هر آنچه که لازم است در رابطه با مصرف برق داکت اسپلیت‌ها بدانید. - سازه برتر

هر آنچه که لازم است در رابطه با مصرف برق داکت اسپلیت‌ها بدانید.

  • شناسه : 23327
  • برچسب ها :


هر آنچه که لازم است در رابطه با مصرف برق داکت اسپلیت‌ها بدانید

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد در هنگام استفاده از داکت اسپلیت میزان برق مصرفی است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با مصرف برق داکت اسپلیت صحبت کنیم. 

پیشرفت‌های اخیر این دستگاه تهویه باعث شده است تا در سالیان اخیر شاهد رشد بسیار بالا متقاضیان برای خرید این دستگاه‌ها باشیم. اما همواره این سوال در ذهن خریدار شکل می‌گیرد که هزینه مصرف برق داکت اسپلیت چقدر است؟ 

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خوشبختانه تهویه‌های نوین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نسبت به سیستم‌های قدیمی برای ارائه خدمات به مصرف برق کمتری نیازمندند. 

همچنین میتوانید در ارتباط با معرفی بهترین و پر فروش ترین داکت اسپلیت ها نیز اطلاعات بسیار مناسب و کاربردی کسب بفرمایید

 

هزینه مصرف برق داکت اسپلیت چقدر است؟ 

معمولا هر تهویه فرمول خاصی برای مشخص کردن میزان مصرف برق دارد. کاربر می‌تواند با استفاده از این فرمول هزینه‌های مصرف برق داکت اسپلیت را پیشبینی کند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که این فرمول تنها به شرط نصب صحیح دستگاه اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

منظور از نصب صحیح تنها فرایند راه اندازی دستگاه نیست. داکت اسپلیت منتخب باید کاملا مطابق با متراژ و آب و هوا مکان نصب شده انتخاب گردد. 

برچسب‌های انرژی قرار گرفته بر روی این دستگاه‌های تهویه به شما کمک خواهد کرد تا قبل از خرید بتوانید مصرف برق داکت اسپلیت را پیشبینی کنید. 

هزینه مصرف برق داکت اسپلیت چقدر است
 

هزینه مصرف برق داکت اسپلیت را چگونه محاسبه کنیم؟ 

اگر متقاضی محاسبه مصرف برق داکت اسپلیت هستید، باید بگوییم فرایند سختی در انتظارتان نیست. برای این محاسبه کافی است تا بدون در نظر گرفتن گرمی یا سردی هوا حداکثر توان مصرفی دستگاه را در هزینه مصرف هر کیلو وات ساعت ضرب کنید. با انجام این محاسبه می‌توان تخمین زد که در هر ساعت هزینه مصرف برق شما چقدر افزایش می‌یابد. 

با توجه به فعالیت دستگاه در طول ۲۴ ساعت امکان تخمین هزینه روزانه فراهم است. به دست آوردن قیمت مصرف برق روزانه داکت اسپلیت کمک خواهد کرد تا بتوانید میزان مصرف هفتگی و ماهانه خود را نیز تخمین بزنید.

 

 

چگونه می‌توان مصرف برق داکت اسپلیت را کاهش داد؟ 

راهکارهای بسیاری برای کاهش برق مصرفی داکت اسپلیت پیشنهاد شده است که فرد با عمل به آن‌ها می‌توان هزینه‌های خود را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهد. یکی از این راهکارها نصب و راه اندازی صحیح دستگاه است. ناگفته نماند که بهترین کار برای اطمینان از راه اندازی صحیح داکت اسپلیت برون سپاری آن است. شما می‌توانید از متخصصان فعال در این زمینه کمک بگیرید.

برخی از فروشندگان داکت اسپلیت همچون مجموعه مهاجر امکان دریافت خدمات مربوط به نصب و راه اندازی دستگاه را برای کاربر فراهم کرده‌اند.

تناسب ظرفیت اسپلیت انتخاب شده با متراژ مکان نصب شده از دیگر عواملی است که می‌توان مصرف برق را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهد. دریافت مشاوره در هنگام خرید و قیمت داکت اسپلیت اینورتر و غیر اینورتر در این زمینه بسیار کمک کننده است. 

ناگفته نماند که برخی از داکت اسپلیت‌ها به دلیل بهره بردن از سیستم اینورتر نسبت به نمونه‌های مشابه برق کمتری مصرف می‌کنند. 


سخن پایانی 
اگر به دنبال کاهش نگرانی‌ها از بابت مصرف برق داکت اسپلیت هستید، تنها کافی است قبل از خرید تهویه کمی وقت بگذارید و به تحقیق بپردازید. از افراد آگاه کمک بگیرید تا بتوانید دستگاهی را خریداری کنید که نسبت به رقبا برق کمتری مصرف کند.تهویه مهاجر مرکز تخصصی تهویه مطبوع پیشنهاد میکند برای خرید داکت اسپلیت از برند المانی وستن ایر فقط باگارانتی شرکت اورین تهویه استفاده بفرمایید این داکت اسپلیت باتوجه به تکنولوژی های فوق پیشرفته توانسته مصرف برق خیلی کمتری حتی از برند های معروف و به نام همچون سامسونگ یا ال جی و ... داشته باشد برای خرید و مشاوره اینجا کلیک کنید 

داکت اسپلیت وستن ایر