با سرویس کولر گازی تهران، کولر خود را بیمه کنید! - سازه برتر

با سرویس کولر گازی تهران، کولر خود را بیمه کنید!

  • شناسه : 22859
  • برچسب ها :


سرویس کولر گازی یکی از مهم ترین اقداماتی می باشد که قبل از راه اندازی کولر خوب است اجرا شود. با سرویس کردن کولر گازی می توانید عمر، کارکرد و هزینه کولر خود را تضمین کنید. به این گونه که با سرویس کولر اسپیلت هزینه انرژی مصرفی و خرابی های احتمالی را کاهش می دهید و از آنطرف باعث می شود عمر و بازدهی کولر بسیار بالا برود. سوال بسیاری از افراد این است که در سرویس کولر چه کارهایی انجام می شود و چرا انجام این امر بسیار مهم می باشد؟ در ادامه می توانید پاسخ جامع و کاملی را از متخصصین فنی کارا مطالعه نمایید.

خدمات سرویس کولر گازی

چرا سرویس کولر گازی مهم می باشد؟

سرویس کولر گازی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که بسیاری از افراد از اهمیت بالای آن خبر ندارند و پس از استفاده کوتاه مدت و خراب شدن آن مجبور می شوند تا کولر گازی دیگری را خریداری و نصب کنند. پس با سرویس کولر می توانید ازهزینه خسارت های احتمالی جلوگیری کنید و تا سال های زیادی از آن استفاده کنید.

با سرویس کردن کولر بازدهی و کارایی آن افزایش می یابد؛ به این صورت که اگر خرابی و مشکلی در سیستم شما وجود داشته باشد با دریافت خدمات سرویس کولر گازی تهران می توانید از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید و بازدهی آن را با رفع این مشکلات افزایش دهید. با فنی کارا نگران هزینه های سرویس کولر گازی در تهران نباشید.

اهمیت سرویس کولر گازی

نصب و سرویس کولر گازی شامل چه خدماتی می شود؟

سرویس کولر گازی خدمات متنوعی را شامل می شود که انجام مجموع همه این ها باعث می شود تا از هدر رفت انرژی مصرفی جلوگیری شود و کارکرد کولر را افزایش دهد. سرویس کار کولر گازی تهران هنگام مراجعه اقدامات زیر را برای سرویس کردن کولر گازی در سراسر نقاط تهران انجام می دهد:

  • شستشوی دستگاه (یونیت داخلی و خارجی)
  • بررسی و چک نشتی های مخزن
  • فشار گاز کمپرسور
  • تمیز کردن کویل کولر گازی
  • نصب کولر گازی

 

خوب است که قبل از راه اندازی کولر استفاده از خدمات سرویس کولر گازی را فراموش نکنید. اما اگر در تهران ساکن می باشید و می خواهید آن را نصب کنید بسیار مهم می باشد از یک نصاب مطمئن کولر گازی در تهران برای آن استفاده نمایید. چرا که در صورت درست نصب نشدن آن می تواند خسارت های زیادی را به همراه داشته باشد. نصب کولر گازی تهران در فنی کارا توسط افرادی مطمئن و ماهر انجام می شود که می توانید با کلیک بر روی لینک مربوطه اطلاعات لازم افراد را برای انجام این امر مشاهده و مقایسه نمایید.

شستشوی دستگاه با سرویس کولر گازی

شستشوی یونیت داخلی و خارجی

شستشوی کولر گازی به دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تقسیم می شود که هرکدام مراحل شستشوی جداگانه ای دارد. در شستشوی یونیت داخلی سرویسکار کولر گازی تهران پنل داخلی کولر را باز می کند و فیلتر آن را جدا می کند و می شوید. سپس سیم پیچی داخل یونیت داخلی را با استفاده از اسپری های مخصوص تمیز می کند. پس از خشک شدن فیلتر آن را سرجای خود قرار می دهد. از آنجایی که نیاز می باشد جدا سازی پنل داخلی و فیلتر کولر بسیار با احتیاط انجام شود این امر باید توسط فرد ماهر در سرویس کولر گازی تهران انجام گیرد.

در شستشوی یونیت خارجی سرویس کار کولرگازی ابتدا کولر را ازبرق می کشد و روی آن را با آب شستشوی می دهد. قسمت پشت و کنار کندانسور کولر نیز به همین منوال شسته می شود، که انجام تمامی این اقدامات با دریافت سرویس کولرگازی از فنی کارا به خوبی و با ارائه فاکتور انجام می شود.

شستشوی یونیت داخلی با سرویس کولر گازی

چک کردن نشتی های مخزن و فشار گاز کمپرسور

در هنگام سرویس کولر گازی حتما لوله های مسی کندانسور برای وجود نشت گاز مبرد چک میشود. علاوه بر اینکه کمبود گاز و نشتی بر روی عملکرد دستگاه تاثیر گذار می باشد تنفس این گاز برای انسان بسیار خطرناک است. در صورت کمبود گاز سرویس کار کولر گازی تهران در فنی کارا با مواجه به این امر آن را شارژ می کند.

 

بررسی مسیر خروجی آب در سرویس کولر گازی

هنگام مکش هوا گرد و غبار وارد کولر شده و با رطوبت آن ترکیب می شود و باعث بسته شدن مسیر خروجی آب و نشتی آن در پنل داخلی می شود. هنگام سرویس کولر گازی بررسی این امر نباید فراموش شود.

خدمات متنوع سرویس کولر گازی

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی چه موقعی است؟

زمان مشخصی را نمی توان برای انجام سرویس کولر گازی تعیین کرد، اما به توصیه ی سرویسکاران مجرب کولر بهتر است که به صورت دوره ای و مرتب انجام شود تا کولر عملکرد خود را بهتر حفظ کند. یکی از بهترین زمان ها برای سرویس کردن در فصل تابستان و قبل از راه اندازی کولر می باشد؛ زیرا کولر مدت های زیادی را خاموش بوده است و ممکن است برخی قطعات آن کار نکند و فیلترهای آن بر اثر تجمع گرد و غبار ممکن است که مسدود شده باشد. اما به طور کلی بهتر است که سالی دوبار سرویس کولرگازی انجام شود تا عملکرد و بازدهی آن کاهش نیابد.

 

جمع بندی

با سرویس کولر گازی می توانید کولر خود را بیمه کنید و از هزینه های زیاد ناشی از خسارات و ... جلوگیری نمایید. بسیار مهم است که این امر توسط افرادی که در این زمینه از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند انجام شود. فنی کارا با ارائه خدمات سرویس کولر در تهران و سایر شهرهای ایران توسط مجرب ترین افراد به صورت شبانه روزی در خدمت شماست. کافیست در سایت فنی کارا (fanikara.com) با وارد کردن خدمات مورد نیاز و شهر خود نزدیکترین افراد را برای سرویس کولر گازی پیدا کنید و با بهترین آنها تماس بگیرید.