کفپوش وینیفلکس چیست؟ ۶ دلیل پرفروش بودن آن - سازه برتر



کفپوش وینیفلکس

کفپوش وینیفلکس یکی از پوشش های فوق العاده با کیفیت برای سطح کف می باشد. وینیفلکس یک برند تجاری در حوزه ساخت و طراحی انواع کفپوش پی وی سی و همچنین پارکت لمینت ها می باشد که با توجه به مدت زمان طولانی که در این حوزه فعالیت می کند همواره توانسته است رضایت سیل عظیمی از مشتریان را جلب کند. در گذشته معمولاً از کفپوش های تمام چوب یا پارکت استفاده می شد حال آنکه اکنون نیز مردم از این دسته از کفپوش ها استفاده می کنند.

اما هزینه های بالا و همچنین فرآیند تعمیر نگهداری پیچیده باعث شده است تا مردم نگاه ویژه‌ای به کفپوشهای وینیفلکس داشته باشند. این نوع از پوشش های کف از لحاظ طرح و رنگ دقیقاً می توانند مانند یک پارکت یا یک کفپوش تمام چوب به نظر برسند. البته طرح و رنگهای بسیار گسترده‌ای که از این محصول وجود دارد که باعث شده است تمامی پوشش های کف موجود از قبیل طرح های چوب، سنگ، مرمریت و موارد مشابه را نیز شامل شود. در این مقاله قصد داریم ۶ دلیل پرفروش بودن این کفپوش ها را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

 

1- جنس مستحکم کفپوش وینیفلکس

با توجه به آنکه سطح کف پذیرای حجم گسترده‌ای از نیروها و فشارهای ناشی از وزن عوامل محیطی می باشد. در نتیجه اگر کفپوش مورد نظر شما از شدت مقاومت پایین برخوردار باشد قطعاً یا از سطح کف جدا می شود و یا اینکه دچار ترک و خوردگی خواهد شد. اغلب خریداران در وهله اول موضوع مقاومت و استحکام را مدنظر قرار می‌دهند و همواره به دنبال کفپوشهایی با مقاومت بالا هستند. خوشبختانه کفپوش وینیفلکس با توجه به ساختار لایه ای که دارد عملاً نیروها و فشارهای محیطی را تحمل می کند. جنس مستحکم این کفپوش ها بدان معنا نیست که مانند سنگ و چوب سخت و یا سفت می باشند. همانطور که گفته شد جنس این کفپوش ها از پلیمرهای pvc می باشد که دارای مقداری انعطاف پذیری نیز هستند. اصولاً منعطف بودن کفپوش احساس خوشایندی را به کاربران آن منتقل می کند.

 

2- دارای ظاهری لوکس و زیبا

بعد از المان مقاومت و استحکام ساختاری، دومین گزینه‌ای که افراد به دنبال آن هستند زیبایی کفپوش می باشد. شما ممکن است یک کفپوش بسیار مقاوم و با ضخامت بالا را خریداری کنید اما اگر دارای طرح زیبا نباشد به هیچ عنوان قابل استفاده نیست چرا که همواره این کفپوش ها در معرض دید قرار دارند و نباید روی دکوراسیون محیط تاثیر منفی بگذارند. کفپوشهای وینیل یا کفپوش های pvc دارای یک لایه تزیینی می باشند. این لایه تزئینی با استفاده از یک پوشش PU محافظت می شود. نقشی که این لایه دارد در واقع ایجاد طرح و رنگ های مختلف در سطح کفپوش می باشد. طرح هایی که معمولاً بر روی کفپوش وینیفلکس قرار می گیرد ظاهری بسیار لوکس و زیبا دارند. در نتیجه قطعا متناسب با ذوق و سلیقه شما خواهند بود.

