راهنمای خرید آپارتمان در اندیشه - سازه برتر



راهنمای خرید آپارتمان در اندیشه

شهر اندیشه از جمله شهرهای واقع در تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل سرریز شدن جمعیت به جهت سکونت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است به طوری که در یک بازه‌ی زمانی کوتاه خرید اپارتمان در اندیشه به اوج خود رسید. به طور کلی خرید آپارتمان در شهرهای مختلف تهران مخصوصاً شهر اندیشه نیاز به بررسی‌های مختلف دارد که ما در این مقاله قصد داریم به نکات بسیار مهمی در این خصوص اشاره کنیم. همانطور که می‌دانید شهر اندیشه دارای 6 فاز است که در موقعیت 30 کیلومتری تهران واقع شده است، به همین دلیل افراد برای تهیه آپارتمان در این منطقه بیشترین تلاش خود را بکار خواهند گرفت. حال اگر در حال حاضر شما هم قصد دارید به خرید اپارتمان در اندیشه اقدام کنید، حتماً توصیه می‌کنیم که مقاله‌ی امروز ما را تا انتها مطالعه کنید.

آپارتمان در اندیشه تهران

​آب و هوای شهر اندیشه

شاید بر این باور باشید که به دلیل محدود‌ی اقلیم گرم و خشک در شهر اندیشه نمی‌توان آب و هوای مناسبی را برای آن متصور بود. اما به این موضوع توجه داشته باشید که این شهر در مجاورت کوه‌های البرز قرار دارد و از آنجایی که در مسیر بادهای شهریار واقع شده است، می‌توان گفت که در اکثر روز‌های سال از هوای بسیار پاک برخوردار است که این موضوع برای افرادی که قصد خرید اپارتمان در اندیشه دارند، دارای اهمیت بسزایی است.

 

​امکانات شهر اندیشه

مسلماً برای خرید خانه یا آپارتمان در هر موقعیتی، به اولین مواردی که باید توجه شود، امکانات شهر مورد نظر است که این موضوع برای شهر اندیشه در بهترین حالت خود قرار دارد. در واقع اگر بخواهیم به بعضی از امکانات این شهر بپردازیم باید موارد زیر را لیست کنیم:

  • تعداد قابل توجه مدارس که عمدتاً دولتی هستند.

  • وجود فضاهای سبز و وسایل ورزشی.

  • وجود ورزشگاه با فضای روباز یا سرپوشیده.

  • تعداد قابل توجه مراکز پستی و مخابراتی.

  • تعداد قابل توجه میادین تره‌بار و میوه.

  • وجود بسیاری از مراکز تجاری مختلف.

  • وجود ایستگاه‌های آتش‌ نشانی.

  • تعداد قابل توجه بیمارستان‌ و درمانگاه.

  • وجود سینما (حتی چهاربعدی).

  • وجود مساجد به تعداد مناطق.

  • وجود پمپ بنزین و چندین جایگاه گاز.

همه‌ی این موارد بعلاوه دیگر امکانات این شهر سبب شده است که افراد برای خرید اپارتمان در اندیشه با مشکلات آنچنانی روبرو نباشند.

image_1644172541.png

​راهنمای خرید آپارتمان در اندیشه

پس از آنکه از شرایط موقعیتی و امکانات یک منطقه مانند اندیشه به جهت خرید اپارتمان اطمینان حاصل شد باید برای انتخاب اپارتمان نیز موارد مختلف را مدنظر قرار دهد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • کوچه

توجه به کوچه‌ای که اپارتمان در آن واقع شده است و بررسی مواردی مانند عرض کوچه دارای اهمیت خواهد بود چرا که کوچه‌های باریک جای مانور جالبی ندارند و شاید حتی برای اسباب کشی نیز دچار مشکل شوید. ضمناً خرید اپارتمان در اندیشه حتی در کوچه‌هایی که منتج به ساختمان پزشکان یا رستوران است نیز ممکن است شما را با سر و صدای زیاد مواجه کند. لذا بررسی این موارد الزامی به نظر می‌رسد.

