خرید انواع داکت سوپیتا از نمایندگی جنرال کنترل - سازه برتر



امروزه به دلیل گسترش ساخت و ساز و پیشرفت صنایع گوناگون، سازمان‌های متعددی در خصوص تولید محصولات صنعتی و ساختمانی مشغول به فعالیت هستند و شرکت سوپیتا یکی از مجرب‌ترین شرکت‌ها در این حوزه به شمار می‌آید. این شرکت به دلیل توسعه خدمات خود، نمایندگی‌های بسیاری را در سطح کشور راه‌اندازی کرده تا بدین وسیله بتواند به بهترین نحوه مشتریان خود را از این خدمات بهره‌مند نماید. شرکت جنرال کنترل، نمایندگی سوپیا را در استان تهران بر عهده دارد که یکی از معتبرترین مراکز توزیع انواع ملزومات صنعتی در کشور است. در این مقاله قصد داریم ضمن شناخت بهتر از شرکت سوپیتا و بررسی محصولات آن، به معرفی موسسه جنرال کنترل به عنوان یکی از نمایندگان برتر این شرکت بپردازیم.

 

شرکت سوپیتا

این شرکت یکی از تولیدکنندگان ابزارآلات و ملزومات صنعتی به شمار می‌آید که در خصوص عرضه محصولات عمرانی و ساختمانی فعالیت دارد، سوپیتا فعالیت خود را در سال 1362  آغاز نمود و در ابتدا به تولید و عرضه ظروف بادی و پس از آن به تولید لوله‌های pvc پرداخت. محصولات این شرکت در حوزه‌های متعددی اعم از صنایع برق، حمل و نقل، صنایع ساختمانی و مرغداری‌ها کاربرد دارند. از سال 1384 شرکت سوپیتا به ارتقا و ایجاد تنوع در محصولات خود پرداخت و علاوه بر افزایش سطح کیفی محصولات و تغییر در طراحی بسته‌بندی کالا، آن‌ها را با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه کرد. از مهم‌ترین محصولات تولیدشده در این شرکت می‌توان به داکت ساده، داکت زمینی، داکت شیاردار، ترانکینگ، تجهیزات برق و شبکه، رک و سایر محصولات ساختمانی اشاره کرد.

 

معرفی محصولات شرکت سوپیتا

لگو سوپیتا

 

داکت ساده سوپیتا

این شرکت اولین تولیدکننده داکت 2، 2.5 و همچنین داکت‌هایی با امکان درب قفل شو در ایران است. داکت‌ها وسیله‌ای هستند که برای تهویه و یا عبور لوله‌های مختلف تاسیسات در ساختمان، و همچنین تاسیسات برقی و .. مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع داکت ساده سوپیتا یک کانال پلاستیکی است که به منزله حفاظ عمل کرده و برای انتقال کابل‌ها از آن استفاده می‌شود. این ابزار در شرکت سوپیتا با بهترین کیفیت، در سایزهای گوناگون و رنگ‌بندی متنوع عرضه می‌شود.

 

داکت زمینی سوپیتا چیست؟

داکت‌های زمینی سوپیتا یکی از محصولات بسیار کارآمد بوده که در صنایع گوناگونی کاربرد دارند. از این محصولات به دلیل مرغوبیت و انعطاف‌پذیری بسیار، برای حفاظت کابل‌های روی زمین در برابر فشار و ضربات محکم استفاده می‌کنند. داکت‌های زمینی در سایزهای گوناگون و به همراه پارتیشن‌هایی جداکننده عرضه شده که امکان متصل شدن به انواع مختلف مینی ستون‌ها و باکس‌های کف روکار را دارا می‌باشند. همچنین این محصولات در رنگ‌های مختلفی مانند طرح و رنگ چوب، خاکستری و سفید با دو نوع چسب‌‌دار یا ساده و همچنین در ضخامت‌های بالا و با استقامت بسیار، عرضه می‌گردند که جهت استفاده در ساختمان و برای محیط‌های مختلف می‌توانند به انتخاب طراح مورد استفاده قرار گیرند.

 

داکت شیاردار

در این شرکت، داکت‌های شیاردار در طرح و سایزهای گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند که برای مصارف مختلفی مانند استفاده درتابلوهای برق کاربرد دارند. درب این محصولات به صورت خلاقانه‌ای طراحی و تولید شده‌ که مشکلاتی از قبیل عدم بسته‌شدن یا افتادن را به همراه نخواهد داشت و حتی در زمانی که سیم‌ها دارای حجم بسیار زیادی باشند نیز کاملا بسته خواهد شد.

 

ترانکینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

ترانکینگ

ترانکینگ وسیله‌ای است که در ساختمان‌سازی‌ها، جهت عبور کابل از داخل آن مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از آسیب به کابل‌ها و آشفتگی در فضای خانه جلوگیری شود. ترانکینگ به صورت دیواری، دفنی و ستونی تولید شده که در مصارف گوناگونی مانند سیم‌کشی برق، کابل‌کشی مخابرات، شبکه‌های کامپیوتری و هر جایی که تجمعی از کابل‌ها وجود داشته باشد، استفاده می‌شود. در شرکت سوپیتا این محصول با تنوع بسیار بالا در ابعاد 50×80، 50×100، 50×105 و 50×150 به صورت مرغوب، مستحکم ، مقرون به صرفه و با رنگ چوب ارائه می‌گردد که علاوه بر زیبایی بسیار، دارای قابلیت جا به جایی و نصب آسان نیز هست.