کفپوش وینیفلکس 3 میل استریپ (FV)

3- عایق سرما و گرما بودن کفپوش وینیفلکس

در سازه های آپارتمانی بخشی از هدر رفت انرژی گرمایی از ناحیه کف صورت می گیرد. انرژی گرمایی در یک محیط فوق العاده اهمیت دارد بنابراین ما باید تمام اقدامات لازم جهت حفظ این انرژی بسیار با ارزش را انجام دهیم. یکی از این اقدامات نصب کفپوش می باشد. با توجه به آن که کفپوش وینیفلکس دارای یک ضخامت استاندارد و ایده آل است قطعا می‌تواند به عنوان یک عایق سرما و یا گرما در سطح کف عمل کند. به عنوان نمونه کفپوش وینیفلکس ۳ میل استریپ با توجه به ضخامت به نسبت بالای خود می تواند بهترین عملکرد را در متعادل نگه داشتن دمای محیط در فصول سرد سال داشته باشد.

 

4- قابل استفاده در محیط های مختلف

از دلایل مهمی که باعث شده است کفپوش وینیفلکس همواره پر طرفدار و پر فروش باشد این است که در محیط های مختلف قابلیت استفاده دارد. شما می توانید این کفپوش ها را در نقاط مختلف خانه مانند اتاق، پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید. همچنین می توانید این کفپوش ها را در محیط های پرتردد اداری و اماکن تجاری نیز استفاده کنید. این کفپوش ها در فضاهای پر تنش نیز بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند به طوری که کمتر نیاز به تعمیر یا اصلاح ساختاری دارند. در نتیجه شما می توانید وقت و هزینه خود را به ارتقاء دکوراسیون سایر المان های موجود در یک محیط صرف کنید.

 

5- قیمت مناسب

کفپوش وینیفلکس جزو مقرون به صرفه ترین پوشش های کف تلقی می شود. اگر شما بخواهید یک پوشش سنگی یا سرامیکی و یا پارکت های چوبی را در منزل یا محیط کاری خود اجرا کنید طبیعتا هزینه بسیار بالایی را باید برای این گونه پروژه ها در نظر بگیرید. اما شما می توانید همان طرح چوب یا سنگ را بر روی کفپوش های وینیفلکس نیز مشاهده کنید. لذا با پرداخت هزینه ای اندک می توانید یک مساحت گسترده از محیط خود را پوشش دهی کنید.

 

 

کفپوش وینیفلکس

6- عملیات نصب و اتصال سریع کفپوش وینیفلکس

پروژه نصب کفپوش وینیفلکس در کوتاه ترین زمان انجام می شود. البته زمان مورد نظر بستگی به نوع و کیفیت سطح دارد. در برخی از مواقع به دلیل ناهموار بودن سطح کف لازم است یکسری اقدامات آماده‌سازی را برای کف سازه انجام دهیم تا شرایط پذیرش کفپوش جدید را داشته باشد. ساختار این کفپوش ها معمولاً به صورت تایل می باشد. این تایل ها در بسته های چند عددی به بازار عرضه می شوند. خرید تعداد این بسته ها بستگی به مساحت سازه مورد نظر شما دارد. لذا هر چقدر مساحت سازه افزایش یابد لازم است که بسته های بیشتری از این تایل های کفپوش را خریداری کنید. نحوه اعمال آن ها نیز از طریق آغشته کردن سطح با چسب های مخصوص می باشد که باعث می شود این تایل ها با شدت چسبندگی بسیار بالا روی سطح کف قرار گیرند.

 

مشاوره قیمت و خرید انواع کفپوش از شرکت ویستا افرند

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت شرکت ویستا افرند در قسمت محصولات با انواع کفپوش آشنا شوند. تمامی محصولات دارای کیفیت بالا و استاندارد می باشند. در نتیجه این اطمینان خاطر را داشته باشید که دوام آنها برای چندین سال متوالی تضمین خواهد شد. از طرفی اگر قصد دریافت مشاوره و یا سوالی در مورد قیمت این محصولات دارید می توانید به سایت www.vistaafrand.com مراجعه کنید.