معرفی پروژه های جدید پیش فروش در چیتگر مانند تندیس اقاقیا - سازه برتر



معرفی پروژه های جدید پیش فروش در چیتگر مانند تندیس اقاقیا

 اگر به دنبال پروژه های جدید در منطقه 22 هستید پیشنهاد ما به شما برج تندیس اقاقیا می باشد که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم

پروژه های قابل اعتماد در چیتگر شامل پروژه های اداری تجاری و برخی پروژه های مسکونی می باشد که با بررسی کمی و کیفی پروژه های مربوطه و اطلاعات ساخت آنها در این قسمت ارائه و تحلیل می شود. یکی از اولین پروژه هایی که به آن اشاره خواهیم کرد پروژه زاگرس است که یکی از پروژه های قابل اعتماد چیتگر است.

معرفی پروژه های جدید پیش فروش در چیتگر مانند تندیس اقاقیا

پروژه مسکونی چیتگر

این منطقه به غیر از پروژه های تجاری، شاهد پروژه های مسکونی بسیاری نیز بوده که توسط افراد یا سازمان های مختلف مانند ارتش، سپاه و بانک ها اجرا و ساخته شده است. موارد قابل اعتماد چیتگر عبارتند از:

معرفی پروژه تندیس اقاقیا

پروژه تندیس اقاقیا که توسط بخش خصوصی اجرا می شود یک پروژه مسکونی است. پروژه اقاقیا تندیس توسط گروه ساختمانی تندیس با مدیریت مهندس عباس گلویی اجرا می شود. این گروه معماری فعالیت اجرایی خود را در سال 1365 با ساخت مجموعه تندیس های لیلی دره و ارثیه در شمال تهران آغاز کرد که یکی از سازندگان معروف و معتبر پایتخت هستند. شایان ذکر است شرکت ساختمانی بیش از 100 هزار متر مربع واحد مسکونی در محدوده تهران بزرگ ساخته یا در حال ساخت است.

معرفی پروژه های جدید پیش فروش در چیتگر

پروژه تریتیوم

پروژه گاز تریتیوم در ضلع غربی دریاچه شهدا در خلیج فارس (چیتگر) منطقه 22 شهرک گلستان تهران واقع شده و توسط نیکان سازه سدید احداث و اجرا می شود. این مجموعه به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی بالایی از جمله دسترسی به ایران مال، شهید کرجی (همت)، شهید همدانی (حکیم) و آزادگان به بزرگراه آزادگان دارد. این پروژه شامل دو برج 26 طبقه، 4 طبقه منفی، 1 طبقه لابی، 21 طبقه مسکونی و تاسیسات پشتیبانی درجه یک می باشد.

 

پروژه زاگرس

از پروژه های قابل اعتماد چیتگر می توان به زاگرس اشاره کرد که ارزیابی کارشناسان از موقعیت پروژه زاگرس نشان می دهد که این پروژه در رینگ دوم دریاچه چیتگر با موقعیت برتر و امکانات کامل پیرامونی افزایش خواهد یافت. بزرگراه شهید فهمیده. پروژه لکسون 2 به جاذبه های گردشگری تهران مانند ایران مال، دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر نزدیک است.

 

پروژه مرجان

یکی از پروژه های معتبر چیتگر، برج مرجان بلندترین ساختمان مسکونی 42 طبقه منطقه است که توسط نیروی دریایی ارتش در بخش C چیتگر اجرا شده است. این برج مجلل در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد و مناظر زیبایی را ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای امکانات زیادی مانند سازه فلزی با سیستم دمپر و نیروگاه تامین کننده برق و گاز طبیعی است.

 

پروژه پدافند هوایی

این پروژه در منطقه ج، خیابان پژوهش، شهرک امام رضا (شهرک چیتگر)، منطقه 22 تهران، اجرا شده توسط تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش واقع شده و از پروژه های معتمد چیتگر است. بلوک C و بلوک H پروژه به ترتیب 30 طبقه و 42 طبقه هستند و برای اتصال سازه های فلزی، سیستم های ایزولاسیون لرزه ای و سایر تاسیسات از پیچ و مهره استفاده می کنند این پروژه هایی که تا به اینجا معرفی شد جزو پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر می باشد

معرفی پروژه تندیس اقاقیا

پروژه های تجاری اداری

از جمله پروژه های تجاری یا اداری منطقه می توان به معروف ترین پروژه های تاییدی چیتگر اشاره کرد:

 

پروژه رزمال

این مجموعه دارای 25 طبقه و در زمینی به مساحت 200000 متر مربع در منطقه 22 ساخته شده است. از آنجایی که طبقات مجتمع دارای کاربری تجاری، اداری و ورزشی می باشد، مجموعه دارای زیرمجموعه های زیر می باشد که در برنامه امنیتی چیتگر گنجانده شده است:

طبقه منفی 5 شامل پارکینگ، استخر و کارواش می باشد
5 طبقه تجاری، فرهنگی و ورزشی شامل سالن های چند منظوره و هایپر مارکت
2 برج اداری در طبقات 14 و 15 منظره وسیعی از دریاچه، آبشار تهران و پارک چیتگر دارند.

 

پروژه لکسون

پروژه مجتمع لکسون در ضلع شرقی دریاچه چیتگر توسط تعاونی مسکن توسعه عمران همت سپاه در قالب 30 طبقه کاربری تجاری و اداری و خدمات هتلداری در حال اجراست. این پروژه در بخش های زیر کاربردهای مختلفی دارد:

1-3 طبقه: واحدهای تجاری (30-300 متر)
طبقه 4-6: خدمات هتل
طبقه 7-21: واحد اداری (160-60 متر)
یکی از نقاط قوت این مجموعه ارائه همزمان خدمات هتلداری و دولتی می باشد. این امر شرایط بسیار خوبی را برای اقامت مهمانان بخش اداری فراهم می کند.

 

برچسب ها : پیش فروش,خرید آپارتمان,رهن و اجاره,چیتگر,خرید در منطقه 22