مزایا و تجهیزات هوشمند سازی ویلا - سازه برتر



مزایا و تجهیزات هوشمند سازی ویلا توسط هوشسان : ویلای هوشمند برای افرادی که صاحب ویلا هستند یکی از بزرگترین دغدغه‌ها محسوب می‌شود. با پیشرفت علم در صنعت هوشمندسازی ویلا و خانه‌ها آرزوی داشتن یک ویلای هوشمند به واقعیت تبدیل شده، بطوری که صاحبان ویلا می‌توانند تکنولوژی را با هدف کلی آسان نمودن کارها,مهمان ویلاهایشان کنند.هوشمندسازی ویلاها یکی از موثرترین راه‌ها جهت داشتن یک زندگی لوکس و ایمن است, سیستم ویلای هوشمند یک سیستم BMS نام دارد که برای صاحبان ویلا امکان نظارت و کنترل کامل برروی ویلاهایشان از مسافت طولانی فراهم می‌کند.تکنولوژی هوشمندسازی ویلاها دارای تجهیزات نوین و کارآمدی هستند که مزیت‌های خوبی را برای صاحبان ویلا به ارمغان می آورند, در این مقاله ازقرار است مزایا و تجهیزات هوشمند سازی ویلا آشنا شوید.

 

تجهیزات ویلای هوشمند

مزایا و تجهیزات هوشمند سازی ویلا | هوشسان

بطور کلی کاهش هزینه‌ ها, حفظ امنیت و دسترسی آسان از مهم‌ترین ویژگی‌ های یک ویلای هوشمند بوده, که تمامی این ویژگی‌ها با سیستم کنترل از راه دور ایجاد و حفظ می‌شوند.

 

 تجهیزات در ورودی و پارکینگ‌ها

یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که باید یک ویلای هوشمند هوشسان داشته باشد,این است که درب‌های ورودی و پارکینگ‌های ویلا، دارای سیستم کنترل از فاصله دور هوشمند باشند تا برای صاحب ویلا ورود و خروج به ویلا به آسانی در هر لحظه‌ای مشخص شود. سیستم هوشمند کنترل درب وروردی و پارکینگ ویلا، به مالک ویلا این امکان را می‌دهد که بتواند از فواصل دور کنترل درب ها را داشته و آن‌ها را باز و بسته کند. در مواقع ضروری که صاحب ویلا در دسترس نباشد می‌تواند درب ورودی را برای آشنایان و تعمیرکاران از راه دور کنترل و باز کند.

 

کنترل تجهیزات روشنایی

سیستم مدیریت سراسری برروی روشنایی‌های ویلا از دیگر تجهیزات ویلای هوشمند هوشسان است. این سیستم به صاحبان ویلا کمک می‌کند دسترسی کامل به نور تمامی روشنایی‌های قسمت‌های بیرونی و خارجی ویلا داشته باشند. همچنین می‌توانند با استفاده از کلیدهایی مخصوص که دارای تکنولوژی خاصی هستند شدت نور را به دلخواه تنظیم کنند. با هوشمندسازی روشنایی‌های ویلای خود دیگر نیاز نیست برای خاموش کردن نور هر قسمت از ویلا به آن بخش بروید, در هر نقطه از خانه که بودید می‌توانید توسط سیستم کنترل از راه دور روشنایی‌های ویلا را تنظیم کنید.

 

تجهیزات سیستم آبیاری

ویلای هوشمند | هوشسان

با توجه به بحران کم آبی از کارآمدترین تجهیزات یک ویلای هوشمند سیستم آبیاری هوشمند است.این سیستم توسط حسگرهای تشخیص رطوبتی که دارد کار می‌کند به گونه‌ای که دمای محیط و خاک را اندازه گیری می‌کنند و در صورت نیاز به آبیاری فرآیند آبیاری را تنطیم و شروع می‌کنند.
شما بااستفاده از این سیستم در هرجای دنیا هم که باشید می‌توانید فضای سبز و درختان ویلای‌تان را آبیاری کنید و استرس آسیب رسیدن به گیاهان و نبودن باغبان را نداشته باشید و منتظر آمدن باغبان نباشید.

