کابینت الان چی مده - معرفی سبک های جدید کابینت آشپزخانه - سازه برتر



یکی از دغدغه های مشتریان ما در هنگام انتخاب سبک کابینت آشپزخانه مد و ترند بودن یا به اصطلاح دیگه سبک های جدید کابینت میباشند و روی این موضوع بسیار زیاد پافشاری دارند البته باید همین اول کار بگم که تمامی سبک های آشپزخانه جدید میباشند و طی هر مدت آپدیت میشوند و باز هم سبک های جدیدی که طی این سالها به بازار عرضه شده اند زیاد هستند و ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی دو سبک جدید آشپزخانه بپردازیم . سبک کابینت مدرن و سبک کابینت نئوکلاسیک که طی این سالها به بازار معرفی شده اند و مدام درحال آپدیت شدن و  معرفی مدلهای جدید هستند و طی این مدت محبوبیت بسیار زیادی رو به خود جذب کرده است ...

کابینت جدید آشپزخانه

سبک کابینت نئوکلاسیک 

کابینت‌ نئوکلاسیک یکی از محبوب ترین سبک های آشپزخانه محسوب میشود و تا به الان انتخاب خیلی افراد بوده است اگر بخواهیم به یکی از مزیت های آن اشاره کنیم سبکی است که با هر ابعاد آشپزخانه ایی سازگار است و عملا سبکی نیست و محدودیت خاصی در ابعاد داشته باشد و شما چه آشپزخانه ایی با ابعاد کوچک و چه بزرگ داشته باشید فرقی نمیکند در عین حال کابینت‌ نئوکلاسیک جلو زیبایی و خاص بودن خودش را به اشپزخانه شما اهدا میکند ...

کابینت‌ نئوکلاسیک در عین شیک بودن دارای المان‌های تزئینی ساده نیز هست که نمایی مدرن و لوکس ایجاد می‌کند و در واقع ، آمیزه‌ای از هنر و اشکال اشرافی‌، در کنار مدرنیته و سادگی است. سادگی و تزئینات اندکی که در سبک نئوکلاسیک به کار می‌رود، باعث می‌شود به زودی از چنین کابینت‌هایی خسته نشوید و سال‌ها از دیدن آن لذت ببرید.

کابینت‌ نئوکلاسیک اگر بخواهیم توصیف کوتاهی از آن کنیم میتوان گفت سبک نئوکلاسیک ما بین کلاسیک و مدرن میباشد و چون خیلی افراد علایقی به سبک های شلوغ مانند ممبران ندارند و همچنین علاقه ایی به سبک ساده مانند های گلاس ندارند کابینت‌ نئوکلاسیک به این افراد با این سلایق کمک زیادی کرده است .

کابینت‌ نئوکلاسیک دارای دو مدل مرتبط دارد { کابینت انزو و کابینت پولیشی } میباشد و از لحاظ ظاهری نسبت به هم نزدیک هستند اما توضیحات مختص به خود را دارند که در ادامه به آن میپردازیم ...

 

معایب کابینت نئوکلاسیک

  • در این سبک اگر از رنگ نامرغوب استفاده شود ممکن است رنگ کدر شود یا لب پر شدن رنگ امری بدیهی است، پیشنهاد می‌کنم از مراکز معتبر و شناخته شده خرید کنید تا با مشکلاتی از این دست رو به رو نشوید.
  • کابینت نئوکلاسیک نسبت به اشیا تیز و برنده آسیب پذیر است.
  • کابینت نئوکلاسیک نسبت به رطوبت حساس است.
  • تولید این سبک کابینت چه از نظر حکاکی ها چه از نظر نوع رنگ بسیار حساس و آسیب پذیر است و ساخت این محصول از عهده کارگاه های کابینت سازی کوچک خارج است، زیرا به دلیل عمق زیاد ابزار خوردگی ها نوع دستگاه سی ان سی نیز اهمیت ویژه ای دارد.
  • اگر درب کابینت آسیب دیده شود امکان ترمیم و رنگ آمیزی مجدد وجود ندارد.

