نقش شیرآلات در دکوراسیون منزل از دید خانه شیرآلات - سازه برتر



خرید شیرآلات از جمله موارد تکمیل‌کننده دکوراسیون منزل است و برای این منظور باید به استانداردهای مختلفی توجه نمود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جنبه‌ی فنی، کاربردی و البته زیبایی اشاره کرد. به طورکلی خرید شیر برای موقعیت‌های مختلف منزل، کار چندان ساده‌ای نخواهد بود؛ چراکه نباید شیرآلات را فقط از جنبه شکل و شمایل بررسی کرد. در کنار این موارد تنوع در این نوع محصولات از جنبه‌های مختلف مانند مواد اولیه به‌کار گرفته شده در ساخت، نحوه‌ی آبکاری و از همه‌ مهم‌تر تنوع قیمتی افراد را در خرید شیرآلات سردرگم کرده است. حال به همین منظور، ما در این مقاله قصد داریم راهنمای مناسبی را برای خرید انواع شیرآلات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا در نهایت بتوانید به افزایش زیبایی دکوراسیون منزل‌تان بپردازید.

معیارهای انتخاب شیرآلات ساختمانی

همان‌طور که می‌دانید در بخش‌های مختلف یک ساختمان، نیاز به شیرآلات است که از جمله می‌توان به سرویس بهداشتی، آشپزخانه و غیره اشاره کرد؛ اما موضوع با اهمیت اینجاست که برای خرید انواع شیرآلات باید معیارها و پارمترهای مناسبی را در نظر گرفت که در ادامه‌ی این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • بررسی مدل شیرآلات

از مهم‌ترین عواملی که در دکوراسیون منزل نقش دارد، انتخاب نوع خاص شیرآلات است. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر مدل‌های بسیار جدیدی برای شیرآلات وجود دارد که می‌توان به خرید شیرآلات چراغ‌دار، آبشاری، ملودی‌دار، توکار، شلنگ‌دار، فشاری و مواردی از این دست اشاره کرد. پر واضح است که بر اساس دکوراسیون حال حاضر منزل‌تان، می‌توانید از نوع و مدل خاص شیرآلات بهره ببرید.

  • بررسی جنس شیرآلات

جنس شیرآلات ساختمانی در حال حاضر از آلیاژ برنج، کرم، استیل و مس است. البته ناگفته نماند که برای خرید شیر آشپزخانه یا سرویس بهداشتی، از نوع شیشه‌ای نیز به‌کارگیری می‌شود؛ چرا که جلوه و زیبایی بیشتری به محیط می‌دهد و فضای ساختمان را دل‌بازتر می‌کند. به طورکلی کافی است که برای خرید شیر آب با طراحی و جنس ایده‌آل موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین آن مطابق با سلیقه و فضای دکوراسیون‌ منزل‌تان در نظر گرفته شود.

  • بررسی رنگ شیرآلات

از جمله موارد با اهمیتی که در انتخاب و خرید شیرآلات نقش بسزایی در بهبود دکوراسیون منزل دارد، استفاده از رنگ‌های جذاب این نوع از محصولات است که در حال حاضر به شکل‌های فوق‌العاده زیبا و البته براق در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. به طورکلی انتخاب رنگ دلخواه و مناسب، نه تنها برای شیرآلات آشپزخانه بلکه برای خرید شیر توالت نیز مهم است و افراد باید از بهترین رنگ و طرح‌ها برای انتخاب شیرآلات بهره ببرند.

 

 

انواع بهترین شیرآلات برای دکوراسیون منزل

فرقی نمی‌کند که برای چه بخشی از منزل قصد استفاده از شیرآلات را داریم؛ آنچه که اهمیت دارد این است که انواع شیرآلات را قبل از انتخاب نهایی بشناسیم تا در لحظه‌ی انتخاب با اطلاعات بیشتری اقدام کنید. به همین منظور ما در ادامه به معرفی انواع شیرآلات خواهیم پرداخت و به ویژگی‌های آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • شیرآلات فلکه‌ای

این نوع شیرآلات در گذشته به دلیل مکانیزم بسیار ساده‌شان متقاضیان زیادی داشته است. در این نوع شیرآلات قطعه‌ای که بیشتر در معرض خرابی قرار داشت، واشر بوده که تعمیر یا تعویض آن نیازمند بررسی افراد متخصص بوده است. معمولاً این نوع شیرآلات دارای قیمت پایینی هستند.

