برترین مدل های کابینت آشپرخانه در سال 1401 - سازه برتر



برترین مدل های کابینت آشپرخانه در سال 1401

در اینجا قصد داریم در مورد 5 طرح جدید کابینت آشپزخانه صحبت کنیم که هامردیزاین به شما برای بازسازی آشپزخانه به شما پیشنهاد می کند. در سالی که گذشت کابینت هایی چون کابینت نئوکلاسیک ، کابینت انزو ، کابینت چوبی و ممبران جزو پر فروشترین خدمات هامر دیزاین بودند . هامردیزاین در گزارشی که برای شما تهیه کرده است با دلیل برای شما گفته است که چرا این سبک کابینت ها ، جزو پر طرفدارترین کابینت های آشپزخانه در سال گذشته بودند .

1: کابینت آشپزخانه سفید براق

کابینت آشپزخانه سفید براق کابینت هایی هستند که هرگز از لیست طرح های کابینت آشپزخانه پرطرفدار خارج نشده اند. از آنجایی که دارای یک سطح سفید درخشان است که می تواند نور را در اطراف اتاق منعکس کند، که به راحتی می تواند کل آشپزخانه را شیک و زیبا جلوه دهد. علاوه بر این، قابلیت انعکاس نور باعث می شود که آشپزخانه های کوچک در دید بزرگتر به نظر برسند که برای آشپزخانه های کوچک ایده آل است. علاوه بر این، تمیز کردن آن آسان است. با این حال، با انعکاس نور بیشتر از کابینت ها و پیشخوان ها، هرگونه لکه یا لکه روی سطوح بسیار آشکار خواهد بود و تمیز کردن مداوم سطح برای درخشش برای همیشه دردسر خواهد بود. در ادامه، کابینت های آشپزخانه سفید براق عمدتاً گران هستند زیرا مزایای جذابی دارند.

 

 

2: کابینت آشپزخانه با چوب

کابینت چوبی به کابینتی گفته می‌شود که از چوب برش خورده ساخته شده باشد که مهندسی یا ساخت دستگاه باشد، بیشتر از چوب طبیعی ساخته شده است. کابینت چوبی بسیار گران هستند زیرا از چوب طبیعی استفاده می‌کنند که خود یک ماده گران‌قیمت است و اضافه می‌کند که فرآیند تولید به فردی با مهارت بالا نیاز دارد تا محصول نهایی واجد شرایط را تکمیل کند. علاوه بر این، چوب به رطوبت حساس است. هنگامی که رطوبت در تخته ها به دلیل تغییر آب و هوای محلی تغییر می کند، منبسط و منقبض می شود که منجر به تاب برداشتن کابینت ها در طول زمان می شود. راهی برای جلوگیری از این نتیجه وجود دارد، اما نمی‌تواند 100% پیشگیری را تضمین کند. به همین دلیل، برای نگهداری آن به مقدار زیادی پول نقد نیاز است. با این حال، زیبا و مجلل است زیرا حس استقبال گرمی را به شما می دهد که باعث می شود احساس کنید هرگز خانه را ترک نکرده اید، همچنین کابینت های چوبی راحت تر از کابینت های ساخته شده از مواد دیگر تعمیر می شوند. اگر رویه ها خراشیدند، می توانید از چند چوب موم پرکننده چوب برای وصله آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از بین سبک‌ها، رنگ‌ها و تزئینات بسیاری برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. هر مورد را می توان شخصی سازی کرد و مطابق با مشخصات دقیق شما سفارشی کرد.

 

 

3: رنگ آمیزی لاکی کابینت آشپزخانه

کابینت لاکی به سیستم رنگ دیگه خاصی که برای کابینت آشپزخانه اعمال می شود اشاره دارد. این به طور سنتی یکی از محبوب ترین مواد برای کابینت آشپزخانه متوسط ​​​​تا سطح بالا بوده است. انتخاب رنگ بی پایان است و به طرز باورنکردنی برای آشپزخانه های لاکی قابل تنظیم است و روکش براق لوکسی دارد. کابینت لاکی می تواند بیشتر از سایر مواد کابینت آشپزخانه دوام بیاورد، همچنین به عمق کابینت آشپزخانه شما نفوذ می کند تا سطحی بادوام ایجاد کند. مهر و موم چوب را از داخل به بیرون محافظت می کند به جای ایجاد یک پوشش سخت که در نهایت تخریب می شود. علاوه بر این، امکان پوشش مجدد آن وجود دارد، با این کار، کابینت های لاکی آشپزخانه می توانند با هر گونه تغییر سبک آشپزخانه کار کنند. با این حال، اشکالاتی در این نوع کابینت آشپزخانه وجود دارد، یکی از بارزترین آنها این است که عیوب روی سطح را می توان به راحتی مشاهده کرد و اگر به درستی استفاده نشود، لاک ممکن است پس از خشک شدن، لکه شود. بنابراین، نگهداری برای درخشندگی آن باید در سطح بالایی باشد که هزینه قابل توجهی دارد