 

  • همسایه‌ها

شاید بررسی اینکه با چه کسانی همسایه می‌شوید چندان ساده نباشد اما اگر از یک مشاوره املاک اندیشه مورد اعتماد کمک بگیرید، احتمالاً شما را به محله یا خیابانی راهنمایی خواهد کرد که با افراد خوب و شریف همسایه شوید. با این حال اگر خودتان بخواهید دست به کار شوید، راه‌کار به این صورت خواهد بود که از بچه‌های محله مدنظرتان در خصوص همسایه‌های آپارتمان پرس‌وجو کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که به دفعات از ملک مورد نظرتان بازدید کنید تا به طور کامل موارد دلخواه را بدست آورید.

 

  • دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی

طبیعتاً خرید اپارتمان در اندیشه یا هر شهر و محله‌ی دیگر باید به گونه‌ای انجام شود که دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و حتی مترو به راحتی آب خوردن باشد. یقیناً هیچکس علاقه‌ای به تهیه خانه یا اپارتمان در مناطق کور که دسترسی به موقعیت‌های مهم شهری وجود نداشته باشد، ندارد. لذا برای این منظور به اندازه‌ی کافی تحقیق کنید و حتماً خودتان از نزدیک فاصله‌ی محله‌ی مورد نظر با وسایل عمومی و حتی امکانات شهر را بررسی نمایید. این احتمال وجود که که مشاوره املاک برای زود جوش دادن معامله، همه‌ی واقعیت را بازگو نکند. لذا این مورد نشان می‌دهد که استفاده از مشاوره املاک‌های معتبر یک الزام است.

 

  • وضعیت ایمنی ساختمان

برای خرید اپارتمان در اندیشه حتماً باید به وضعیت ایمنی ساختمان توجه شود. پر واضح است که ساختمان‌های قدیمی‌تر از ایمنی کمتری نسبت به ساختمان‌های ساخت جدید برخوردار هستند. لذا باید از امنیت حداقلی ساختمان اندیشه اطمینان حاصل کنید. برای این منظور حتی استفاده از یک کارشناس نیز توصیه می‌شود حتی اگر به قیمت افزایش هزینه‌ها باشد. بنابراین بررسی نقشه و کیفیت ساخت ساختمان قبل از عقد قرارداد موضوع با اهمیتی است که حتماً باید در نظر گرفته شود.

 

  • موارد رفاهی ساختمان

یک ساختمان باید به حداقل امکانات رفاهی مجهز شده باشد. بعنوان مثال وجود یک پارکینگ الزامی است چرا که نمی‌توان خودروهای ساکنین اپارتمان در کوچه و خیابان رها شود. وجود کنتور آب، برق و گاز نیز اهمیت دارد به طوری که توصیه می‌کنیم از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. ضمناً در نظر داشته باشید که بررسی نکات مختلف مربوط به داخل ساختمان نیز هنگام خرید اپارتمان در اندیشه ضروری است. مثلاً می‌توانید آشپزخانه‌ واحد مدنظر یا کف‌پوش و بالکن را بررسی کنید.

مشاور املاک شهر اندیشه

​بهترین روش خرید اپارتمان در اندیشه تهران

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه قصد خرید اپارتمان در اندیشه تهران را دارید، کافی است که از طریق یک مشاوره املاک اندیشه به جستجو بپردازید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که از خدمات خرید و فروش املاک مسکن کیان بهره ببرید. این مرکز معتبر که سال‌هاست در این زمینه به ارائه خدمات می‌پردازد دارای مشاوران حرفه‌ای و باتجربه است که در اسرع وقت می‌توانند اپارتمان مدنظرتان را پیدا کنند. از ویژگی‌های مشاوره املاک مسکن کیان می‌توان به فعال و پیگیر بودن مشاوران این مجموعه اشاره کرد. حتی به صورت آنلاین نیز می‌توانید موارد مدنظرتان را پیگیری کنید. به طور کلی برای هر گونه مشاوره خرید اپارتمان در اندیشه کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مدیران این مجموعه در تماس باشید.