راهکارهای نوین برای خرید کولر آبی با دماپویا - سازه برتر



با تغییر دمای هوا در فصول مختلف افراد نیاز به سیستم های تهویه مطبوع مناسب دارند تا دمای محیط بسته را مطابق دلخواه خود افزایش و یا کاهش دهند. با توجه به گرمسیر بودن کشور ایران، فصل بهار و تابستان هوا بسیار گرم شده و دمای آن تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد. به همین خاطر از دیرباز از سیستم های سرمایشی مختلفی استفاده میشد تا افراد ساکن در محیط های بسته بتوانند آسایش و رفاه را تجربه کنند. یکی از سیستم های رایجی که در تمامی نقاط کشور مورد استفاده قرار می گیرد، کولر آبی بوده که ساخت آن ها از بادگیرهایی الهام گرفته که در گذشته نیز وجود داشتند. این سیستم با استفاده از تبخیر آب هوا را خنک می کند و سپس هوای ایجاد شده را از طریق کانال ها به محیط مورد نظر منتقل می کند. آب به وسیله پمپ به کار رفته در آن به پوشال ها می رسد و پس از مرطوب شدن آن ها، با روشن کردن الکتروموتور، هوا با عبور از روی پوشال ها تبخیر شده و خنک می شود. در این نوشتار از تیم دماپویا به ارائه راهکارهای نوین برای خرید کولر آبی پرداخته ایم تا شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کرده و در انتخاب دستگاه متناسب با نیاز نکات مهم را شرح دهیم.


دماپویا فروشگاه تخصصی تاسیسات ساختمان است که فعالیت خود را از سال 1387 شمسی آغاز کرده و امروزه با در اختیار داشتن مجوزهای لازم و رسمی تمامی تجهیزات تهویه مطبوع و پمپ و آبرسانی را با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه می نماید. امروزه با گسترش و سهولت دسترسی به اینترنت افراد زیادی ترجیح می دهند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام داده و بدین طریق در هزینه های رفت و آمد و زمان خود صرفه جویی کنند. فروشگاه دماپویا در این زمینه در خدمت شما می باشد تا تمامی سیستم های تاسیسات ساختمانی را به همراه گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش عرضه کرده تا به سادگی در هر نقطه از کشور درب منزل دریافت نمایید. پشتیبانی و ارائه مشاوره های رایگان فروش نیز از دیگر خدمات این وبسایت بوده که می توانید در تمامی ساعات اداری به صورت تلفنی با کارشناسان فروش از آن ها استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا راهکارهای نوین برای خرید کولر آبی را بررسی کنیم.


یکی از ابتدایی ترین نکات در این زمینه انتخاب برند مناسب است. با ورود به بازار شما شاهد شرکت های سازنده ومارک های بسیار زیادی خواهید بود که ممکن است انتخاب را دشوار سازد. در این زمینه پیشنهاد تیم دماپویا خریداری از برندهای شناخته شده و موفق است تا از عملکرد و راندمان دستگاه و همچنین طول عمر آن رضایت کافی را داشته باشید. به عنوان نمونه شرکت آبسال از کمپانی های سازنده کولر آبی موفق در این عرصه می باشد که می توانید لیست قیمت انواع کولر آبی آبسال را در ویسایت دماپویا مشاهده نمایید تا با مشخصات فنی و ویژگی های خاص هر محصول نیز آشنا شوید. علاوه بر آن می توان به شرکت های سازنده برفاب، لورچ، انرژی و نیرو تهویه البرز نیز به عنوان برندهای صاحب نام در ساخت بهترین کولر آبی نام برد. بدین ترتیب برای اطمینان خاطر از عملکرد دستگاه و همچنین دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی بهتر است انتخاب خود را از میان آن ها انجام دهید.


علاوه بر کمپانی سازنده، راهکار نوین دیگر در زمینه خرید کولر آبی، انتخاب مدل متناسب با نیاز شماست که می توان در این زمینه با توجه به نوع پد پوشال های آن تقسیم بندی کرد؛ با توجه به این نکته ما در بازار کولر آبی پوشالی یا معمولی و سلولزی را خواهیم دید که تفاوت آن ها در تراکم پوشال است. مدل های سلولزی تراکم بیشتری داشته و از این رو هوا را به مراتب به صورت بهتری خنک می کنند. مزیت دیگر آن ها در جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات به داخل بدنه و در نهایت محیط مورد نظر است. البته اساس کار این پوشال ها یکی بوده ولی مدل های سلولزی نیازی به تعویض سالیانه ندارد. 

 


تقسیم بندی دیگر در زمینه انتخاب کولر آبی با توجه به کاربرد آن ها و ابعاد و میزان خنک کنندگی می باشد که در این زمینه می توان از سری های کم مصرف، صنعتی، مینی کولر و پرتابل بالکنی نام برد. بدیهی است که قدرت هوادهی مدل های صنعتی بیشتر بوده و از 11000 الی 45000 متغیر می باشد. همچنین فنی که در آن ها به کار می رود از نوع سانتریفیوژ و آکسیال اند. مزیت مدل هایی که مجهز به این فن هستند، استحکام بالا و مقاومت زیاد در برابر استهلاک و فرسایش و همچنین میزان مصرف انرژی مقرون به صرفه است.

شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید برای راهنمایی بیشتر و خرید کولر آبی بر روی لینک https://damapouya.com/کولر-آبی کلیک کنید.

 

راهکار مهم و نوین دیگر در این زمینه معیار میزان مصرف انرژی می باشد که آن را با حروف لاتین از A تا G نشان می دهند و این مورد امکان می دهد تا به شما راهنمایی لازم را در زمینه انتخاب مدلی با بازدهی بالا و در عین حال میزان مصرف انرژی اقتصادی داشته باشید. محاسبه قدرت هوادهی این کولرها با واحد فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه گیری می شود که حاکی از میزان حجم هوایی ست که فن در هر دقیقه مکش می کند. تراکم جمعیتی، آب و هوای منطقه جغرافیایی مورد نظر، عایق بندی و تعداد پنجره ها علاوه بر متراژ محل در انتخاب مدل مناسب از جهت هوادهی تاثیرگذار اند.