انواع کفپوش مناسب برای محیط کار - سازه برتر



انواع کفپوش مناسب برای محیط کار

برای آن که کارکنان یک اداره یا دفتر کار بیشترین بازدهی را داشته و با انگیزه و انرژی بیشتری به کار مشغول شوند یا این که افرادی که به این محل مراجعه می­کنند حس اعتماد و رضایت بیشتری داشته باشند نیاز است که برای محیط کاری موردنظر، از دکوراسیون مناسبی استفاده شود. این طراحی داخلی است که نقش بسیار موثری در افزایش راندمان کاری و نیز برجسته نشان دادن ارزش تجارت موردنظر خواهد داشت.

انواع کفپوش و موکت اداری

از این رو انتخاب انواع کفپوش و موکت اداری و نیز دیگر اجزای دکوراسیون، اهمیت بسیاری داشته و نباید ساده از آن­ها گذشت. هر یک از این اجزا باید با دقت کافی و کاملآً هوشمندانه انتخاب شوند تا در نهایت یک دکوراسیون ایده‌­آل برای محیط کاری موردنظر فراهم شود. در طراحی داخلی محیط کار، کفپوش یکی از مهم­ترین موارد است. یک کفپوش اداری باید هم ظاهر مناسبی به محیط کاری ببخشد و هم این که راحت و بادوام باشد. اگر شما نیز قصد خرید بهترین کفپوش برای محیط کار را دارید با ما همراه باشید چرا که در ادامه با چند مورد از پرطرفدارترین انواع کفپوش مناسب برای محیط کار آشنا خواهیم شد:

 

موکت اداری تایل یا رولی

 موکت ها را می­توان کفپوشی بسیار نرم و بادوام برای محیط­‌های پرر فت­ و آمد است و همچنین به واسطه ویژگی­‌هایی چون ایجاد عایق برای صدا و گرما، شرایط بسیار مطلوبی را برای یک محیط کار ایجاد خواهد نمود. تنوع طرح و رنگ موکت­ ها نیز فاکتور دیگری است که باعث شده امکان تهیه کفپوشی متناسب با رنگ سازمانی محیط کار مورد نظر فراهم باشد.

یکی دیگر از ویژگی­ های موکت هتلی با دوام یا موکت­ های اداری، قیمت بسیار مناسب آن­هاست. شما می­توانید این کفپوش را با مناسب­ ترین هزینه تهیه کنید و بسته به شرایط محیط کار، از موکت رولی یا تایل استفاده کنید. موکت­ های تایل یکی از جدیدترین ایده ­ها برای دکوراسیون محیط کار هستند. این نوع کفپوش نصب بسیار آسانی دارد و حتی در صورتی آسیب دیدن بخشی از موکت، می­توان تنها تایل آسیب دیده را تعویض نمود و این موضوع نقش بسیار موثری در کاهش هزینه ­ها و جلوگیری از اتلاف وقت خواهد داشت.

به کمک موکت­ ها می­توان فضایی آرام و صمیمی برای کار فراهم نمود و همچنین با کمترین هزینه یک محیط کاری زیبا و شیک داشت. همچنین لازم به ذکر است که نظافت و جاروکشی موکت­ ها بسیار آسان و سریع است و با انتخاب موکتی به رنگ مناسب می­توان همیشه کف محیط کار را تمیز و بدون آلودگی نگه داشت.

 

کفپوش اداری لمینتی

 در بخش قبل به توضیح در مورد موکت اداری و محیط کار مناسب برای همکاری کارکنان پرداختیم. یکی دیگر کفپوش­ های اداری، کفپوش اداری از جنس لمینت است. این نوع از کفپوش­ ها از نظر ظاهری بسیار متنوع هستند و شما می­توانید آن­ها را به عنوان یک کفپوش چوبی، سنگی یا کاشی با قیمتی بسیار مناسب­‌تر داشته باشید.

بهترین مدل های کفپوش و موکت اداری

کفپوش لمینت به دلیل ساختار دو لایه­ ای که داشته در مقابل تاب خوردگی و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می­دهد و همچنین به منظور جلوگیری از خراش و دیگر آسیب­ ها، معمولاً برای آن پوششی ضخیم در نظر گرفته می­شود. این کفپوش­ ها نصب آسانی دارند و از نظر طرح و رنگ نیز بسیار متنوع هستند. اما نکته­‌ای که در رابطه به این کفپوش باید به آن توجه داشت نیاز به نظافت و مراقبت منظم است.

 

کفپوش اداری سرامیکی

 یکی دیگر از کفپوش­­ هایی که خرید آن­ها برای محیط کار مقرون به صرفه خواهد بود کفپوش سرامیکی است. این کفپوش همچنین دوام بسیار بالایی دارد و می­توان آن را با خیال راحت برای محیط­ های شلوغ و پرتردد استفاده کرد.

مقاومت این کفپوش در برابر رطوبت بالاست و به آسانی نیز قابل نظافت می­باشد. یکی دیگر از ویژگی­ های کفپوش­ های سرامیکی، مقاومت در مقابل آتش سوزی است و در صورت بروز آتش سوزی، بخارات سمی به وجود نمی­‌آورند. نکته­ای که در مورد این کفپوش­ ها لازم به ذکر است نصب دشوار و نیز توانایی پایین آن­ها در برابر صدا است.

 

کفپوش اداری وینیل

 کفپوش­ های از جنس وینیل نیز می­توانند انتخابی مناسب برای محیط کاری باشند. این کفپوش­ ها نیز همچون کفپوش ­های وینیل می­توانند ظاهری شبیه به سنگ یا چوب داشته باشند. کفپوش­ های وینیل با محیط زیست سازگاری داشته و برای محیط­ های پرتردد نیز بسیار مناسب هستند. نصب آسان، تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسب از دیگر مزایای این نوع کفپوش برای محیط کار است. شما می­توانید به راحتی این کفپوش را با المان­ های سنگی یا چوبی در یک محیط کاری هماهنگ و ترکیب کنید.

 

حرف آخر

 در این مطلب با هم چند مورد از انواع کفپوش مناسب برای محیط کار را بررسی نمودیم. هر یک از این کفپوش­ ها می­توانند انتخابی مناسب برای یک محیط کاری باشند. با این حال اگر مایلید یک فضا گرم و صمیمی را برای فضای کاری تجارت خود داشته باشید و افراد در زمان کار کردن احساس راحتی بیشتری داشته باشند موکت می­تواند یکی از بهترین گزینه­ ها به عنوان کفپوش اداری باشد. انواع موکت ­های اداری را می­توان با مناسب­ترین بودجه برای یک فضای اداری تهیه نمود.