 

 کنترل هوشمند دما

از دیگر سیستم‌ های کنترل از راه دور که موجب می‌شود ویلا را تبدیل به ویلای هوشمند کند,سیستم کنترل هوشمند دمای ویلا است.هوای ویلا باید در تمامی فصول سال متعادل و مطبوع باشد که مستلزم این است که شخصی باید تمام روز هوای ویلا را با استفاده ازدستگاه‌های مخصوص، تهویه و مطبوع کنداما با پیشرفت در صنعت هوشمندسازی ویلاها, صاحبان ویلا سیستم کنترل هوشمند دما را در ویلاهایشان استفاده می‌کنند که بدون نیاز به شخصی از راه دور گرمایش و سرمایش ویلا را کنترل کننداین سیستم کارآمد موجب می‌شود در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

 

تجهیزات هوشمند استخر

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ویلاها، استخر، سونا و جکوزی آن است که باید در تمامی ماه‌های سال از نظر دما و پاکیزگی آب عالی باشد
به این ترتیب با استفاده از سیستم هوشمندسازی استخر,سونا و جکوزی از هر جای دنیا که بخواهید برای داشتن یک تفریح لذت بخش در آب, دما و پمپ‌های استخر را تنظیم کنید.
تنها لازم است با نصب برنامه کنترل از راه دور برروی گوشی خود قبل از ورود به ویلای خودتان دمای آب استخر و دمای سونا و جکوزی را به دلخواه تنظیم کنید و لذت ببرید.

 

تجهیزات لوازم‌ برقی

یک ویلای هوشمند توسط هوشسان علاوه بر اینکه تجهیزات قسمت های ساختمان از سیستم هوشمندسازی برخوردار است, قسمت های داخلی و وسال برقی هم دارای سیستم هوشمندسازی ویلا ها هستند. یخچال ماشین لباسشویی سیستم های صوتی تصویری اجزایی هستند که در یک ویلای هوشمند بصورت خودکار و از فاصله دور قابل کنترل هستند.

 

تجهیزات مدیریتی

یک سیستم مدیریتی جهت کنترل در تمامی ویلا ها وجود دارد که با هوشمندسازی ویلاها,این سیستم توسط صاحب ویلا برنامه ریزی و کنترل می‌شود و وظیفه انتقال پیام‌های هشدار و آژیرهای خطر را به مدیر ویلا دارد.

 

تجهیزات سیستم ضدحریق

یک ویلای هوشمند نیاز است اغلب تجهیزات و قسمت‌هایش از سیستم هوشمندسازی برخوردار باشد, سیستم ضد حریق یکی از امتیازات مهم یک ویلای هوشمند به حساب می‌آید با استفاده از این سیستم می‌توانید از امنیت ویلایتان اطمینان حاصل کنید زیرا خطر آتش سوزی توسط سیستم ضد حریق، به صاحب ویلا گزارش‌داده‌می‌شود.

 

تجهیزات پرده‌‌ برقی هوشمند

با ورود تکنولوژی هوشمندسازی به داخل ویلاها، حتی حتی پرده‌های داخل ویلا هم بصورت کنترلی شده و از فواصل دور و نزدیک توسط صاحب ویلا، تنظیم می‌شوند. فرآیند کنترل پرده‌های سالن یک ویلای هوشمند به این صورت است که توسط یک فرمان صوتی یا لمس دکمه توسط مدیر ویلا, قابلیت باز و بسته شدن برای مدیرویلا فراهم می‌شود. داشتن یک ویلای هوشمند این امکان را به شما می‌دهد در هر لحظه, از فواصل دور و نزدیک به تجهیزات خانه‌تان دسترسی داشته‌باشید.
در این قسمت از مقاله با تعدادی از نکات در مورد هوشمندسازی ویلا آشناشوید تمامی این نکات متناسب با شرایط محیط تغییر می‌کنند:

  • انتخاب سنسور و تعدادشان
  • شیوه ارتباط برقرارکردن با مدیر ویلا
  • کیفیت سنسورها
  • دوام سنسورها
  • قیمت سنسورها

 

مزایا هوشمندسازی ویلا

مزایا هوشمندسازی ویلا | هوشسان

 دسترسی آسان

از بهترین مزایا هوشمندسازی ویلا  این است که از فواصل دور می‌شود به تمامی امکانات و قسمت‌های ویلا دسترسی داشت بدون آنکه نیاز به حضور در ویلا باشد.