 

4- کابینت انزو

متریال اصلیِ کابینت های انزو از جنس ام دی اف بوده که طرح مورد نظر روی اون اجرا میشه. سپس کاورهایی با جنس گوناگون ، توسط دستگاه های مخصوص، روی اون قرار می‌گیرن. در حقیقت، این کابینت آشپزخانه یک نوع کابینت ممبران است، اما با طرح و متریال نسبتاً متفاوت.در حالی که کابینت‌ها مهم‌ترین بخش هر آشپزخانه می باشند، هنگام خرید کابینت نه تنها باید جنبه های فضای کابینت خود را در نظر بگیرید، بلکه طراحی و سبک را نیز در اولوبت قرار دهید. ساخت کابینت شما متناسب با سبک زندگی شما به یک فضای خاص مشخص از خانه شما تبدیل می شود .   5: کابینت آشپزخانه ام دی افام دی اف با هسته ذرات چوب فشرده شروع می شود. سپس با روکش رزین و کاغذ پوشانده می شود که می تواند برای تجسم سبک ها و رنگ های مختلف ساخته شود. ام دی اف اغلب برای کابینت در آشپزخانه ها، حمام ها و سایر قسمت های خانه استفاده می شود. کابینت های ام دی اف در برابر اکثر مشکلات موجود در آشپزخانه مقاوم هستند، زیرا دارای پوشش بیرونی سختی هستند و روکش آنها به راحتی تمیز می شود. در ادامه، ام دی اف یک ماده مصنوعی است، می‌توان آن را با تعداد تقریباً بی‌پایانی روکش تولید کرد، می‌توانید سبکی را که مناسب آشپزخانه خود است به راحتی انتخاب کنید. بر خلاف چوب جامد، نسبتا ارزان است و برخلاف چوب جامد که می تواند از نظر الگوی دانه و رنگ متفاوت باشد، حتی در همان ترتیب، ملامینه از آنجایی که در یک محیط کنترل شده تولید می شود، روکش ثابتی ارائه می دهد. با این حال، نصب آن می تواند سنگین و سخت باشد.  

   کابینت نئوکلاسیک "خطوط کلاسیک تصفیه شده داخلی همیشه محبوب هستند. نئوکلاسیک در مقایسه با طراحی کلاسیک، لاکونیک‌تر، محدودتر و هماهنگ‌تر با رویکردهای نوآورانه برای ایجاد مسکن کاربردی است.طراحی داخلی نئوکلاسیک، روندی که به تجدید حیات با رنگ های سنتی و امکانات بیانیه خود ادامه می دهد، برای کاربردی بودن، رفاه و زیبایی عالی تصور می شود. ترکیبی از عناصر لوکس و جملات نوستالژیک خیره کننده، این ظاهر با لایه بندی کلاسیک های مدرن با بیانیه های مدرن اواسط قرن، یافته های بازار کهنه، طرح های قدیمی، و امکانات رفاهی معاصر به دست آمده است تا فضاهای واقعا منحصر به فردی ایجاد کند که منعکس کننده گنجینه های شخصی و میراث های جدید در یک مکان است. سبک تصفیه شده نیم تنه کلاسیک، طرح های توالتی و شینیون، و جزئیات برازنده و حکاکی شده فضایی مملو از ظرافت و پیچیدگی ایجاد می کند. این سبک که به دلیل ظرافت همیشگی‌اش محبوبیت دارد، لوکس است، بدون اینکه خودنمایی کند، فضایی آرام را ارائه می‌دهد که در آن واحد، هم تصفیه شده و هم جذاب است. صندلی صندلی طاووسی با چین‌های چشم‌نواز و روکش‌های آبی رنگارنگ خود بیانیه نئوکلاسیک خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد.  

 منبع : هامردیزاین

 



  1. حسین

    خیلی مطلب مفیدی بود