خرید و قیمت انواع سازه کششی و سازه غشا از دیجی سایبان - سازه برتر

خرید و قیمت انواع سازه کششی و سازه غشا از دیجی سایبان

  • شناسه : 23750
  • برچسب ها :


سازه کششی چیست؟

سازه کششی سایبانی است که از پارچه های نازک ساخته شده و به کمک یک ستون نگه داشته می شود. با استفاده از این سایبان جذاب می توان فضاهای کاربردی و دلخواهی را ایجاد نمود. امکان ایجاد این سازه در اشکال مختلف و متناسب با سلیقه طراح وجود دارد. سازه های کششی دارای ویژگی های مثبت بسیاری هستند. در حوزه معماری به این سازه ها اهمیت بسیاری داده می شود.

سازه کششی از پارچه و سازه کابلی ساخته می شود. تنوع بالا در مدل و فرم ها تنها یکی از ویژگی های این سازه بشمار می آید. از دیگر ویژگی های سازه های کششی می توان به کیفیت بالا، استحکام و... اشاره کرد. برای نگه داشتن این سازه ها معمولا از قوس ها یا ستون ها استفاده می شود.

برخلاف سایر سازه ها در سازه غشا، یک پوسته کششی عهده دار انتقال بار می باشد. سازه های کششی عملکرد فوق العاده ای داشته و منعطف و با دوام هستند. در بسیاری از موارد این سازه ها جایگزین مناسبی برای سازه های فلزی و دیگر سازه ها می باشند. در واقع با توجه به طراحی کارآمد و سریعی که دارند، نسبت به سایر سازه ها اقتصادی تر هستند. با توجه به اینکه سازه های غشایی قادر به تحمل قسمتی از بار هستند، امکان استفاده از آنها در موقعیت های مختلف وجود دارد.

در بازار مدل های مختلفی از سازه غشا وجود دارد. هر یک از این مدل ها از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. در این مطلب به معرفی سازه کششی و بررسی کاربرد آن خواهیم پرداخت.

 

خرید انواع سازه کششی با بهترین کیفیت و قیمت

نکات مهم در خرید سازه کششی

در هنگام خرید سازه کششی مانند هر محصول دیگری باید به یک سری نکات توجه داشت. به عنوان یکی از این نکات می توان به انتخاب اصولی فروشنده اشاره کرد.  با توجه به اینکه در بازار مراکز بسیاری وجود دارند که اقدام به فروش انواع سازه کششی نموده اند؛ انتخاب هوشمندانه بهترین فروشنده برای خرید سازه های کششی اهمیت بسیاری دارد. خرید از فروشنده معتبر و با سابقه درخشان، رضایت مندی شما را در پی خواهد داشت.

دومین نکته در خرید سازه غشا که حائز اهمیت است، توجه به مشخصات و ویژگی های انواع سازه های غشایی می باشد. با توجه به اینکه سازه های کششی دارای تنوع بسیاری در مدل هستند؛ برای اینکه با خرید سازه بیشترین بازدهی را دریافت کنید، باید مدل های مختلف را بررسی و بهترین مدل را انتخاب نمایید. 

برای اینکه خرید شما بازدهی مطلوبی داشته باشد و یک خرید ایده آل را تجربه کنید؛ باید قبل از خرید با مشاورین مجرب این حوزه مشورت نمایید. در این زمینه مرکز با سابقه دیجی سایبان همواره کنار کاربران بوده و در جهت ارائه خدمات مورد نیاز کاربران و رفع نیاز آنها می کوشد.

سازه کششی نوعی از سازه است که برای ساخت آن از ستون نگهدارنده و پارچه استفاده می شود. طراحان خوش ذوق از این سازه ها در طراحی فضاهای مدرن و لوکس استفاده می کنند. فضاهای باز، رستوران ها، کافه ها، اماکن تجاری، نمایشگاه ها، سیرک ها و... از جمله مکان هایی هستند که از سازه غشا در طراحی آنها استفاده می شود.

در ساخت انواع سازه کششی می توان از ایده های جذاب و خلاقانه بسیاری بهره برد. همین امر سبب محبوبیت بسیار سازه های غشایی در میان طراحان و معماران شده است. نکته مهمی که طراحان در هنگام ساخت سازه های کششی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند؛ استفاده از متریال های مرغوب و با کیفیت می باشد. این امر سبب افزایش طول عمر سازه و استفاده بهینه از آن می شود.

در ساخت سازه غشا باید از متریالی استفاده کرد که مقاومت بالایی در برابر آتش داشته باشد. این سازه در شرایط مختلف آب و هوایی به ویژه در فصول سرد سال باید از خود مقاومت بالایی به نمایش بگذارد.

 

عوامل موثر بر قیمت سازه های کششی

قیمت سازه کششی متغیر بوده و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در هنگام خرید این سازه لازم است به عواملی که  قیمت نهایی سازه های کششی متاثر از آنها هستند، توجه نمایید. نخستین فاکتور موثر بر قیمت سازه غشا، متریال بکار رفته در ساخت آن می باشد. در این رابطه باید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید؛ مناسب ترین سازه را انتخاب نمایید.

انواع متریالی که در ساخت سازه کششی مورد استفاده قرار می گیرند، مربوط به 3 بخش کابل ها، ستون ها و سقف می باشند. دیجی سایبان همراه شما است تا متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین متریال را انتخاب نمایید.

فروشگاهی که برای نصب سازه کششی از خدمات آن بهره می برید، عامل دیگری است که بر قیمت نهایی خرید سازه تاثیر می گذارد. مراکز بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. انتخاب هوشمندانه بهترین مرکز سبب کاهش هزینه های نهایی و افزایش بازدهی می شود. پشتیبانی دیجی سایبان همچون سایر موارد در این حوزه نیز آماده ارائه اطلاعات و مشاوره به کاربران است.

 

راهنمای خرید سازه غشا

سازه غشا از دو بخش پارچه و عنصر فشاری تشکیل شده است. وظیفه عنصر فشاری، انتقال نیروی کششی می باشد. این عنصر تشکیل شده از قوس ها و ستون ها است. به منظور طراحی و خرید سازه غشا باید 4 عامل را در نظر گرفت که عبارتند از:

  • توجه به فرم و مدل غشایی که قصد طراحی آن را داریم.
  • انجام طراحی های دقیق برای مرزها و لبه های سازه مورد نظر
  • نحوه طراحی در نظر گرفته شده برای تکیه گاه های سازه
  • انتخاب حرفه ای و درست متریال مورد استفاده در ساخت سازه

 

قیمت و سفارش خرید انواع سازه غشا