با بهترين صندلی اداری آشنا شوید + معرفی شرکت ساجیران - سازه برتر



با بهترين صندلی اداری آشنا شوید + معرفی شرکت ساجیران

 

همانطور که میدانيد ميز و صندلی يکی از مهمترين و اصليترين وسايل مورد نياز براي يک اداره است؛ زيرا افراد قرار است ساعتهای طولانی از آن استفاده کنند و اگر مناسب نباشد میتواند به گردن و کمر آسيب بسيار زيادی وارد نماید. پس بايد با شناخت بهترين برندها، بهترین مدل های صندلی اداری را خريداري کنيم تا کارمندان يک اداره از آسايش و آرامش کافی برخوردار باشند. فروشگاه ساجيران يکی از بهترين و معتبرترين آنلاین شاپهای ايرانی است که مناسبترین ميز و صندلی ها را ارائه میدهد. اين سايت طی سالهای اخير يکی از پرفروشترين سايتهای ميز و صندلی با قيمت مناسب در ايران بودهاست. پس با ما همراه باشيد تا با بهترین صندلی اداری و برترین میز اداری سالهای اخير آشنا شوید.

 

انواع صندلی های اداری

صندلی های اداری و کاری نقش بسيار مهمی در زندگی کارمندان دارند اما متاسفانه بسیاری از آنان متوجه اين موضوع نمیباشند تا زمانی که صندلی هايشان خراب شود يا بشکند. اما بايد بدانند که صندلی يکی از مهمترين ارکان برای انجام دادن کارهايشان است. پس بايد بهترین صندلی اداری و کاری را برای خود خريداری کنند. باید بگوییم که صندلیهای مختلفی با شکل ها و طرح های گوناگون وجود دارند که بايد از میان آنها بهترين نوع را انتخاب و استفاده کنيم. پس در اين قسمت با چند نوع مختلف از پرفروشترین و بهترين های صندلی اداری آشنا میشويم. 
البته قبل از اينکه با انواع مختلف صندلی های اداری آشنا شويم شايد برايتان جالب باشد که بدانيد بيشترين ساخت صندلی در سال 1849 ميلادی توسط فردی به نام چارلز داروین بوده که برای فروش بیشتر صندلی هايش زير آنها چرخ گذاشته بود. همان صندلی هایی بعدها بشر آن را صندلی کارمندی نامید.

 

صندلی مدیریتی 

صندلی های مدیریتی که یکی از پرطرفدارترین و مناسبترين نوع از بهترین صندلی اداری هستند، بسیار بزرگ و بلند بوده و به طور کلی اندازه مناسبی ندارند. همچنین از استاندارد خوبی نیز برخوردار نمیباشند. اين نوع صندلی ها نياز به يک فضای بسيار بزرگ و بيشتری نسبت به دیگر صندلیهای اداری دارند. البته لازم به ذکر است که صندلی مدیریتی برای استفاده طولانی مدت بسيار مناسب میباشد ولی در مقایسه با ساير صندلی ها از قيمت بالاتری برخوردار است.

 

صندلی کامپیوتر

صندلی‌های کامپیوتر به دلیل طراحی خاص و فوق العادهای که دارند با میز کامپیوتر ارتباط بسيار خوبی و عالی برقرار میکنند. زيرا در این نوع صندلیها اغلب از چند تنظیم ارگونومیک که يک تنظيم خاص برای حمایت کافی در حین کار طولانی مدت است، استفاده میشود و برای راحتی کاربر بسيار مناسب است. دیگر عاملی که بر محبوبیت صندلی کامپیوتر می افزاید، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی میباشد. البته بايد بدانيم که برای خرید این مدل باید مبلغ نسبتا زیادی پرداخت کرد.

 

صندلی 24 ساعته

این نوع صندلی‌ها برای اشخاصی که به صورت مداوم با کامپيوتر در ارتباط هستند و بيشتر وقت خود را پشت ميز میگذرانند بسيار توصيه میشود. بنابراین در صورت امکان خرید، این نوع صندلی را بسیار به شما پیشنهاد میکنیم. حتی میتوان ادعا کرد که صندلی 24 ساعته، در لیست بهترین صندلی اداری قرار دارد چون علاوه بر راحتی بسيار زياد، از فوم‌های با دوام و بسيار مقاومی برخوردار میباشد.

 

صندلی ارگونومیک

این صندلی برای کاربرانی که طولانی مدت پشت میز مینشینند و پیشینه کمر درد یا مشکل ستون فقرات دارند، بسيار انتخاب هوشمندانهای است. همچنين صندلی های ارگونومیک طوری طراحی شده اند که کمک بسیار زیادی به راحتی کمر و گردن کاربر میکنند بنابراین از نشستن طولانی مدت روی آنها به هيچ عنوان خسته نخواهید شد. صندلی ارگونومیک به دلیل ویژگی های بسیار زیاد مانند عمق مناسب صندلی، ارتفاع آن، پشتی قابل تنظیم، پایه چرخان، چرخهای متحرک، پشتسری و زیر صندلی عالی، قرار گرفتن زانوها در شیب مناسب و ... کاربردهای بسیاری دارد. اما یکی از ویژگی هایی اساسی که میتوان به آن اشاره کرد، افزایش گردش خون در سراسر بدن در زمان نشستن طولانی مدت روی اين نوع صندلی میباشد.