 

مقاله پیشنهادی = قیمت کابینت آشپزخانه را چگونه محاسبه کنیم ؟ 

 

مزایای کابینت نئوکلاسیک

  • کابینت نئوکلاسیک از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و عمر طولانی دارد.
  • تلفیقی از کابینت کلاسیک و مدرن است و جزو جدیدترین محصولات موجود در بازار است.
  • قابلیت تنظیف راحت به دلیل استفاده از رنگ پلی اورتان.
  • وجود رنگ های براق در کابینت های سی ان سی شده فقط در سبک نئوکلاسیک و کابینت پولیشی دیده میشود.

کابینت‌ نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک انزو

کابینت انزو در واقع نوعی از کابینت آشپزخانه وکیوم است که همانند کابینت وکیوم مغزی آن از جنس ورق MDF بوده و علاوه بر آن از طریق تکنولوژی وکیوم توسط دستگاه پرس وکیوم روکش مورد نظر روی آن ها پرس می گردد. خب شاید این سؤال در ذهن شما به درستی پیش بیاید که پس چرا نام متفاوتی بر آن گذارده شده است؛ دلیل آن در تفاوت های خاصی است که این دو را از یکدیگر متمایز می کند.

 

مشخصات کابینت انزو

  1. سبک نئوکلاسیک
  2. بدنه یا یونیت ام دی اف
  3. درب ام دی اف خام CNC کاری شده با ضخامت های مختلف
  4. یراق (ریل، لولا و …) فانتونی یا بلوم
  5. رنگ پلی اورتان یا پلی استر و نیم پلی استر

کابینت انزو

کابینت نئوکلاسیک پولیشی

یکی از محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه کابینت پولیشی است لیکن این محصول بسیار جذاب ترکیبی از کابینت کلاسیک حکاکی شده در کنار رنگ پولیشی براق مشابه هایگلاس سفید است و اصطلاحا تلفیقی از کابینت های مدرن و کلاسیک است. استفاده از رنگ پولیشی در این مدل باعث براق بودن درب کابینت ها شده است. ضخامت رنگ درب های پولیشی بین یک تا دو میلیمتر است و قطر درب ها در دو سایز بیست و پنج میلیمتری و چهل میلیمتری تولید می شوند. نوع رنگ در این نوع دکور بسیار حساس است لیکن پیشنهاد می کنیم از شرکت های معتبر خرید کرده و تا با خیالی آسوده محصولی با کیفیت و مرغوبیت بالا دریافت کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

 

متریال کابینت پولیشی

بهترین ورق ام دی اف خامی که می‌توان برای این منظور استفاده نمود MDF واناچای مالزی یا تایلند است که کیفیت مطلوبی دارد هم به لحاظ یکنواختی سطوح و رنگ پذیری و هم از جهت تراکم و استحکام. استراکچر و چهارچوب اصلی کابینت یا کمد دیواری پولیشی مانند دیگر کابینت‌ها از ورق ام دی اف سفید طراحی می‌شود و احتیاج به رنگ آمیزی ندارد. قسمت‌های مهمی که احتیاج به رنگ آمیزی دارند و با ورق MDF خام تولید می‌شوند درب کابینت و نما هستند. (نما به به بخش‌هایی گفته می‌شود که دربی برای آن تعبیه نشده اما در معرض دید قرار دارند)

کابینت پولیشی

کابینت مدرن

کابینت مدرن یکی از سبک هایی میباشد که هیچ وقت قدیمی نمیشوند و همیشه جز اولین ها هستند . شاید شنیده باشید که ساده همیشه مد است مدرن هم به همین دلیل هیچ وقت از بازار حذف نمیشود و همیشه ترند و درحال آپدیت شدن میباشد . کابینت های مدرن معمولا سطحی صاف و یکنواخت دارند و طرحی روی درب آنها دیده نمی شود. هر چه این کابینت ها طرح و رنگ ساده تر و یکدست تری داشته یاشند مدرن تر به شمار می روند. چوب، لمینت، شیشه و انواع فلزات در فرآیند تولید کابینت‌های مدرن نقش مهمی ایفا می‌کنند. تنوع رنگ بالا از مهم ترین ویژگی‌ها و مشخصات کابینت مدرن است. در این سبک، برخلاف سبک‌های کلاسیک، محدودیت رنگ چندانی وجود ندارد و ما می‌توانیم از کابینت‌هایی با رنگ‌های شاد، پرانرژی و حتی غیرمتعارف استفاده کنیم. در یک کابینت مدرن شیک، از تاج و پاخور با نقش و نگار استفاده نمیشود، دستگیره ها ساده هستند و یا این کابینت ها اصلا دستگیره ندارند، همچنین لبه های آنها دارای قاب و یا لوازم اضافه نیستند.