  • شیرآلات اهرمی

خرید شیرآلات اهرمی که تقریباً از جدیدترین انواع شیرآلات است، معمولاً با دو اهرم همراه بوده که وظیفه تغییر جهت و مکانیزم کارتریج این محصول را بر عهده دارد. این نوع شیرآلات برای دکوراسیون منزل به بهترین نحو ممکن در نظر گرفته می‌شود که البته توصیه می‌کنیم از مراکز معتبر و مجاز استفاده کنید.

  • شیرآلات هوشمند و دیجیتال

اگرچه هنوز این نوع شیرآلات در بین ایرانی‌ها محبوب نشده است؛ اما می‌تواند گزینه‌ خوبی برای استفاده باشد. عمده دلیل عدم به‌کارگیری از شیرآلات هوشمند، قیمت بسیار بالای آن‌هاست. ضمناً باید توجه داشته باشید که اگر این نوع شیرآلات خراب شوند، تعمیر آن‌ها دشوار است و حتماً نیاز به صرف هزینه و وقت خواهد بود.

 

 

بهترین برندها برای خرید شیرآلات

مطمئناً وقتی به یک فروشگاه تجهیزات ساختمانی مراجعه می‌کنید، با انواع و اقسام برندها مواجه خواهید شد که این موضوع برای در نظر گرفتن شیرآلات نیز دارای اهمیت است. به همین منظور ما در ادامه به برخی از بهترین برندهای شیرآلات اشاره می‌کنیم:

1.  برند کی دبلیو سی: از جمله برندهای معتبر در ایران است که بهترین محصولات مربوط به شیرآلات را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت، کیفیت را در بهترین حالت در نظر گرفته است و مشتریان این برند از شیرآلات، از خدمات ارائه شده توسط این شرکت رضایت کامل دارند. گفتنی است که خرید شیرآلات کی دبلیو سی در انواع مختلف مانند هوشمند، توکار و غیره با استفاده از مراکز مجاز قابل انجام است.

2.  برند برلیان: از دیگر شرکت‌های تولیدکننده انواع شیرآلات است که با قیمت‌های به‌صرفه، بهترین محصولات را در اختیار متقاضیان قرار داده است. طراحی فوق‌العاده عالی، مدل‌های جذاب و مواردی از این دست از جمله ویژگی‌های شیرآلات برند برلیان است. توصیه می‌کنیم که برای استفاده از این برند حتماً به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها را در انتهای مقاله معرفی خواهیم کرد. در کنار برندهای معرفی شده می‌توان به برند پادرا نیز اشاره کرد که خدمات مناسبی را برای علاقه‌مندان در خرید شیرآلات ارائه داده است.

خرید شیرآلات از فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مطلب، اگر نیاز به نوع خاصی از شیرآلات دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه خانه شیرآلات برای این منظور استفاده کنید. در واقع این مرکز ارائه‌دهنده‌ی انواع شیرآلات توانسته است با همکاری با برندهای مختلف، بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان ارائه دهد. از مزیت‌های به‌کارگیری از فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات می‌توان به قیمت‌های به‌صرفه و کیفیت فوق‌‎العاده محصولات از جمله انواع شیرآلات اشاره کرد. به طورکلی خرید شیرآلات از این مجموعه تخصصی بهترین دکوراسیون را برای منزل‌تان مهیا خواهد کرد. حال برای این‌که بتوانید از این مجموعه محصولات مدنظرتان را تهیه کنید کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مطلب با مشاوران و مدیران خانه شیرآلات در تماس باشید.



  1. آسیه

    واقعا هیچ وقت فکر نمی کردم شیرالات اینقدر داخل زیبایی دکوراسیون تاثیر داشته باشه. من اشپزخونه ام تم رنگیش آبیه اما شیر طلایی داشتیم. اصلاااااااااا با بقیه خونه هم خونی نداشت. دیگه از مشاوره خانه شیرآلات استفائده کردم و شیر ظرفشویی رو عوض کردیم قشنگ انگار خونه تازه جون گرفته

  2. مژده

    سلام، خانه شیرآلات واقعاً قیمت مناسبی داره، البته کلا از برندهای که ارزان قیمت هستند مانند برلیان داخل سایتشون موجود دارن، منم یه دست شیر ارس برلیان خریدم ازشون برسه دستم، تجربه خریدم رو براتون مینویسم