بنابراین با توجه به ويژگیهای گفته شده، صندلی اداری ارگونوميک در رده بهترین صندلی های اداری قرار دارد زيرا حس راحتی بسيار خوبی به شما کاربر عزيز ارائه میدهد. پس اگر به دنبال يک صندلی اداری مناسب هستيد اين گزينه يک انتخاب بسيار عالی است. حال به خوبی با این مدل صندلی آشنا شدیم، اینک قصد داریم شما را با 3 نمونه از بهترین صندلی اداری ارگونومیک آشنا کنیم. این موارد عبارتند از:

  • صندلی مدیریتی نیلپر
  • صندلی اداری آرتمن
  • صندلی اداری هوگر
  • صندلی طبی

 

این نوع از صندلی شامل یک روکش چرمی بسیار بادوام و مقاوم است. صندلی طبی بیشتر برای مواقعی که قصد داریم بعد از یک کار طولانی مدت استراحت کنیم، کاربرد دارد. البته باید اشاره کنیم که دو نوع صندلی طبی وجود دارد؛ برقی و عادی. معمولا صندلیهای طبی برقی با ماساژهای آرامش بخشی که به افراد میدهند بسیار طرفدار دارند. همچنین ماساژورهای تعبیه شده در این صندلی ها موجب میشوند خستگی کاملا از بدن انسان خارج شود. بنابراین باید بگوییم که یکی از بهترین صندلی اداری ایرانی و خارجی، صندلی طبی است که معمولا به دلیل قیمت بالا به ویژه مدل برقی آن در هر اداره تنها شاهد یک یا دو صندلی طبی برقی هستیم. اما صندلی طبی معمولی به تعداد بیشتری در ادارات وجود دارد. از جمله بهترین صندلی اداری طبی که در ادارات ایران بسیار مورد استفاده قرار میگیرند، میتوان به 4 مورد زیر اشاره کرد:

  • صندلی دراما
  • صندلی گردان دراما
  • صندلی طبی تینو
  • صندلی طبی مارس
  • قیمت بهترین صندلی اداری

 

تا اینجا با مطالعه قسمتهای فوق با بهترین صندلی اداری و کاری آشنا شدید. در این قسمت قصد داریم قیمت بهترین صندلی اداری و یک سری از ویژگی های آنها را برای شما دوست عزیز مورد بررسی قرار دهیم. 

نوع صندلی    قیمت صندلی    جنس صندلی    سبک صندلی
صندلی اداری ارگونومیک    1200000 تومان    نايلون    مدرن
صندلی کامپیوتر دفتری    1500000 تومان    چرم    کلاسيک
صندلی مشبک چرخشی    900000 تومان    جنسهای مختلف    مدرن
صندلی میز گردان مشبک تنفسی ارگونومیک    1300000 تومان    فلزی    مدرن
صندلی اداری مدیریتی    2500000 تومان    فوم    کلاسیک
صندلی اداری و خانگی    800000 تومان    جنسهای مختلف    مدرن

 

انواع میز اداری

علاوه بر صندلی، میز نیز یکی دیگر از رکنهای بسیار مهم و کاربردی در هر اداره است. داشتن یک میز مناسب موجب میشود فردی که قرار است طی مدتهای طولانی پشت میز بنشیند، دچار آسیبهای مفصلی و استخوانی نشده و بتواند بدون بروز هیچ مشکلی سال های طولانی به کار خود ادامه دهد. ما در قسمت بالا به طور کامل با بهترین صندلی اداری آشنا شده ایم. در این قسمت قصد داریم به طور مختصر در مورد بهترین میز اداری نیز اطلاعاتی به شما خواننده محترم ارائه دهیم.

 

میز تاشو 

این نوع میز بیشتر برای شرکت های اداری کوچک و با جابجایی های مکرر مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا سطح این میزها به راحتی به صورت یک تکه نازک جمع می شود. از این رو میتوان به سادگی آنها را به هر مکانی برد و جابه جا کرد.

 

میز شل

میزهای شل نوع بسیار ساده و کوچکی هستند که در زیر آنها کشو ریلی وجود ندارد. به طور معمول، این میزها مستطیل شکل هستند و سطح بالایی بزرگی دارند که برای قراردادن کیبورد و مانیتور کامپیوتر باهم روی میز بسیار مناسب میباشند. بنابراین به دلیل نبود جای کیبورد در زیر میز، یک فضای راحتتر برای قرار دادن پای کاربر وجود دارد. 

 

میز اجرایی

این نوع میز یکی از استانداردترین میزهای موجود با تعداد زیادی کشوی ریلی در بازار است. یک میز مدیریتی و اداری به اندازه کافی بزرگی است که میتوان روی آن همه چیز را قرار داد. اغلب میزهای مدیریتی به یک فضای کاری بسیار بزرگ نیاز دارند. حتی میتوان این نوع میز را به صورت بلند نیز ساخت که بتوان از آن برای جلسات کاری و اداری استفاده کرد.

 

کلام آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، میز و صندلی از مهمترین ابزارهای کاری و اداری هستند و برای اینکه افراد بتوانند مدت طولانی و بدون بروز مشکلات بدنی به کار خود ادامه دهند، حتما باید بهترین صندلی اداری و همچنین میز مناسب آن صندلی را تهیه کنند. همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم سایت ساجیران برای خرید بهترین برند صندلی اداری و میز مناسب آن بسیار توصیه میشود.