 

مقاله پیشنهادی = معرفی سبک کابینت چوبی

 

معایب کابینت مدرن

  • این سبک کابینت آشپزخانه نسبت به حرارت حساسیت دارد.
  • این سبک کابینت نسبت به رطوبت حساس است.
  • کابینت مدرن نسبت به اشیا تیز و برنده آسیب پذیر است.
  • جنس روکش این کابینت ها نازک است و در برابر ضربه حساسیت دارد.
  • در صورت آسیب پذبری درب ها امکان تعمیر و تعویض وجود ندارد.

 

مزایای کابینت مدرن

  • کابینت آشپزخانه مدرن قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به کابینت کلاسیک دارند.
  • رنگ کابینت و طرح در کابینت مدرن بسیار متنوع است.
  • امکان استفاده از شکست کابینت دیواری در این سبک وجود دارد.
  • در صورت استفاده از متریال مرغوب این نوع کابینت بسیار با دوام است و طی سالیان طولانی همان نما و جذابیت ابتدایی را دارد.

کابینت مدرن به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شود. این چهار سبک شامل: کابینت های گلاس ، کابینت فوق برجسته (فرامید)، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت مدرن دو رنگ می باشد . که شما به احتمال زیاد با این مدلها آشنا هستید اما در ادامه توضیح کوتاهی در مورد کابینت های گلاس خواهیم داشت ...

کابینت مدرن

کابینت های گلاس

کابینت های گلاس که یکی از معروف ترین مدلهای کابینت میباشد و بیشتر مردم کابینت های گلاس جز انتخاب های برترشون میباشد کابینت‌های های گلاس یک نمونه مقاوم در میان کابینت‌های موجود در بازار بوده که از چوب ام دی اف تولید و ساخته می‌شود و دارای روکش پلاستیکی و براقی است که در انواع رنگ‌های گوناگون و متنوع یافت می‌شود.

کابینت‌های های گلاس با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می‌باشند که ورق‌ های گلاس فقط از یک طرف با پلکسی پوشانده شده و این لایه حالتی شفاف، زیبا و براق را به ورق های گلاس می‌دهد. در اصل علت براق بودن کابینت های گلاس پوشش پلکسی گلاس می‌باشد که بر روی ورق های گلاس آورده شده است.

کابینت‌های های گلاس امروزه در کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده و طرفداران و خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.

وقتی صحبت از کیفیت کابینت های گلاس مطرح می‌شود، بهتر است به موجی که بر اثر انعکاس نور در سطح کابینت ایجاد می‌شود، توجه کنید. در ساخت این کاور از روکش پلکسی گلاس که نوعی از پلاستیک بوده استفاده می‌شود و کیفیت آن هرچه میزان موجی که بر اثر انعکاس نور در سطح کابینت ایجاد می‌شود کمتر باشد نشان دهنده این است که از مواد با کیفیت‌تری در مرحله تولید و ساخت آن استفاده شده است.

 

سخن پایانی

در انتخاب سبک کابینت خودتون حتما طراحی سه بعدی دریافت کنید و یک پیش نمایش قبل از اجرا داشته باشید و تجربه کاری ما نشان داده همیشه نباید طبق مد روز جلو رفت چرا که قطعا بعد ها مدلی جدیدتر جایگزین میشود و این باعث دلزدگی میشود و سعی کنید طرح و سبک های با اصالت استفاده کنید سبک هایی که چندسالی هست وجود دارند و همیشه محبوب بودن و به دلیل محدودیت در تعداد محتوا اگر قصد اجرا و یا مطالعه مقالات بیشتر را دارید میتوانید از وب سایت نوین کابین استفاده کنید و دسترسی کامل داشته باشید ...