بک لینک فالو در صفحات داخلی سازه برتر - سازه برتر



 

آنچه در این مقاله می خوانید: (برای مشاهده توضیحات هر کدام، روی عنوان مورد نظر کلیک کنید.)

بک لینک فالو چیست و تاثیر آن در سایت شما

بک لینک قدرتمند راز صعود به نتایج برتر گوگل

چطور با دریافت بک لینک، سایت شما در گوگل بیشتر دیده می شود

دریافت بک لینک از مطالبی با جایگاه بالا در گوگل

لینک مرتبط و هدفمند

نحوه تبلیغ و دریافت بک لینک در صفحات سازه برتر

محدودیت در تعداد لینک های خروجی

نحوه قرارگیری بک لینک ها

تمام لینک های یک صفحه بصورت دائمی برای شما

هزینه دریافت بک لینک از صفحات سازه برتر

نحوه ثبت سفارش (بهترین صفحه را انتخاب کنید و بک لینک بگیرید)

 

تمام مدیران سایت ها دوست دارند که وقتی شخصی یک عبارت مرتبط با سایت آنها را در گوگل جستجو می کند، سایت آنها به مخاطبشان نمایش داده شود. در واقع همه به دنبال این هستند که سایتشان در بالاترین نتایج جستجوی گوگل قرار داشته باشد و به این ترتیب افرادی که به دنبال محصولات و خدمات این شرکتها هستند، با جستجو در گوگل، به سایت آنها وارد شود تا بتوانند مشتریان بالقوه بسیاری را از این طریق جذب کنند و میزان فروش و درآمد خود را از طریق سایتشان افزایش دهند.

اینکه سایت شما نسبت به رقبا جایگاه بالاتری در گوگل داشته باشد، به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین عوامل آن که تاثیر بسیار زیادی در کسب نتایج برتر گوگل دارد، داشتن بک لینک های قدرتمند و مرتبط از سایت های دیگر است.

وجود این بک لینک ها در سایت های دیگر به مانند این است که آن سایت، سایت شما را بعنوان یک متخصص به گوگل و مخاطبان خود معرفی کرده است. به عنوان مثال شما در سایتتان یک مطلب در مورد کسب و کار رشته معماری دارید و سایت های معتبری با عبارت کسب درآمد معماری به این صفحه از سایت شما لینک داده اند، که این موضوع از نظر گوگل به معنی این است که آن صفحه از سایت شما اطلاعات مهم و کاربردی در خصوص کسب درآمد از رشته معماری دارد. پس از آن، گوگل این صفحه از سایت شما را بررسی کرده و در صورتی که سایر فاکتورهای بهینه سازی سایت را رعایت کرده باشید، این صفحه از سایت شما را در نتایج برتر خود نمایش می دهد و هر زمانی که کسی عبارت های مرتبط با "کسب درآمد معماری" یا "کسب و کار رشته معماری" و امثال این را در گوگل جستجو کند، سایت شما را در نتایج اول گوگل مشاهده می کند.

و به این ترتیب افراد علاقمند به این موضوع، با شما و خدمات و محصولات شما آشنا می شوند و می توانند از این محصولات و خدمات شما استفاده کنند و طبیعتا با فروش محصولات و ارائه خدمات به این افراد، درآمد شما نیز افزایش خواهد داشت.

 

 

بک لینک فالو چیست و تاثیر آن در سایت شما

بک لینک فالو چیست و تاثیر آن در سایت شما

در بخش قبلی توضیح ساده ای را در خصوص بک لینک ارائه کردیم و باید این نکته را نیز یادآوری کنیم که بک لینک ها دو نوع هستند که به بک لینک فالو و بک لینک نوفالو تقسیم می شوند. بک لینک های نوفالو تاثیر زیادی در بهبود جایگاه سایت شما در نتایج گوگل نخواهد داشت زیرا از تگ نوفالو (به معنی دنبال نکن) در آن استفاده شده و این پیام را به گوگل می دهد که آن لینک را دنبال نکند و برای آن ارزشی قائل نشود.

