طراحی سایت معماری و مشاور املاک - سازه برتر



طراحی سایت معماری و مشاوره املاک

اگر در زمینه معماری و مشاوره املاک فعالیت می‌کنید و قصد طراحی سایت مشاور املاک یا سایت معماری را دارید، این مطلب راهنمای خوبی برای شما می‌باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه کالا و خدمات خودو همین طور تبلیغ مداوم کسب و کارتان در سراسر کشور، طراحی سایت معماری و مشاوره املاک می‌باشد. در زمینه معماری، داشتن یک سایت حرفه‌ای مانند ویترینی است که تمام فعالیت‌های کاری شما را در زیباترین حالت ممکنه برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد و از طرف دیگر اگر در زمینه مشاوره و فروش املاک فعالیت می‌کنید، برای جذب مشتریان با طراحی سایت مشاوره املاک و اعمال سئو مناسب در وهله اول در موتورهای جستجوگر مثل گوگل دیده خواهید شد و سپس در بین مخاطبان. برای رسیدن به این اهداف کافیست با یک تیم طراحی سایت حرفه‌ای همکاری کنید. شرکت دیجیتال مارکتینگ سایان با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت، گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا در این مطلب با مزایا و امکانات طراحی سایت معماری و مشاور املاک بیشتر آشنا شوید.

 

 

هدف از طراحی سایت معماری

با طراحی وب سایت مهندسی یا معماری، شما این قابلیت را خواهید داشت که به راحتی و به بهترین شکل، با نظمی خاص، پروژه های انجام شده خود را به نمایش گذارید، که این امر باعث می‎‌شود مخاطبان در کمترین زمان نمونه کار های شما را بررسی کنند، از کیفیت کار شما مطلع شوند و در نهایت سفارش دریافت کنید. داشتن وب سایت معماری با سئو کاربردی باعث می‌شود شناخته شوید و علاوه بر جذب مشتری کسب اعتبار و اعتماد کنید.

 

۱. افزایش درآمد

مهندسان و معماران امروزه با رونقی که در وب سایت ها مشاهده کرده اند، برای بهبود کسب و کار خود اغلب به این سمت گرایش یافته‌اند تا به صورت اینترنتی تجارت خود را گسترش دهند. در واقع هدف اصلی یک طراح معمار برای استفاده از سایت معماری، افزایش درآمد و ثبت پروژه های بیشتر می باشد.

 

۲.اعتماد سازی و جذب مخاطبین جدید

در طراحی سایت معماری، با سئو مناسب و اصولی که الگوریتم های گوگل در آن رعایت شده است، می‌توانن در رتبه‎‌های نخست جستجوی گوگل قرار گرفت و از این طریق مخاطبین جدیدی را  جذب نمود. در ادامه، این امر باعث کسب هرچه بیشتر اعتماد مشتری و افزایش سفارش های شما خواهد شد.

طراحی سایت معماری

در طراحی سایت معماری و مشاور املاک چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در طراحی سایت معماری و مشاور املاک باید تمام نکات ریز و تاثیرگذار در زیبایی بصری سایت، با دقت رعایت شود زیرا عدم رعایت این اصول می‌تواند باعث بد جلوه دادن پروژه‌های شما و در نتیجه از دست دادن مشتریانتان باشد. البته زیبایی بصری وب‌سایت تنها قسمت مهم طراحی سایت محسوب نمی‌شود، بلکه محتوا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. از نکای که باید در طراحی سایت رعایت شود میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

عکاسی حرفه‌ای و با کیفیت بالا

افرادی که وارد سایت معماری می‌شوند در وهله اول به دنبال دیدن عکس از نمونه پروژه‌های شما و سابقه کاری شما می‌باشند. هر چه عکس‌های درج شده در وب سایت حرفه‌ای و خلاقانه‌تر باشند و همین طور جزئیات بیشتری را نشان دهند و به واقعیت نزدیک‌تر باشند، جذب مشتری خواهید کرد و اعتماد مشتریان به شما جلب خواهد شد.

