نکات طلایی و کلیدی در طراحي سايت - سازه برتر



نکات طلایی و کلیدی در طراحي سايت

طراحي سايت ، سفارش سایت شرکتی و طراحی سایت وردپرسی از جمله اموری هستند که این روزها مورد توجه قرار گرفته اند. موتور جستجو گوگل اعلام کرده است روزانه میلیون ها جستجو در این فضا انجام می شود و کسب و کارهایی که در این فضا قرار دارند به سرعت می توانند توسط مشتریان بالقوه شناسایی شوند و همین امر به رشد کسب و کارها کمک می کند. اما با توجه به این موضوع که رقابت در این فضا زیاد است، توصیه می شود تمامی کسب و کارهای که می خواهند سایت داشته باشند به نکات ویژه ای توجه داشته باشند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

طراحی سایت وردپرسی

آیا هدف شما مشخص است؟

مهمترین مسئله ای که بسیاری از کسب و کارهایی که می خواهند برای طراحی سایت اقدام کنند آن را نادیده می گیرند تعیین اهداف است. هدف شما از راه اندازی سایت چیست! آیا می خواهید فروش خود را افزایش دهید و یا تصمیم گرفته اید اعتبار و پرستیژ کاری خود را در مقابل چشم مشتریان بالقوه بالا ببرید؟!.

آیا سایت دارید و اکنون تصمیم گرفته اید برند خود را گسترش دهید و سایت دومی را داشته باشید و یا می خواهید سایت دومی را به عنوان سایت رقیب و یا همکار راه اندازی کنید؟! تمامی این موارد می توانند بر پروسه طراحی وب اثر بگذارند و این مسئله اهمیت زیادی در رشد کسب و کار دارد.

 

آیا شرکت طراحی وب معتبر است؟

یکی از مهمترین مواردی که در پروسه طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید مراجعه به شرکت های معتبر است. شما در اولین مرحله باید مجوزهای رسمی کسب و کار را بررسی کنید و مطمن باشید آن شرکت در بستری قانونی عمل می کند. از طرف دیگر، باید نمونه کارهای شرکت را به دقت بررسی و تحلیل نمایید و مطمن شوید که آن شرکت دانش و تخصص لازم را در زمینه طراحی وب دارد.

 

آیا سایت اختصاصی می خواهید و یا معمولی؟

همانطور که می دانید شما می توانید برای طراحی سایت اختصاصی و یا معمولی اقدام کنید. سایت های اختصاصی دارای ویژگی های بسیار متعددی هستند که از مهمترین آنها می توان به سرعت بالا، امنیت بالا و قالب های خاص و منحصر به فرد اشاره کرد. توصیه می شود کسب و کارها برای راه اندازی سایت های اختصاصی اقدام نمایند، اما در صورتی که سایت تازه کاری هستید و می خواهید به رشد کسب و کار خود کمک کنید می توانید سایت معمولی داشته باشید و در آینده آن را به سایت اختصاصی تبدیل کنید.

 

آیا نیازهای کاربران را شناسایی کرده اید؟

یکی از مهمترین مواردی که می تواند به شما کمک کند تا طراحی سایت را به بهترین شکل پیش ببرید شناسایی نیازهای کاربران است. هر چقدر که شما بهتر نیازهای کاربران را شناسایی کنید و آنها را در سایت های خود پیاده سازی کنید، بهتر می توانید از طراحی وب نتیجه بگیرید. به همین دلیل، توصیه می شود با طراح ارتباط ویژه ای داشته باشید و نیازهای کسب و کار خود را به او انتقال دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را از طراحی وب بدست بیاورید.

سفارش سایت شرکتی

آیا سفارش سایت شرکتی مسئله مهمی است؟

آیا شما شرکت دارید، اما هنوز برای طراحی سایت اقدام نکرده اید. بهتر است بدانید یکی از مواردی که سبب می شود اعتبار و پرستیژ کاری شما در مقابل مشتریانتان افزایش پیدا کند سفارش سایت شرکتی است. هر چقدر شرکت شما سایت بهتری داشته باشد و بهتر بتواند کسب و کار شما را ارئه دهد به همان اندازه برند شما بیشتر در ذهن مشتریانتان باقی می ماند. به همین دلیل، توصیه می شود تمامی کسب و کارها سفارش سایت شرکتی را مد نظر داشته باشند.

 

آیا طراحی سایت وردپرسی ایده خوبی است؟

یکی از بهترین ایده های که برای طراحی وب پیشنهاد می شود طراحی سایت وردپرسی است. وردپرس پلت فرم محبوبی است که ویژگی های متعددی دارد. این پلت فرم به سادگی نصب می شود و در بازه 7 تا 15 روزه راه اندازی می شود. همچنین، استفاده از پلت فرم وردپرس بسیار ساده است و ادمین سایت به سادگی می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد. از دیگر ویژگی های طراحی سایت وردپرسی می توان به قابلیت نصب افزونه های متعدد اشاره کرد.

طراحي سايت

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی وب در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید زمانی که می خواهید برای طراحی وب اقدام کنید باید به موارد متعددی از جمله اهداف، تخصص و اعتبار شرکت طراحی وب و شناسایی نیازهای کاربران توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین سایت را راه اندازی کنید.

اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت هستید، می توانید به شرکت ایران سایت (iransite.com) مراجعه کنید. تخصص و دانش طراحان این سایت بسیار زیاد است و به رشد کسب و کار شما کمک می کند. همچنین، می توانید از مشاوره های تخصصی و رایگان کارشناسان این مرکز بهره مند شوید و کسب و کار خود را در بهترین جهت پیش ببرید.