با پارتیشن بندی شیشه ای، دکوراسیونی مدرن داشته باشید - سازه برتر



با پارتیشن بندی شیشه ای، دکوراسیونی مدرن داشته باشید

شیشه ترکیبی است که انسان ها سالیان سال است از آن استفاده می کنند، در تمدن هزاره های تاریخی از شیشه برای ساختن ظروف و حتی زیورآلات نیز استفاده می کردند.

اما امروزه استفاده از شیشه گسترده تر شده است و از آن در ظروف آشپزخانه، آزمایشگاه ها پزشکی، علم پزشکی، علم ستاره شناسی و غیره بکار می‌رود و علنا زندگی بدون شیشه بی معنی خواهد بود.

دکوراسیونی مدرن با پارتیشن بندی شیشه ای

از جمله تمدن هایی که نشان می دهد این ترکیب قدمتی چندین هزار ساله دارد استفاده از آن در معماری مصر باستان می باشد، همچنین کشف تکه هایی باستانی از شیشه نشان از قدمت ۵۰۰۰ ساله این ماده را در ایران نشان می دهد.

پس از قرن نوزدهم میلادی ششیه ها بار عظیم تری را به دوش کشیدند و نه تنها فقط در معماری خانه ها بلکه در قسمت های دیگری نیز استفاده آنها صورت گرفت حدوداً در نیمه دوم قرن بیستم شیشه‌ ها یک جزء جدا نشدنی و یک رکن مهم در ساختمان ها به شمار می رفتند.

پس از سال‌ها با ترکیب تکنولوژی و صنعت شیشه سازی شیشه های نشکن یا همان شیشه های سکوریت تولید شدند که این قابلیت را دارد  تا در برابر شوک های حرارتی مقاومت کنند بر آن ها آسیبی وارد نشود، از این شیشه ها به طور عمده در حمام و قسمت های دیگر می توان استفاده کرد.

یکی دیگر از استفاده ها از شیشه ها مخصوصاً شیشه های سکوریت نشکن استفاده آنها در ساخت پارتیشن ها می باشد، از ویژگی های مختلف پارتیشن اداری می توان به این مورد اشاره کرد که این پارتیشن ها به شما کمک می کند تا در فضای اداری خود نسبت به کارکنان تسلط بیشتری داشته باشید و ارتباط بصری بین کارکنان نیز بیشتر شود.

همچنین نور به طور کامل داخل فضا وجود داشته باشد و مکان تاریک و روشن وجود نداشته باشد، طبق تحقیقات دانشمندان استفاده از پارتیشن های اداری در محل کار باعث شده تا میزان بازدهی و بهره ‌وری کارکنان تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

دکوراسیونی مدرن با پارتیشن بندی شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای نیز انواع مختلفی دارد از جمله پارتیشن های شیشه های ثابت، پارتیشن های شیشه های متحرک، پارتیشن های شیشه ای با فریم و پارتیشن شیشه ایی بدون فریم.

شیشه های افقی در پارتیشن های تک جداره شیشه ای باعث می شوند تا شما دیدی پاناروما داشته باشید و بتوانید به تمام محیط احاطه داشته باشید و آن را زیر نظر داشته باشید. همچنین یکی دیگر از ویژگی های پارتیشن های شیشه ای در فضاهای اداری این است که فضاهای اداری باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی آرم شرکت و طرح های اختصاصی را بر روی پارتیشن های شیشه ایی خود سند بلاست کنید.

از دیگر انواع پارتیشن ها می توان به پارتیشن های تک جداره و دوجداره اشاره کرد که این دو پارتیشن تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها نکته مهم تفاوت این دو پارتیشن این است که پارتیشن های تک جداره کمتر از پارتیشن های دوجداره عایق میباشند.

امروز به دلیل استفاده از شیشه ها در دکوراسیون های مدرن خانه ها باعث شده تا شیشه ها وارد عرصه جدیدی از کاربرد در ساختمان ها شوند، یکی از این کاربردها استفاده از این شیشه ها و پارتیشن ها برای بالکن خانه ها می باشد به این صورت که آن ها باعث می‌شوند تا متراژ خانه افزایش پیدا کند، از هدر رفت انرژی و و دما جلوگیری می کند و نوعی عایق زیستی به حساب می آید و از همه مهمتر این که باعث می ‌شوند تا نور به صورت صد در صد وارد خانه شما شود.

دکوراسیونی مدرن با پارتیشن بندی شیشه ای

همچنین باید به این موضوع نیز توجه داشت که ساخته شدن چند پارتیشن متحرک و یا ثابت به مراتب بسیار کم هزینه تر از داشتن دیوارهای سیمانی و بتنی می باشد.

خانه در زندگی هر فرد یک نقش مهم را بازی می‌کند و بسیار اهمیت دارد به این جهت اگر فردی آفتاب دوست می باشید و می خواهید نور طبیعی بسیار زیادی داشته باشد با استفاده از این پارتیشن های شیشه می توانید یک نور صد در صدی اصلاح شده را وارد خانه خود کنید از آن لذت ببرید.

پارتیشن های شیشه ای قهرمانان تازه نفسی که به تازگی وارد بازار شده اند، باعث شده اند تا در دکوراسیون مدرن خانه و محل کار انقلابی عظیم به پا شود به طوری که بسیار کم هزینه تر، نشکن، ضد حریق، عایق حرارتی، عایق برودتی، عایق صدا و عایق زیستی هستند و همچنین باعث می شوند تا شما استفاده بسیار مفیدتر از فضا نیز بکنید

این پارتیشن ها در انواع گوناگونی تولید می شوند آنها طرحی شفاف، مات، متحرک و غیر متحرک دارند که بستگی به نوع استفاده و محل استفاده شما قابل تغییر هستند.

دکوراسیونی مدرن با پارتیشن بندی شیشه ای

همچنین چنانچه قصد تهیه پارتیشن های شیشه ای با فریم را دارید می توانید از برنامه های مختلفی از جمله چوبی فرم آلومینیومی و غیره استفاده کنید مینیومی هستند و بسیار سبک هستند و زیبایی خاصی را به محیط می دهند

نصب پارتیشن های شیشه ای علاوه بر این که بسیار راحت و کاری بدون دردسر به نظر می ‌رسد اما کاری بسیار ظریف است و باید حتماً توسط افرادی کار بلد و ماهر انجام شود در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی از جمله درست نصب نشدن  شکستن شیشه و بسیاری مشکلات دیگر را به ارمغان بیاورد.

همچنین نصب پارتیشن های شیشه ای نیاز به ابزار خاصی ندارد و تنها شما باید به دنبال فردی باشید که در انجام این کار مهارت داشته باشد و بتواند به درستی پارتیشنهای شما را نصب کند.

امروزه بسیاری از طراحان داخلی خانه ها و اماکن اداری در صدد مدرنیزه کردن دکوراسیون فضا هستند و همچنین می خواهند تا هرچه بیشتر سادگی و کلاسیک بودن را در فضا ایجاد کنند، همچنین بیشترین استفاده ممکن را از فضا و کنند و تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کند کنم تا بتواند بیشترین بازدهی را از هزینه صورت گرفته و فضا ببرند.

با استفاده از این نوع پارتیشن ها در هر‌محلی که شما می خواهید امکان پذیر می باشد و تنها شما باید با فردی در حیطه ساخت پارتیشن،ها فعالیت دارد تماس بگیرید و پارتیشن مورد علاقه خود را سفارش دهید.