 

 امنیت بالا

با افزایش تعداد سارقین، تمامی صاحبان ویلا نگران سرقت وسایل ویلا هستند اما با ظهور سیستم هوشمندسازی ویلاها,تمامی ویلاها هوشمند شدند و تمامی ورود و خروج ها را ثبت و به مالک ویلا گزارش می‌شود.
از دیگر ویژگی های این سیستم این است که تمامی تجهیزات خانه دارای حسگر هستند و بلافاصله بعداز تماس دست نا معلوم با آنها سیستم هشدار می‌دهد. بنابراین دیگر نگران امنیت ویلاهایتان نباشید زیرا این سیستم از ویلا و تمامی تجهیزاتش محافظت می‌کند.

 

صرفه جویی در انرژی

از مزایا و تجهیزات هوشمند سازی ویلا یک ویلای هوشمند این است که تمامی تجهیزات آن دارای کنترل از راه دور هستند که این کار موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود. برای مثال تجهیزات هوشمند سیستم آبیاری موجب می‌شود گیاهان به اندازه نیاز آبیاری شوند و بلافاصله بعد از سنجش رطوبت خاک سیستم به میزان استاندارد, آب قطع می‌شود که همین امر موچب صرفه جویی در انرژی می‌شود.

 

 بالا رفتن قیمت ویلا

یک ویلای هوشمند به علت اینکه تجهیزات آن از سیستم هوشمندسازی ویلا برخوردارند، دیگر یک ویلای لوکس به حساب می‌آید و امکانات خاصی را دارد که با توجه به تعداد و سطح هوشمندبودن تجهیزات قیمت ویلا به مراتب بالاتر خواهدرفت .

 

 اطلاع رسانی جهت مشکل فنی

از دیگر مزایای سیستم هوشمندسازی ویلاها این است که در زمان بروز مشکل به صاحب ویلا که ممکن است در ویلا حضور نداشته باشد,اطلاع رسانی می‌شود تا در اسرع وقت به ویلا برود و مشکل را پیگیری کند.
همچنینی این سیستم در یک ویلای هوشمند,اگر نشتی کوچک پدیدار شود هشدار می‌دهد تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری شود که موجب بالا رفتن ایمنی و حفظ ویلا هم خواهدشد.

 

 کاهش زمان آماده سازی ویلا

همانطور که می‌دانید با پیشرفت علم در صنعت هوشمندسازی, صاحبان ویلا تصمیم گرفتند ویلاها و تجهیزات ویلا را توسط هوشسان هوشمند کنند تا از فاصله دور به راحتی, وضعیت ویلا را در تمامی ساعات مشاهده کنند. یکی از بهترین مزایا سیستم هشومندسازی ویلا ها برای صاحبان ویلا این است که قبل از ورود به ویلا تمامی قسمت‌‌ها و تجهیزات ویلا را همچون سیستم گرمایشی و سرمایشی, استخر و ... آماده می‌شود

 

زیبایی دائمی

داشتن یک ویلای زیبا توسط هوشسان در تمام فصل سال یکی از دغدغه‌های صاحبان ویلا است. سیستم هوشمندسازی ویلاها توانسته‌است این دغدغه را رفع کند و زیبایی و تمیزی متعادلی را در تمام فصل سال حتی در زمستان به ویلا هدیه کند.
زیرا این سیستم حتی در مواقعی که شخصی در ویلا نباشد دمای محیط، تهویه هوا, آبیاری گیاهان و دیگر موارد را به خوبی و به موقع انجام می‌دهد و مانع خشک شدن درختان و آلودگی هوای خانه می‌شود.

 

 

ویلا هوشمند هوشسان

با توجه به بالا رفتن تنوع در قسمت‌های ویلا و وسعت آن استفاده از یک سیستم هوشمند برای ویلا ها امری واجب و ضروری بوده است. علم در صنعت هوشمندسازی روز به روز در حال افزایش است بنابراین صاحبان ویلا باید ویلاهای خودشان را به یک ویلای هوشمند تبدیل کنند. همانطور در این مقاله با مزایای هوشمندسازی ویلاها آشنا شدید متوجه ضرورت این شدید که داشتن یک ویلای هوشمند بسار لازم و مفید است.شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد هوشمندسازی ویلا با شماره تلفن 03136621154 و یا با آدرس سایتhttps://hooshsun.com تماس حاصل فرمایید.