم.

بهترین کفپوش چوبی

1- مقاومت در برابر آب

یکی از نکات مهم که پیش تر هم گفته شد، مقاومت تایل در برابر نفوذ آب است. با توجه به این که پشت بام و روف گاردن با آب تماس دارد باید کفپوش چوبی که انتخاب می کنید هم ضد آب باشد

2- مقاومت در برابر تغییرات دما

در ایران بخاطر چهار فصل بودن، باید کفپوش هایی که استفاده می کنیم در برابر تغییرات دما مقاومت داشته باشد. در فصل سرما در برابر هوای سرد و در فصل تابستان مقاومت در تابش مستقیم نور خورشید و گرما را نیز داشته باشد.

3- مقاوم بودن در برابر سایش

پشت بام ساختمان ها در بعضی فضا ها به عنوان فضای تفریحی (روف گاردن) و دسترس عمومی استفاده می شود، بنابراین در آن قسمت رفت و آمد بالایی انجام می شود پس باید کفپوش چوبی که استفاده می کنیم در برابر سایش و خوردگی مقاومت خوبی داشته باشد.

4- زیبایی

پشت بام همانطور که گفته شد در زیبایی ساختمان تاثیر دارد پس در کنار استحکام و مقاومت کفپوش، بحث زیبایی نیز مطرح می شود و در اینجا طرح ها و مدل های مختلف تایل چوبی می تواند به شما در زیبایی ساختمان کمک کند.

کفپوش ترمو

خرید کفپوش چوبی

نکته آخر در انتخاب بهترین کفپوش چوبی برای پشت بام، قیمت آن است. هر چقدر کفپوش چوبی زیبا باشد و دارای مقاومت بالایی باشد در اخر هزینه خرید آن بسیار مهم است. کیفیت و نوع چوب استفاده شده در تایل چوبی می تواند تاثیر زیادی در قیمت کفپوش داشته باشد و صد البته هزینه نگهداری از تایل ترموود، که برای زیبایی و سلامت کفپوش ها نیاز به انجام کارهایی است که به شما کمک می کند کفپوش شما مقاومت و زیبایی خود را حفظ کند و بررسی دوره ای کفپوش ها به شما کمک می کند تا کفپوش شما دیرتر نیاز به تعویض داشته باشد.

خرید کفپوش چوبی

در آخر انتخاب بهترین کفپوش برای پشت بام وابسته به نیاز شما و شرایط ساختمان شما دارد. در انتخاب تایل چوبی، نکات بالا که گفته شد بسیار مهم بوده و به شما کمک می کند تا بهترین کفپوش چوبی را برای پشت بام خود انتخاب کنید و با رعایت نکاتی از کفپوش خود برای مدت طولانی لذت ببرید.

 

برچسب ها : کفپوش چوبی,تایل ترموود