برای سرویس های کوچک از روشویی کمجا استفاده کن - سازه برتر



برای سرویس های کوچک از روشویی کمجا استفاده کن

روشویی ها ممکن است که یک وسیله ساده به نظر برسند، اما نقش مهمی در سرویس بهداشتی هر منزل ایفا می کنند. روشویی های کابینتی در سال های اخیر، از محبوبیت دوچندانی برخوردار شده اند که آن ها را به پرفروش ترین روشویی ها تبدیل کرده است.

دلیل این امر، وجود فضایی در زیر آن است که برای وسایل ضروری مناسب هستند. شما می توانید از مسواک گرفته تا دستمال توالت و سایر وسایل ضروری خودتان را در این کابینت ها قرار دهید.

معمولا سرویس های بهداشتی کوچک، فضای کمی دارند، اما نگران نباشید! زیرا روشویی کابینتی کوچک مخصوص این گونه محیط ها طراحی شده است. اما این روشویی ها چه ویژگی هایی دارند؟ در ادامه به شرح این موضوع خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با روشویی کابینتی کوچک

روشویی ها در انواع مختلفی مانند روشویی کابینتی pvc ، روشویی سرامیک و... تولید می شوند که یکی از محبوب ترین و جدیدترین آنها، روشویی کابینتی است. روشویی های کابینتی سایزهای مختلفی دارند که نوع کوچک آنها برای سرویس های بهداشتی با فضای کم تر مناسب خواهد بود. روشویی هایی که به دیوار متصل می شوند، برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. تولید کنندگان برای فضاهای کوچک، روشویی های کابینتی را تعبیه کرده اند که با داشتن سایزهای مختلف، می توانید بهترین انتخاب را برای سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

مزیت های روشویی های کابینتی کوچک

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که خرید روشویی های کابینتی کوچک، چرا مزایایی نسبت به دیگر روشویی ها دارند؟ برای پاسخ به این سوال، لازم است که مزایای این روشویی ها بررسی شود:

نصب راحت

اولین موردی که همیشه برای خرید یک روشویی در نظر می گیرید، نحوه نصب آن است. برخی از روشویی ها سیستم لوله کشی پیچیده ای دارند که فرآیند نصب را طولانی خواهد کرد. روشویی های کابینتی، به هیچ وجه نصب سختی ندارند و تنها با اتصال به دیوار می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

تنوع بالا

اگر قصد خرید یک روشویی کابینتی را دارید، باید بدانید که مدل های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. روشویی های کابینتی می توانند با پایه و بدون پایه باشند. مدل هایی که بدون پایه هستند، فضای کم تری را اشغال می کنند، به همین دلیل، برای سرویس بهداشتی کوچک تر مناسب هستند.

قابل استفاده برای سرویس های کوچک

امروزه، اکثر خانه ها آپارتمانی هستند و سرویس بهداشتی فضای کافی برای استفاده از روشویی های بزرگ را ندارد. بهترین گزینه، انتخاب یک روشویی سرامیک است، که فضای زیادی را برای شما ذخیره خواهد کرد.

استفاده از کابینت برای جمع اوری وسایل

اکثر سرویس های بهداشتی که از روشویی های معمولی در آنها استفاده می کنند، فضای کافی برای نگهداری وسایل ضروری را ندارند. روشویی های کابینتی با داشتن یک فضا و کانتر در زیر آن ها، می توانند فضای مورد نیاز را برای شما فراهم کنند .

نصب روشویی های کابینتی کوچک چگونه است؟

نصب روشویی کابینتی بسیار ساده است و تنها با اتصال به دیوار می ‌توانید از آن استفاده کنید. برای نصب این مدل باید ابتدا لوله کشی آن را انجام دهید و سپس نسبت به قرارگیری آن در محل مناسب اقدام کنید. روشویی های دیواری، به عملیات های بیشتری برای نصب نیاز دارند. این روشویی ها به دلیل این که هیچ پایه ای ندارند، باید به خوبی به دیوار وصل شوند. برای این کار ابتدا باید کاملا نسبت به دیوار تراز شوند، سپس با استفاده از پیچ های فلزی آنها را به دیوار وصل کنید. پیچ های فلزی مقاومت روشویی را بالا می برند و از شل شدن آن جلوگیری خواهند کرد.

نصب روشویی های بدون پایه هم مانند روشویی پایه دار است، با این تفاوت که هیچ پایه ای وجود ندارد و مستقیما روی زمین قرار می گیرند. پس فقط باید لوله کشی آنها انجام شود تا بتوانند به دیوار متصل شوند. یک آینه بک لایت می تواند زیبایی روشویی ها را افزایش دهد.

قیمت روشویی کابینتی

قیمت روشویی های کابینتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به صورت کلی از 2 میلیون شروع شده و تا بالای 10 میلیون نیز می رسد. روشویی های دیواری و پایه دار قیمت کم تری نسبت به مدل های بدون پایه دارند، زیرا از متریال کم تری در آنان استفاده شده است.

بازارک سازنده روشویی های کم جا در تهران

روشویی های کم جا، توسط تولید کنندگان مختلفی تولید می شوند، اما بازارک بهترین و باکیفیت ترین روشویی ها را برای سرویس بهداشتی های کوچک تولید می کند. قیمت روشویی های کابینتی به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در بازارک می‌توانید از بهترین و باکیفیت ترین مدل ها بهره مند شوید.

 

جمع بندی

همان طور که اشاره شد، روشویی کابینتی کوچک برای سرویس های بهداشتی کم جا بسیار مناسب است و استفاده از روشویی کابینتی به دلیل قابلیت نصب آسان، به عنوان یک راه حل ایده آل برای فضاهای کوچک محسوب می ‌شود. در این مطلب، نحوه نصب و مزایای این روشویی ها را بررسی کردیم. اگر مایل به خرید روشویی های کوچک هستید، می توانید فروشگاه ما، یعنی بازارک را برای خرید انتخاب کنید.