اما بک لینک فالو تاثیر بسیاری در افزایش رتبه سایت شما در گوگل خواهد داشت چون گوگل لینک شما را دنبال می کند و از اعتبار و ارزش صفحه ای که به شما لینک داده، به اعتبار سایت شما اضافه می کند و همین موضوع باعث می شود که ارزش و اعتبار سایت شما نزد گوگل بیشتر از قبل شود و سایت شما را در نتایج بالای خود نمایش دهد.

لازم به ذکر است که لینک هایی که از سایت سازه برتر به سایت شما داده می شود، تماما لینک های فالو بوده و باعث افزایش اعتبار سایت شما خواهد شد. ضمن اینکه مخاطبان سایت سازه برتر هم می توانند روی لینک شما کلیک کنند و وارد سایت شما شوند و بدین ترتیب مشتریان بالقوه از سایت سازه برتر بصورت مستقیم وارد سایت شما خواهند شد.

 

 

بک لینک قدرتمند برای بهبود سایت در گوگل

بک لینک قدرتمند راز صعود به نتایج برتر گوگل

چطور با دریافت بک لینک، سایت شما در گوگل بیشتر دیده می شود

اگر از صفحه ای لینک بگیرید که از نظر موضوع و محتوا با صفحه سایت شما ارتباط زیادی داشته باشد، می تواند تاثیر بسیار بیشتری در بهبود رتبه سایت شما داشته باشد، بخصوص اینکه این صفحه از سایت سازه برتر، خودش در نتایج برتر گوگل قرار دارد و بطور روزانه افراد علاقمند از گوگل به این صفحه وارد می شوند و در چنین حالتی تاثیر بک لینک دریافتی شما بیش از هر حالت دیگری خواهد بود.

 

دریافت بک لینک از مطالبی با جایگاه بالا در گوگل

همانطور که گفتیم این نوع بک لینک بسیار ارزشمند است چرا که سایت شما از صفحه ای لینک دریافت می کند که خودِ این صفحه اعتبار بالایی داشته و مهمتر از آن اینکه هر روز افرادی از گوگل به این صفحه مراجعه می کنند و بنابراین اعتبار بیشتری به سایت شما منتقل می کند.

 

لینک مرتبط و هدفمند

با توجه به اینکه محتوای هر صفحه بطور کامل مشخص است و با عبارت های مرتبط در نتایج برتر جستجوی گوگل قرار دارد و افراد با جستجوی این عبارتهای مرتبط در گوگل، وارد این سایت می شوند؛ طبیعتا لینک هایی که از هر صفحه دریافت می کنید، کاملا هدفمند و موثر خواهد بود و می تواند تاثیر بسیار خوبی در بهبود جایگاه سایت شما در گوگل داشته باشد.

 

 

نحوه تبلیغ و دریافت بک لینک در صفحات سازه برتر

یک تیتر، یک لینک و 200 کلمه توضیح

شما می توانید برای لینک خود یک تیتر هدفمند قرار دهید و به این ترتیب جذابیت آن را بیشتر کنید تا مخاطبانی که وارد این صفحه می شوند، تیتر شما توجه آنها را جلب کند. همچنین می توانید تا 200 کلمه توضیح مرتبط بنویسید و به این ترتیب مخاطبان هر صفحه را تشویق کنید که روی لینک شما کلیک کنند و وارد سایت شما بشوند.

البته این توضیحات علاوه بر موارد فوق، می تواند باعث افزایش ارتباط موضوعی و مفهومی لینک دریافتی با سایت شما شده و ماندگاری افراد را در سایت شما بیشتر کند، که این موضوع نیز یکی دیگر از مواردی است که به سئو سایت شما کمک می کند و باعث ارتقای رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل خواهد شد.

پیشنهاد ما این است که لینک خود را در قسمتی از توضیحات قرار دهید که قبل از آن یک دعوت به اقدام قرار داده اید. یعنی بهتر است که ابتدا توضیحاتی در خصوص محتوای صفحه خود ارائه کنید و سپس از مخاطب بخواهید که برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت تخفیف و ... روی لینک شما کلیک کند. و پس از این قسمت، لینک خود را قرار دهید تا این کار باعث شود که افراد بیشتری روی لینک شما کلیک کنند و به سایت شما وارد شوند.

