بهترین قیمت پودر سنگ ، آهک و گچ در سراسر کشور با شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نما - سازه برتر

بهترین قیمت پودر سنگ ، آهک و گچ در سراسر کشور با شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نما

  • شناسه : 22877


پودر سنگ

پودر سنگ در واقع حاصل پودر شدن انواع سنگ ها و کانی های موجود در طبیعت است. این پودر به دو روش طبیعی و صنعتی قابل تولید می باشد. تولید پودر سنگ به روش طبیعی بر اثر سایش و یا کوبش سنگ های موجود در طبیعت صورت می گیرد سنگ های موجود در طبیعت در اثر فشار روی یکدیگر حرکت کرده و سنگ های زیرین را خرد می کنند این خرد شدن و سایش تا جایی ادامه پیدا می کند که سنگ ها کامل به پودر تبدیل شوند. از نمونه های پودر سنگ طبیعی نیز می توان به شن و ماسه های موجود در سواحل اشاره کرد که حاصل خرد شدن سنگ های سیلیسی هستند. توجه داشته باشید با خرید مستقیم از کارخانه شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نما میتوانید بهترین قیمت پودر سنگ 25 کیلویی و یا فله در سراسر کشور را دریافت کنید.

اما در روش صنعتی برای تولید پودر سنگ بعد از استخراج سنگ های مانند کلسیم کربنات و یا گرانیت و مرمر آن ها را در دستگاه های خردایش سنگ مانند آسیاب های کوبشی جهت کوبیدن سنگ ریخته و سپس توسط توری های مخصوصی به نام سرند پودر سنگ ها را در سایز دلخواه جمع آوری می کنند.پودر سنگ به دلیل قیمت و کیفیت مناسبی که دارد در صنایع مختلف از جمله صنایع ساختمانی و راه سازی ، صنعت ذوب آهن و فولاد سازی ، صنایع کشاورزی، کاغذ سازی ، صنایع هنری و ... کاربرد دارد. از پودر سنگ های معروف می توان به پودر سنگ جوشقان، پودر سنگ قم ، پودر سنگ شفق (محصول استان قم)، پودر سنگ الیگودرز اشاره کرد.

قیمت پودر سنگ

آهک

یکی از موادهای معدنی که از گذشته های دور تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد آهک است. این ماده یک سنگ رسوبی کلسیمی است که از دسته سنگ های کربنات کلسیم محسوب می شود هر چه درصد و خلوص کلسیم در آن بیشتر باشد کیفیت مرغوب تری دارد. در بازار اگر  آهک دارای میزان بیش از 90 درصد کلسیم باشد آن آهک را پرمایه یا چرب و اگر کمتر از 75 در صد باشد آن آهک را کم مایه می نامند. آهک به رنگ سفید است و وزن آن برابر 08/3 تا 30/3 گرم بر سانتی متر معکب است اگر سنگ آهک را حرارت دهیم تا فرمول آن تغییر کند در صورت ترکیب شدن با آب یک واکنش گرمازا انجام می دهد و با آب ترکیب می شود. هر چه سنگ آهک بهتر و بیشتر پخته شود واکنش سریع تر و شدید تری با آب ایجاد خواهد کرد. در صورتی که حرارتی در حدود 2500 درجه سانتی گراد به آهک بدهیم، ذوب شده و از حالت جامد به حالت مایع تغییر شکل می دهد.

توجه داشته باشید که علاوه بر بهترین قیمت پودر سنگ در سراسر کشور می توانید بهترین قیمت آهک قم را از شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نما تهیه فرمایید.آهک انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به آهک زنده، آهک مرده، آهک هیدراته، آهک آبی ، آهک نیمه آبی و آهک دولومیتی اشاره کرد. از کاربرد های آهک می توان به مصرف آن در صنعت غذایی ، ساختمانی ، تولید کاغذ ، کشاورزی و تولید ظروف چینی اشاره کرد.

قیمت آهک

گچ

گچ ماده سفید رنگی است که به صورت پودر نرم بوده و دارای چسبندگی بالایی است که پس از ترکیب شدن با آب آماده کار می شود. سنگ گچ پس از آن توسط دستگاه ها و ماشین آلات سنگ شکن از زمین استخراج شده به کوره منتقل می شود و در درجه حرارت 180 سانتی گراد حرارت داده می شود این حرارت تبلور سنگ گچ را از بین می برد و آب آن را تبخیر می کند و در نتیجه پودر گچ مورد نیاز امور ساختمانی از این طریق بدست می آید. می توان گفت گچ از جمله مصالحی است که در صنایع ساختمان سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یکی دیگر از محصولات پر فروش شرکت سپهر پودر سنگ اطلس نما گچ می باشد که علاوه بر بهترین قیمت پودر سنگ و بهترین قیمت آهک می توانید بهترین قیمت گچ را مجموعه ما دریافت کنید.از گچ به طور عمده در بنایی ، گچ کاری و گچبری دیوار،  سقف و ستون های ساختمان استفاده می کنند. علاوه بر این همچنین این ماده برای مجسمه سازی، کشاورزی، تولید سیمان و پزشکی نیز کاربرد دارد. از خواص این ماده می توان به زود گیر بودن، مقاومت در برابر آتش سوزی ، رنگ پذیری ، آکوستیک بودن و خاصیت پلاستیکی آن اشاره کرد.

قیمت گچ