کفپوش صنعت آریا، مجری کفپوش اپوکسی در ایران و خاورمیانه - سازه برتر



ساختمان‌ها از اجزای مختلفی ساخته شده اند و یکی از مهم ترین بخش‌های سازه‌ها، کف آن‌هاست. کفپوش، فشار و رفت و آمد زیادی را تحمل می‌کند و در زیبایی ساختمان نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. راهکاری کفسازی بسیاری در طول زمان مطرح شده‌اند ولیکن در این بین، کفپوش اپوکسی به دلیل مقاومت مکانیکی و شیمیایی زیاد، خاصیت آنتی استاتیک و امکان اجرا در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار مختلف، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

شرکت مهندسی کفپوش صنعت آریا به عنوان یکی از پیمانکاران پیشرو با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و مهندسی، تامین مصالح و اجرای انواع کفپوش اپوکسی و پوشش های صنعتی و سیستم های حفاظت در برابر خوردگی با تکیه بر تلاش و کوشش فعالیت می کند. از کارشناسان و کارکنانی که تجربه کرده اند، همچنین با استفاده از الزامات سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001:2008 و استقرار سیستم ارتباط و ارزیابی رضایت مشتری، همواره در تلاش برای ارتقای کیفیت محصول و همچنین آن را بهبود بخشد.

 

 

کفپوش اپوکسی چیست؟

به طور خلاصه، کفپوش اپوکسی نوعی سیستم کف رزین مصنوعی است که به عنوان محافظ و تزئینی بر روی لایه های بتنی قرار می گیرد. این سیستم ها می توانند از چندین لایه رزین ترموست تشکیل شوند که پوشش داده می شوند، ماله می شوند یا ریخته می شوند و به طور کلی بر روی یک بستر بتنی اعمال می شوند. هنگامی که لایه های رزین به طور کامل خشک می شوند، سیستم کف یک پیوند قوی و دائمی ایجاد می کند و به عنوان یک مانع غیرقابل نفوذ و تزئینی برای محافظت از بستر عمل می کند.

 

 

کفپوش اپوکسی در چه جاهایی اجرا می‌شود؟

کفپوش اپوکسی در طیف وسیعی از مکان‌ها مانند پارکینگ‌ها، بیمارستان‌ها، صنایع نظامی، صنایع لبنی، اماکن ورزشی، صنایع نفت و پتروشیمی، انبار و... کاربرد دارد.

 

پارکینگ

کفپوش اپوکسی پارکینگ یکی از محصولات شرکت «کفپوش صنعت آریا» است که به راحتی می توان از آن بر روی سطوح بتنی استفاده کرد. سیستم های کف پارکینگ اپوکسی عملکردی یکپارچه دارند. این کفپوش ها چسبندگی بسیار خوبی به سطوح و کف بتن، سنگ، سرامیک و فلز دارند و در برابر مواد شیمیایی، شوینده ها، آتش، قارچ ها و باکتری ها مقاوم هستند. این نوع کفپوش پارکینگ به راحتی تمیز می شود و نگهداری بسیار آسانی دارد. روی این کفپوش ها می توان خطوط و طرح ها را مهر زد و در رنگ های مختلف ارائه کرد.

کفپوش های پارکینگ اپوکسی بسیار زیبا و کاربردی بوده و دوام آن ها نیز بسیار بالاست. کف پارکینگ ها دارای روکش های سختی هستند که برای کف های صنعتی و تجاری نیز استفاده می شود. اجرای این کفپوش ها با توجه به شرایط جوی باید حداقل یک تا دو ماه پس از مقاوم سازی کف انجام شود.

بیمارستان

کف بیمارستان ها مانند شرکت های داروسازی (در اینجا استفاده از کفپوش های اپوکسی در صنعت داروسازی را بخوانید) باید تدابیر ویژه ای برای کاهش آلودگی های زیست محیطی داشته باشند. کفپوش های اپوکسی به دلیل یکنواختی و قابلیت اطمینان و همچنین عدم وجود میکروب بهترین انتخاب برای استفاده در بیمارستان ها و اتاق های تمیز هستند.
کفپوش های اپوکسی در کناره ها و لبه ها منحنی هستند و کناره ها را کشش عضلانی می نامند، به طوری که حتی در هنگام عبور میکروب ها از کف و دیوار، شیاری برای جمع آوری میکروب ها وجود ندارد.

 

اتاق سرور

همانطور که می دانید اتاق سرور مکان مهمی است که سرورها و سایر تجهیزات شبکه در آن ذخیره می شوند. بنابراین اگر قصد دارید در اتاق سرور یک طبقه مرتفع نصب کنید، بهتر است یک طبقه مرتفع خریداری کنید که خاصیت آنتی استاتیک داشته باشد. علاوه بر اتاق سرور، شما باید از این طبقات صلب در قسمت های مهم دیگری مانند: اتاق برق، اتاق کنترل و ... استفاده کنید.

 

مزایای اپوکسی به عنوان کفپوش چیست؟

  • هزینه های نصب و نگهداری مقرون به صرفه
  • عایق بودن در برابر جریان الکتریسیته (آنتی استاتیک)
  • امکان تولید در طرح ها و اشکال مختلف شفاف، براق و مات و اشکال گوناگون
  • قابل استفاده به عنوان دیوارپوش، کاغذ دیواری و رنگ آمیزی 
  • اجرای سریع
  • بدون آلودگی و ضد باکتری به همراه شست و شوی آسان

 

مراحل اجرای پروژه چیست؟

  • ابتدا باید از شرایط سطح مورد نظر اطمینان پیدا کرد
  • سپس باید زیرسازی سطح انجام شده و تمیز و آماده شود
  • مواد اپوکسی مخلوط و آماده می‌شوند
  • اجرای پروژه

 

برچسب ها : ساختمان,کفپوش,اپوکسی,عمران