 

 

محدودیت در تعداد لینک های خروجی

حداکثر 5 لینک خارجی در هر صفحه

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، برای اینکه بک لینکی که دریافت می کنید اعتبار بیشتری کسب کند و تاثیر مثبت بیشتری روی بهبود جایگاه سایت شما در گوگل داشته باشد؛ تعداد لینک های خروجی از هر صفحه دارای محدودیت خواهد بود و در هر صفحه حداکثر 5 لینک خروجی را در هر صفحه قرار خواهیم داد.

 

نحوه قرارگیری بک لینک ها

تیتر و توضیحات و بک لینک شما در بین توضیحات اصلی هر صفحه قرار می گیرد و این تیتر و توضیحات، بین 2 خط افقی قرار خواهند گرفت تا نسبت به محتوای صفحه برجسته تر شوند.

ضمنا سفارشاتی که زودتر از بقیه ثبت شوند، در جایگاه بالاتری از صفحه مورد نظر قرار می گیرند و سفارشات بعدی در قسمت های پایینتر نمایش داده خواهند شد.

 

 


تمام لینک های یک صفحه بصورت دائمی برای شما

آیا می خواهید که تمام لینک های یک صفحه برای شما باشد؟

در صورتی که تمایل دارید که تمام لینک های یک صفحه از سازه برتر بصورت دائمی و همیشگی برای شما باشد، می توانید از سرویس رپورتاژ و تبلیغات دائمی در سایت سازه برتر استفاده کنید. در این روش کل محتوای مورد نظر خود را برای ما ارسال می کنید و ما آن را بصورت یک صفحه جدید در سایت منتشر می کنیم و در این صفحه می توانید تا 3 لینک برای سایت خود دریافت کنید و همچنین می توانید در محتوای خود چند تصویر و چند تیتر و توضیحات کامل قرار دهید.

در واقع یک صفحه تبلیغاتی کامل برای شما در سایت سازه برتر منتشر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص روی لینک زیر کلیک کنید:

تبلیغات صنعت ساختمان


 

 

بک لینک فالو در صفحات داخلی سازه برتر

هزینه دریافت بک لینک از صفحات سازه برتر

هزینه ثبت لینک شما (همراه با یک تیتر و 200 کلمه توضیح) در هر کدام از صفحات سازه برتر معادل 10,000 تومان برای هر ماه خواهد بود که حداقل سفارش یکساله در نظر گرفته شده است. در واقع برای هر لینک 120,000 تومان هزینه پرداخت می کنید و این لینک یک سال در صفحه مورد نظر شما در سایت سازه برتر نمایش داده می شود.

توضیح اینکه ضروری است که لینک های کوتاه مدت به همان نسبت هم تاثیرات کوتاه مدت خواهند داشت و به همین دلیل حداقل 1 سال را برای ثبت لینک در نظر گرفته ایم تا از لینکی که به صفحه شما می دهیم، تاثیر کامل را دریافت کنید و سایت شما جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کند.

 

 

نحوه ثبت سفارش

بهترین صفحه را انتخاب کنید و بک لینک بگیرید

پیشنهاد ما این است که با توجه به موضوع و محتوای سایت خود، یک صفحه مرتبط را در سایت سازه برتر انتخاب کنید و سپس از طریق فرم تماس با ما یا شماره 09192682620 با ما در ارتباط باشید تا لینک شما را در صفحه مورد نظر قرار دهیم.

در صورتی که مایل باشید، می توانید موضوع و محتوای سایت خود را به ما اعلام کنید تا براساس گزارش سرچ کنسول سایت سازه برتر، بهترین صفحه را به شما معرفی کنیم تا به این ترتیب لینک دریافتی شما اعتبار بیشتری داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش، می توانید از روش های زیر با ما در ارتباط باشید:

صفحه تماس با سازه برتر

ایمیل:    saze20.ir@gmail.com

تماس، پیامک و واتساپ:    09192682620