 

 رنگ بندی متناسب

طبق روانشناسی رنگ‌ها به طور مثال، رنگ‌های تیره برای سایت‌های فروشگاهی پیشنهاد نمی‌شود و همین طور رنگ‌های خیلی روشن نیز خسته کننده هستند و امان دارد مشتری از سایت شما خارج شود و خرید خود را نهایی نکند. در نتیجه شاید به نظر عامل مهمی نباشد اما دقت در انتخاب رنگ بسیار در جذب مشتری تاثیرگذار می‌باشد.

 

استفاده از نگارش درست و خوانا

نگارش درست و خوانا مختص سایت معماری و مشاور املاک نمی‌باشد بلکه، عامل بسیار مهمی برای بالا بردن کیفیت سایت و محتوا ارائه شده توسط شما می‌باشد. مطالب سایت باید قابل فهم عموم باشد، مفهوم را به سادگی منتقل کند و همین طور تیترها جذاب و گیرا باشند تا خواننده را ترغیب به خواندن مطالب سایت شما کند و او را مدت بیشتری در صفحه سایت شما نگه دارد.

 

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا به این معنی می‌باشد که سایت شما هنگام نمایش در انواع نمایشگرها مثل لپ‌تاپ، تبلت، گوشی‌های همراه و غیره به درستی نمایش داده شود. امروزه افراد با دستگاه‌های متنوعی روزانه زمان زیادی را در اینترنت سپری می‌کنند. به همین دلیل سایت شما باید بهینه شده برای انواع نمایشگرها باشد.

 

 بالا بردن سرعت لود سایت

در طراحی سایت معماری و مشاور املاک نکته دیگری که حتما باید رعایت شود، بالا بردن سرعت لود شدن سایت می‌باشد. هرچه سرعت سایت پایین باشد و مطالب دیرتر لود شوند، اشتیاق مشتری برای منتظر ماندن و بررسی سایت شما کمتر خواهد شد و در ادامه خیلی سریع از سایت شما خارج می‌شوند و به صفحه دیگری مراجعه می‌کنند. روش‌های متعددی برای افزایش سرعت سایت وجود دارد که یکی از آنها کم کردن حجم عکس‌ها می‌باشد.

 

 

طراحی سایت مشاور املاک

امکانات و مزایای طراحی سایت املاک

  • امکان جستجو پیشرفته بین املاک (فیلتر قیمت، متراژ، سال ساخت ملک و ...)
  • سهولت مقایسه کردن بین املاک تنوع
  • امکان اضافه کردن املاک فروشی یا اجاره‌ای توسط کاربران در سایت (شبکه فروش)
  • دسته بندی املاک
  • درج تصاویر در گالری تصاویر
  • امکان عضویت و ساخت پروفایل شخصی
  • اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی
  • قابلیت ثبت نظرات مخاطبان
  • کاهش هزینه‌ها اعم از هزینه تبلیغات
  • درج آدرس املاک روی نقشه گوگل
  • نمایش املاک اکازیون و ویژ ه به صورت مجزا
  • درج آخرین اخبار در بخش وبلاگ

 

طراحی سایت

نتیجه گیری

طراحی سایت معماری و مشاور املاک به خاطر امکانات خاص و ضروری آن و جزئیاتی که در طراحی دارد باید به‌صورت اختصاصی و توسط افراد حرفه‌ای انجام شود تا نتیجه مناسب و خوبی از آن گرفته شود. اگر شما هم می‌خواهید برای کسب‌وکار خود یک سایت طراحی کنید پیشنهاد می‌کنیم برای این‌که بهترین نتیجه ممکن را بگیرید از افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. یکی از طراحان سایت املاک که دارای سابقه کار و تجربه بالایی در این حیطه است آژانس دیجیتال مارکتیگ سایان است که با استفاده از طراحان و برنامه نویسان حرفه‌ای خود اقدام به طراحی سایت می‌کند. شما می‌توانید با کمک آژانس دیجیتال مارکتینگ سایان کسب‌وکار و تجارت خود را گسترش دهید و درعین‌حال هزینه معقول و مناسبی را برای این کار پرداخت کنید و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم هیچ‌وقت این نوع کارهای حساس و حرفه‌ای را به خاطر کاهش هزینه‌ها به عهده افراد بی‌تجربه و غیرحرفه‌ای قرار ندهید چراکه با احتمال قوی به انتظارات مدنظر خود دراین‌باره نخواهید رسید.