 

تجهیزات برق و شبکه

تجهیزات برق و شبکه در شرکت سوپیتا با کیفیتی عالی و مطابق با استاندارهای جهانی تولید می‌شوند که به دلیل جلوه و نمای زیبا، برخورداری از استقامت بالا و همچنین رنگ‌بندی متنوع بسیار کاربرد دارند. این تجهیزات شامل آداپتور فریم شیشه‌ای بارانی، باکس روکار 80×80، باکس کفی 18 ماژول، بلنک باریک، حلقه چنگک دار طرح موزاییک، شاسی زنگ باریک، قاب باریک کیستون، کلید تبدیل پهن، ماژول باریک آنتن، پریز برق مالتی و بسیاری از لوازم و ابزار دیگر می‌شود.

رک چیست و در چه جایی استفاده می‌شود؟

رک‌ نیز یکی‌دیگر از محصولات شرکت سوپیتا است. رک‌ها که از متداول‌ترین تجهیزات در خصوص زیرساخت شبکه‌های کامپیوتری به شمار می‌آیند؛ نوعی محفظه فلزی هستند که از آن‌ها برای حفاظت از انواع مختلف تجهیزات شبکه مانند سرور، کابل، تجهیزات مخابراتی و غیره استفاده می‌شود. رک‌ها به دو صورت دیواری و ایستاده تولید و عرضه می‌گردند. این محصول در شرکت سوپیتا با کیفیت بالا و در سطح استاندارهای اروپایی ارائه می‌شود که دارای ویژگی‌های خلاقانه و نوینی است. این شرکت در ساخت رک‌های خود از شیشه‌ محدب سکوریت استفاده کرده که به جهت زیبایی و ارتقاء سطح ایمنی و دارا بودن رنگ الکترواستاتیک پودری، ظاهری صاف و یکدست دارد. همچنین دسترسی آسان و امکان باز شدن درب‌های کناری رک و درب جلویی آن تا 170 درجه و استفاده از لوله‌های اختصاصی که با هدف ایجاد افزایش ایمنی در رک تعبیه شده از جمله ویژگی‌‎‌های مطلوب رک‌های سوپیتا به شمار می‌آید.

 

ویژگی محصولات شرکت سوپیتا

جنرال کنترل نمایندگی سوپیتا

  • ساخت بسیار مرغوب و مطابق با استانداردهای جهانی
  • استفاده از بهترین متریال به عنوان مواد اولیه
  • انعطاف‌پذیری و قدرت کشسانی بالا
  • شفافیت و سطح صاف و صیقلی
  •  ضد حریق
  • دارای ساختار و طراحی نوین
  • دارای تنوع در سایز، حجم و ابعاد
  • استاندارد بودن پانچ کف تمامی داکت‌ها‌ و ترانکینگ‌‌ها
  • دارای اصالت و امنیت بر اساس استانداردهای جهانی و برخورداری از ضمانت
  • سهولت و سرعت در دسترسی به محصولات به دلیل داخلی بودن این شرکت     

       

خرید داکت سوپیتا

به دلیل کاربرد بالای داکت ها ، شرکت ها و تولید کنندگان زیادی این محصولات را تولید میکنند. یکی از برند های معروف ، سوپیتا میباشد که با سالها تلاش در زمینه تولید اغلب تجهیزات برقی مانند سوپیتا بسیار گسترش و رونق بافته است. این شرکت اولید تولید کننده داکت در ایران می باشد. و با توجه به نیاز مستری اتنواع این محصولات را عرضه میکند.این تجهیزات با ضمانت خرید در اسرع وقت برای شما ارسال می شود و اگر احتیاج به تعمیر داشته باشد این خدمات برای مشتریان قابل اجرا می باشد.

شما میتوانید جهت خرید داکت سوپیتا با قیمتی رقابتی ازسایت نمایندگی سوپیتا (جنرال کنترل) اقدام کنید

 

شرکت جنرال کنترل

به دلیل توسعه و گستردگی محصولات سوپیتا، این شرکت تولیدات خود را توسط نمایندگان خود در سراسرکشور به مشتریان ارائه می‌کند تا بتواند کالاهای خود را در سطحی وسیع‌تر و با سرعت عمل بیشتری به بازار عرضه نماید. همان‌طور که می‌دانیم برای تهیه محصولات این شرکت باید به نمایندگی‌های معتبر آن مراجعه نمود. شرکت جنرال کنترل با سال‌ها تلاش و تجربه در حوزه صنعت برق، یکی از بزرگ‌ترین و مجرب‌ترین موسسات توزیع ملزومات صنعتی در کشور محسوب می‌شود که با ارائه محصولات این شرکت مانند باکس روکار بارانی ماژوالر، باکس کف خواب، باکس روکار و رک‌های سوپیتا، تجهیزات پسیو شبکه و ترانکینگ، به عنوان نمایندگی سوپیتا در استان تهران شناخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های شرکت جنرال کنترل و یا خرید محصولات می‌توانید از طریق سایت https://esoupita.com/ با کارشناسان این نمایندگی ارتباط برقرار کرده و خرید خود را انجام دهید.